Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1174 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  1. Zaseknutý kufor

    • 0 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  2. Samolepky na alu kolech

    • 2 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
  3. Zadní nárazník 1 2 3 4 6

    • 136 odpovědí
    • 162.1k zobrazení
  4. anglická světla?

    • 14 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 92k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 71.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 12.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  5. Ostřikovače 1 2

    • 34 odpovědí
    • 70.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
  6. Xenon slabě svítí

    • 2 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  7. Xenony - problém

    • 10 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
  8. Kod barvy

    • 19 odpovědí
    • 67.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 38.5k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 73.9k zobrazení
  9. Naklapeni xenonu

    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  10. Křidlo na Combi

    • 22 odpovědí
    • 12.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Rád bych sem přidal trochu "tvrdých dat" zveřejněných ohledně VW:   V říjnu měl VW meziročně nárůst o 18% v zaregistrovaných vozech, ID.4 nárůst o 24%, ID.7 prodáno více než 5.000 ks. V listopadu rostl o cca 6%. Meziročně celému koncernu vzrostly tržby o 8,6 bilionů Kč (8 600 000 000 000,- Kč).   Zavření v tomto vlákně velmi skloňovaných tří továren ovlivní celkovou kapacitu koncernu zhruba o 2-3 % a přitom se koncern zbaví přes 30.000 pracovníků ve velmi neefektivních německých továrnách s vysokými náklady na pracovní sílu.   A celé to přitom může management svést na EU (to je ta organizace, co může za všechno špatné minimálně od května 2004 a možná i dřív). Pokud budou chtít politici továrny a zaměstnanost zachovat tak, aby měli dál svá plná korýtka, musí něco pustit. Třeba snížit/zrušit/oddálit pokuty za výrobu neekologických, ale vysoce ziskových motorů. Ony by se vyráběly i tak, ale mohla by zmizet nula na konci čísla se ziskem pro majitele koncernu a přesunout se do veřejných rozpočtů na podporu obnovitelných zdrojů. To by teprve byla eko-katastrofa. Tomu je potřeba zabránit všemi dostupnými prostředky. 🙂   Zdroj dat: https://www.forum24.cz/famy-o-krachu-evropskych-automobilek-ponekud-nefunguji-volkswagen-ma-nejvyssi-trzby-v-historii
    • ... a už to bude rok co se nám doma vyrovnali síly ŠKODA 2:2 VW Táta si po 17letech s Passatem B5.5 pořídil KODIAQ L&K 2.0 140kw DSG 4x4 Letos jsem měl problému se svojí daily károu takže dovolená v HR byla s Kodiaqem cca 2400km s průměrnou spotřebou na palubáku 7,2L Co teda tátovi závidím je nez.topení, to se teď hodí 😆  
    • › Po úspěšném letošním roce rozšiřuje Škoda Motorsport pro rok 2025 svůj bonusový program pro týmy startující s vozy Škoda Fabia Rally2 ve FIA Mistrovství Evropy v rally (ERC)› Po registraci u Škoda Motorsport se týmy mohou do tohoto programu zapojit a získat odměnové poukazy, které mohou vyměnit za náhradní díly, a dokonce i nové rallyové vozy› Na vybrané podniky ERC a FIA Mistrovství světa v rally (WRC) se vrátí nabídka náhradních dílů přímo od Škoda Motorsport Škoda Fabia Rally2 Bonusový program pro zákaznické týmy Škoda Motorsport, který byl spuštěn v lednu 2024, byl ve své první sezóně velmi úspěšný. Přihlásilo se do něj 13 týmů a 16 jezdců, proto bude […] Článek Škoda Motorsport se připravuje na sezónu 2025 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Black And White. Pěkný. Též přeji vše nej.
    • ked ma auto max 300 000 km, maju sa menit trysky automaticky za nove alebo bosch exchange, kontrola je zbytocna a iny repas je zbytocny tiez, resp. casto aj technicky nemozny. niekedy ich treba menit samozrejme aj skor. a maju sa menit vsetky naraz. ale ludia si nedaju povedat a hladaju chyby inde alebo setria aj tam, kde sa neda, kym sa im nestane to, co sa stalo aj mne https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171145 je tam prokotol z testu prislusnej trysky po incidente, ked mi poskodilo piest a blok motora. dvaja mechanici potvrdili, ze to bolo kvoli vadnej tryske. auto tahalo do poslednej chvile vyborne. boli tam asi 2-3 naznaky kratkeho vynechavania mozno tyzden-dva pred tym a potom nastal koniec. vsetky hodnoty zelene, mohol som ju predat ako zanovnu aj s ostatnymi ano, keby tomu nenakladam na dialnici plny plyn, tak by to mozno jazdilo doteraz.
×
×
  • Vytvořit nový...