Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V / 1.6 16V

  1. Zahájeno uživatelem notkiller,

    Nenašel jsem tu jediný téma o lambda sondě. Diagnostika píše chybu vyhřívání lambdy 1.6 16V AT, readiness je OK. Aktuální hodnoty vyhřívání při nastartovanym a zahřátym motoru: bliká on/off jak šílený, na druhý lambdě se spíná a vypíná tak po 1s. Celkově se mi zdá, že auto žere tak +- litr víc než normálně. Někdo radu? Nová stojí kolem 3k

  2. Zahájeno uživatelem .Honza.,

    Dobrý den, rád bych si po 3 letech vyměnil chladící kapalinu u Fábie s motorem 1.6 Mohl by někdo prosím napsat postup, jak na to ? Předem díky.

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 10tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem M4rt4s,

    Ahoj, potřeboval bych poradit, jestli někdo z vás už řešil závadu 18011 vadná řídí i jednotka motoru. Přitáhnul jsem Fabii II co nešla v garáži nastartovat, myslel jsem že je přetrženej řemen (podle zvuku jako by to nemělo kompresi), ale po kontrole byly oba dobrý. Diagnostika vypsala jen jednu závadu, neměl jsem na to čas tak druhej den jsem zkusil. Auto točilo pak jednou slíbilo, pak škytalo, nakonec chytlo a hned chciplo, pak už chytlo a od ty doby auto jede a startuje. Moc se mi nechce věřit, že to bylo jen nějaký vynechání.... Na auto se nedá spolehnout. A protože teď funguje nenapadá mě jak bych přišel na závadu.... Zkoušel jsem ho nechat jak…

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Michal Legalize Květa,

    Je to normální, nebo to teče? Hadička vedoucí ke chladiči je celá mastná obalená nazelenalým něčím. Viz foto. http://imgWorld.cz/DU5pEKcIWA.jpg

  5. Zdravím, měl bych asi divný dotaz, podpořený nahrávkou. Stále zapojuji selský rozum. Omluvte mě, možná vypadám zmateně a zmateně to asi podám. Jenže mám stále divný pocit. Vůz roomster 1.4 16V 63kw. Všiml jsem si v pulce ledna, že mám na rysce min chladící kapalinu. Tak jsem dolil. Po průběžných kontrolách se mi hladina opět ustálila na min. Všiml jsem si, že při zahřátém motoru se mi hladina v chladící nádobce vlní - bublinkuje, čechrá se hladina. Ale né divoce, že by čechrání mí vymývalo horní část nádoby. Odbočím, na O1 1.9 TDI toto nevidím. Říkám si, že chladím motor, vysoké teploty, je to přece pohyb kapaliny v okruhu, auto přece funguje..... budu kontrol…

    • 6 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem _dodo,

    Pozdravujem Vas, chcel by som sa spytat, ci mi neviete poradit ako vymenim vstrekovac na tomto aute teda kde je umiestneny a ci sa da jednoducho vymenit. Autom mi zacalo nejak pri 1500 otacok potriacat, a ked sa rozbieham, tak ma slaby vykon. Dufam ze to bude zapalovacia cievka, pretoze na jednom valci ked ju vyberiem a znova zalozim, tak sa moc chod motora nezmeni... Avsak ked auto prepnem na LPG, tak akoby to auto slo lepsie. Tak mam podorzrenie aj na vadny vstrekovac. Dakujem.

  7. Zahájeno uživatelem Pleomaxxik,

    caute,dnes se mi rozsvitil zluty vrtulnik na palubce.Napichl jsem to a ukazalo chybu 16804 - rada valcu 1: katalyzator: mala ucinnost P0420, chci vymenit katalyzator(auto ma 11 let),ale jsem trochu zmateny...Podle vseho to ma 2 katalyzatory,jeden malej u svodu a druhej normalni.Muzete mi nekdo napsat zkusenosti,ktery z nich odchazi casteji a nejlepe i poradit jakeho vyrobce vybrat(nechci original).Kdyby se nekdo moc nudil cislo dilu by potesilo,protoze kdyz hledam ja,tak spis nachazim pro roomstera nez pro dvojkovou fabku(oznaceni motoru stejne)diky moc

    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ondrov90,

    Zdravim vsechny, posledni dobou se mi nezda zvuk motoru a potreboval bych poradit co to muze zpusobovat?? Jde to slyset nejvic pri stani na volnobeh a i pri jizde ikdyz ne tak znatelne 20190724_174947.mp4

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  9. Ahoj, mám na 1.4 BXW 63kw najeto 107 000 km. Při parkování na kvalt, když pustím rychleji brzdu se auto rozjede a neudrží na 1 převodový stupěň i zpátečku. Poraďíte prosím, čím to může být? jedná se o skoro rovinku....

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem karlos.1,

    Ahoj, prosím o pomoc , řeším problém se sáním na 1,4 16V . Nevím jak fungují klapky sání a odfuky přetlaku z motoru . Motor jde nastartovat , po zahřátí má tendenci snižení otáček až ke chcípnutí. V případě sundání víčka oleje se motor vrátí do normálních otáček a chodu . Motor mám po částečné G.O. , protože se potkal píst s dvěmi ventily na třetím válci díky poškozené vodní pumpě a přeskočení rozvodáku . Mám tohle už opravené , ale nemohu přijít na to s tím sáním .... heeeelp díky moc za reakce Karlos

      • Díky
    • 7 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Zdravím,v stati F1 motor 1.4 16V som sa dočítal o tejto súčiastke,no nikde som ju na mojom motore nenašiel aj keď mi ju na stránke škoda diely na môj motor ponúka,chcel by som ju skontrolovať či nieje špinavá od oleja ako v tom príspevku. Fabia Combi 2 r.v.6/2009 1.4 16V 63kw BXW https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04e906051e-snimac-tlaku-de-23346.html

    • 21 odpovědí
    • 31,1tis zobrazení
  12. Ahoj, vytvořil jsem toto téma, neboť jsem zde nenalezl odpověď. Chtěl bych se vás zeptat, jak má správně vlastně tento ventil fungovat: zda buď pouze propouštět směrem do motoru a ven ne, anebo zda jeho propustnost závisí i na otáčkách motoru. Nejsem si jistý jeho správnou funkcí, předem díky za případné info.

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem .Honza.,

    Tak jsem byl zase na STK. Protože při poslední kontrole emisí jsem musel čekat, než se hodnoty dostanou do správných mezí, vyzkoušel jsem místo klasické Efecty 95 od Benziny jejich Vervu 100. Stejně tomu nerozumím, jestli se po roce 2015 měnil limit z 0,5 na 0,3 % a jestli tedy emise budou jen lepší a lepší. Dokonce v roce 2015 jsem měl samé nuly - opravdu to je v protokolu. Rok měření Rozsah Max. limit CO [%] Naměřené hodnoty CO [%] 2013 Při volnoběhu 0,5 0,459 Při zvýšených otáčkách 0,3 0,124 2015 …

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem loneris55,

    Zdravím prepáčte ak to tu už bolo som tu novy člen auto mi po naštartovaní začne hučať na neutrále pri akomkoľvek čo i len slabom pridaní plynu to prestane neviem vobec čo to može byt ci je to niečo s čerpadlom alebo? dokonca nemusím mat ani zaradene len pridám plyn a prestane to nezaznamenal som žiadne cukanie niako sa nezmenilo chovanie auta len to hučí na voľnobehu a strašne mi to lezie na na nervy.huči to podobne ako vydretá kladka ale isto to nieje ide to skor z pravej strany kapoty alebo zo zadu neviem čo by to mohlo byť ked je tam prevodovka a rychlosti idu uplne v poriadku dakujem vopred za odpovede

  15. Zahájeno uživatelem Marcel Forlan,

    Ahoj, poraďte prosím, proč to takto po bublá ihned po vypnutí motoru? Je to normální? Děkuji fabia.mp4

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem petrsmr,

    Mám 1.6 16V, objel jsem několik servisů a neodkázali poradit. Zkouším ještě zde. Pokud je motor vytočen v rozmezí ca 3500-4000 otáček, zejména na 2-3 převodový stupeň, ozývá se z motorového prostoru divný zvuk. Pod i nad těmito otáčkami zvuk ustane, na neutrál se zvuk neprojeví, na dálnici na 5. stupeň při 130km/h když točím ca 3700 otáček tak také ne. Zvuk těžko popsat, je přerušovaný (ca 1/2 sekundy je slyšet, pak zase 1/2 sekundy ne atd.) a zní trochu podobné tomu co se ozývá z převodovky, když auto couvá na zpátečku. Zvuk se objeví až po třeba 5. vytočení motoru ke 4000 otáček a pak je už slyšet celou cestu. Mám v autě kameru, ale ta zvuk bohužel nenahr…

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Marcel Forlan,

    Ahoj, já jsem si koupil tu Fabii 1.4 63 kw BXW a když zařadim 1 a rozjíždím se, tak to auto ale vůbec netáhne a nejde, jenom letí ručička na otáčkoměru vzhůru, ale zrychlení nikde. Na jedičku to nemá vůbec tah a to to prosím srovnávám s mojí starou 1.2 htp 40 kw 6v, kde to na 1 mělo tah +/- mělo a aspoň aut zrychlovalo. Je to rozbitý nebo je to normální projev tohodle motoru BXW, že je ta 1 mrtvá. Děkuji za vaše a rady a odpovědi kolegové.

      • Díky
      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem TraCker,

    Zdravím. Mám problém s mizením chladící kapaliny. Z maximální hladiny na hladinu, kdy čidlo začne hlásit problém s chladící kapalinou (tedy že jí ubylo natolik, že je pod minimem) to trvá asi týden. Hledal jsem všude možně, ale nemůžu najít místo úniku. Olej je čistý. Kolem vodní pumpy taky žádné stopy po úniku. Neměl někdo podobný problém. Kde by to mohlo itíkat? Např. kolem nádobky. Přetlakové víčko........ Spíš to ale vidím na servis. Co myslíte?

    • 49 odpovědí
    • 26,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Luis_III,

    Mám Škodu Roomster 2007 1.4 16V 63kW najeto 185 000km. Rád bych se zeptal, zda máte někdo zkušenost s problémovým startem při teplotách při +12-> +17°C. Problém se projevuje následovně: Při prvním startování motor chytne a hned zhasne, případně chytne, chvilku běží nepravidelně a zhasne až potom. Nejpozději na třetí pokus motor chytne vždy a pak už běží normálně, během jízdy nepozoruji žádné potíže. Pokud je teplota okolí menší nebo větší tak startuje bez potíží (teď v zimě při -5°C na první otočení do 2s ). V servisu říkali, že diagnostika nehlásí žádnou závadu. Nevíte někdo, kde by mohl být problém?

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Stanley73,

    Dobry den, prosim o radu co by to tak mohlo byt, treba mi to potvrdite nebo date do hlavy dalsi myslenku? V posledni dobe, mam hlasite a line rozjezdy, razeni je v pohode jde lehce, pri vyslapnuti spojkoveho pedalu se ozyva jakesi drnceni, nic hrozneho, ale zmena to je a pri seslapnuti spojky je ticho... Dekuji za vsechny navrhy....

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem ronnie71,

    Dobrý den, chtěl bych se zaptat, mám FII combi 1.4 16 V 63 kw najeto 88 tkm. Když přidám plyn slyším klepání v motoru (pouze při přidání plynu). Je to normální? Prosím o radu. Děkuji

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 60 odpovědí
    • 45,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem petrsmr,

    Dobrý den. Po nastartování studeného motoru je slyšet hučení, které ustane po sešlápnutí spojky. Po puštění spojky zase začne hučet. Jakmile se motor zahřeje, hučení není slyšet.

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Veve DeZa,

    Zdravim, koupila jsem Fabia II, 1,4 benzin, 16V 63kw, z bazaru,ale dovoz.Den po koupi jsem mela problemy s nastartovanim, chytlo-chciplo, asi 10 a pak zustal moto nabehnuty, ale kdyz jsem se chtela rozjet tak to vubec netahlo.Vypla jsem motor a znovu nastartovala, chytlo a rozjelo se to. Z bazaru si pro to prijeli, ze to nechaji zkontrolovat a po dvou dnech mi prisla sms, ze je potreba prehrat SW ridici jednotky, ze to vezmou do skoda autorizovaneho servisu. Znami mi radi at odstoupim od smlouvy, ze je to auto v hajzlu a budu s tim mit uz porad problemy.

      • Líbí se mi
    • 7 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem h2o6n1z1a,

    Zdravím,nesetkal se někdo se špatným startováním po odstavení na sluníčku. Po ránu a když je motor zahřátý chytá na poprvé. Jen když stojí 5 a více hodin na sluníčku nechce naskočit. Díky. VID_20180429_180511.mp4

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Ahoj forumáci,mám dva problémy: Fabia II 1.4 16V 63kW BXW 141 000 km,LPG Tartarini 1.problém:začal sa mi objavovať pri štarte zaujímavý zvuk,je to vo videu dobre počuť,neviem ako by som to nazval,presne 10.sekunda 2.problém:od toho ako sa začalo prejavovať to zachraptenie po štarte sa mi začali objavovať výpadky výkonu za jazdy,cukanie alebo dusenie. Najlepšie to je cítiť od rýchlosti 30-60 na 3-4 prevodový stupeň,jazda v obci.Prejavuje sa to asi tak že po ubratí plynu a po pridaní motor akokeby pridusí,no potom vyrazí a chová normálne,alebo pomôže silnejšie prešliapnutie pedálu.Pri vyžších rýchlostiach aj diaľničných som si to n…

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.