Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


19 témat v tomto fóru

    • 101 odpovědí
    • 45.4k zobrazení
  1. Navigace Move & Fun 1 2 3 4 12

    • 291 odpovědí
    • 105.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  2. Retrofitting FL radio to pre-FL Citigo

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  3. DAB

    • 3 odpovědi
    • 8.4k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 29k zobrazení
  4. Drzak na mobil 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 29.6k zobrazení
  5. Citigo a 9" autoradio

    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  6. Soundsystem

    • 8 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  7. Couvací kamera

    • 6 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  8. TMC v Move&Fun

    • 3 odpovědi
    • 9k zobrazení
  9. Rádio Funky

    • 5 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  10. Zadni repro

    • 3 odpovědi
    • 9.3k zobrazení
  11. Zapojení Move&Fun

    • 7 odpovědí
    • 10.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dnes jsem zkoušel 2x a fungovalo 👌
    • Ahoj, moje zkušenost s výměnou svíček: fabia 3, r.v.2017, 1.0 mpi, kód motoru CHYA, ... nejprve jsem auto projel, zahřál motor (voda 86 stupňů), odpojit gumovou hadičku, která vede do airboxu, sundat airbox ( vytrhnout směrem nahoru, drží na třech místech, takové železné kuličky v gumě .Zakrýt otvor škrtící klapky hadrem. Odpojit svorkovnice od zapalovacích cívek, jedna mi šla odpojit fakt blbě a zlomil jsem takový zajišťovací prvek. Vyšroubovat šrouby cívek, desítka ořech,vytáhnout cívky směrem nahoru, nejde to úplně lehce, ale tím jak je motor teplý, tak to šlo. Nevím jak by to bylo u studeného motoru. I dílenská příručka doporučuje vytahovat cívky na zahřátém motoru. Pak asi hodina pauza, aby motor vychladl!!!! Dále, vyšroubovat svíčky, ořech na svíčky 16mm, uvnitř je gumový kroužek, který svíčku přidrží a nevypadne z ořechu. Ještě jsem měl na ráčně asi 15 cm prodloužení. Prostor kolem svíček je minimální, a dělat si tam nějaké značky fixou, kvůli pozici svíčky asi není úplně reálné. Našroubovat nové svíčky ( 04C 905 616 D, Bosch VW AG), utáhnout momentem 22nm. Na svíčky nasadit cívky, vyrovnat otvory pro šrouby. Jedna cívka mi nešla zatlačit úplně dolů, pak jsem si všiml, že na svíčce zůstal ten gumový kroužek z ořechu na svíčky. Takže jsem ji znovu vyšrouboval a znovu zašrouboval. Závity svíček jsem ničím nepotíral. Ani v DP se o tom nezmiňují. Zašroubovat šrouby cívek, 8 nm, připojit svorkovnice, tu jednu poškozenou jsem zajistil dvěmi stahovacími páskami, takže by se svorkovnice neměla uvolnit. Zkusím ji později vyměnit. Nasadit airbox, připojit tu hadičku. Pak následovala zkušební jízda, vše OK.
    • Ja ji prave mam, i tu tesnici sadu na tycovi... Ale tak nejak do torpeda nepasuje, jak bych cekal, ani tvarove, ten gumovy vylisek... Hridelka vypada takto. Ja odhaduju, ze mezi nej a sterac by melo prijit neco (predpokladam, ze to sedne do plastu), ale 1J0 955 229 mi tam nijak zapasovat nejde, abych tomu veril, ze to nekde sedi..
    • Bez záruky, v etce je skutečně uvedené číslo 1J0 955 229 - tesnici podlozka, pod ni je v ose ještě uvedená krytka 1J0 955 276 B. Octu 1 již nemám, nemůžu to potvrdit. https://www.lkq.cz/Product/VAG-1J0955229/9170765   P.S. Za těch čtyřicet kaček bych to risknul.
×
×
  • Vytvořit nový...