Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


18 témat v tomto fóru

  1. Navigace Move & Fun 1 2 3 4 12

    • 291 odpovědí
    • 104.8k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 44.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 954 zobrazení
  2. Retrofitting FL radio to pre-FL Citigo

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  3. DAB

    • 3 odpovědi
    • 8.4k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 28.8k zobrazení
  4. Drzak na mobil 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 29.3k zobrazení
  5. Citigo a 9" autoradio

    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  6. Soundsystem

    • 8 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  7. Couvací kamera

    • 6 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  8. TMC v Move&Fun

    • 3 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
  9. Rádio Funky

    • 5 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  10. Zadni repro

    • 3 odpovědi
    • 9.3k zobrazení
  11. Zapojení Move&Fun

    • 7 odpovědí
    • 10.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
    • Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?  
    • Presne to tvrdili aj na DE fore. Acc vobec nepouzivam...
    • Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    
×
×
  • Vytvořit nový...