Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...


Podkategorie

  1. 192
    příspěvků

76 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  1. Test letních pneu 16"

    • 5 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  2. Problém se zpátečkou.

    • 6 odpovědí
    • 7k zobrazení
  3. disky s ET35 na Yetim

    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
  4. Delta 4x4

    • 10 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 12k zobrazení
  5. Nápravnice Yeti

    • 16 odpovědí
    • 4k zobrazení
  6. Zimni pneu - kdy prezout? 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  7. Zamrzanie rucnej brzdy

    • 23 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  8. Výfuky

    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  9. hrdzavenie

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
  10. ESP

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  11. Geometria naprav

    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  12. Změna obvodu kola 1 2

    • 38 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nazdar, chce se zeptat zda se někdo setkal se závadou filtru pevných částit na Octavii 1.4 TSI iV? já to mám už třetí týden v servisu a stále není opravené protože si neví rady co s tím. Vyměnili filtr pevných částic, tak to hlásilo chybu čidla tlaku a to taky nepomohlo, jsem už 3 týdny bez auta a v servisu už taky neví co mají dělat.   Děkuji za odpovědi
    • Mne nejde dokopy KYB a pohodlne tlmice... Kazdopadne by ma zaujimalo co na nich za ten cas menili.
    • @pava Ahoj a díky za nabídku. Trošku se obávám, že bychom porovnavali jiné motory: "Ačkoli má motor 1,5 TSI stejný výkon, jde o poměrně zásadně přepracovanou jednotku řady EA211 Evo II, která má  kódové označení DXDB (před faceliftem DPCA). Ke konstrukčním změnám došlo z důvodu nutnosti splnit emisní normu Euro 6 EJ."   Uvažuji, že bych zašel k nějakému zástupci škodovky a půjčil si Oktávku se stejným motorem a uvidím. Buď to je vlastnost, motor je tak proste nastavený a musím si zvyknout, nebo jde o chybu software.
    • Jasné. Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě. Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.).
×
×
  • Vytvořit nový...