Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 TSI

  1. Příklady opotřebování zpětného olejového ventilu 06H103175B na spodku hlavy motoru EA888 GenI (BZB atd) a EA888 GenII (CDAA, CCZA atd), kdy tento díky opotřebování přestávává těsnit a hlava motoru tak může po startu jet "na sucho" než systém opět zaplní olejové čerpadlo. Sice známý stav, ale i tak je důležité o tom vědět Stav po 120 000km ... tady info k nájezdu schází, stav je ale ještě horší ...

  2. Zahájeno uživatelem apolo123,

    Ahoj uvažuji o chipů na supa2 1.8 tsi 2008 jaké máte s tím zkušenosti u těhle motoru? Jestli tím dřív nezničim části motorů (turbo,motor,apod.) .. Mám supa zatím bez závad tak nechci to tím pokazit

  3. Zahájeno uživatelem jakub.v,

    Chtěl bych se zeptat, zda-li se někdo náhodou nesetkal s tím, že při mírně dynamičtějších rozjezdech převážně když je motor studený se odspoda od motoru ozve nepříjemný zvuk když je spojka v záběru. Ten zvuk je těžko specifikovatelný je to takový jednozvučný pískot, který třeba tu sekundu, dvě trvá než se spojka dostane ze záběru (při cca 1500-1700 otáčkách). Byl jsem v autorizovaném servisu a tam mě dost odbyli hned po tom, co jsem řekl, že se to neprojevuje úplně pravidelně a bohužel jim to asi při testovací jízdě nenastalo. Byl bych vděčný za každý nápad, je to dost nepříjemný zvuk. Párkrát se mi to projevilo třeba i při couvání když jsem couval do menšího kopce.

      • Díky
    • 4 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem dae,

    Ahoj, koupil jsem Superba 1.8 TSI 118kw 4x4 v manuálu. RV 2011. Při rozjezdu do zatáčky mi auto pokaždé jednou lehce cukne. (např jako by lehce podklouzlo kolo na ledu). V servise nenalezli chybu, bylo mi řečeno, že jde o spínání haldexu a je to normální. Může mi to prosím někdo se čtyřkolkou nebo ze zkušenosti potvrdit? Téměř vždy se to stane na jedničku, při rozjezdu rovně žádné cuknutí. Díky

  5. Zahájeno uživatelem martim,

    Dobrý den chtěl bych se zeptat, mám škoda superb 1.8 tsi kod motoru CDAA rv.2011najeto 170xxxkm. Auto mi netáhne tak jak by mělo a píše to poruchy : Dřívější nastavení předstihu vačkové hřídele (řada válcu 1) a rozvod tlaku paliva (tlak moc vysoký) auto špatně startuje, docela dlouho točí než chytne !!! rozvody jsou vyměněné+nastavovač vačky aji s ventilem. nemuže mi někdo poradit? v servisu si stím už nevý rady a já potřebuju auto. Děkuji za info

    • 4 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem mirezcech,

    Dobrý den, před měsícem a půl jsem koupil toto auto. A teď se mi to podle servisu potkalo a je to v háji. Oprava 90 tisíc. Nebo nový motor s prací za 180 tisic. Jsem totálně zoufalý, protože nejsou to malý peníze a netuším co dělat. Nový motor za 180 tisíc je strašná raketa. Paní mi tam řekla, není lepší koupit nové auto? Ano a to těch 220 tisíc co jsem za to dal mám vyhodit? Chci se Vás tu zeptat, za kolik by se to dalo třeba prodat na díly, nebo co byste dělali vy? S tou opravou a cenou vozidla bych měl auto fungl nový, ale pochybuji, že bych z toho vytřískal aspoň 130 tisíc... Míra

  7. Zahájeno uživatelem 5icz,

    Poslednich par dni mi motor hure startuje. Musi se asi dve vteriny podrzet klicek, nez motor naskoci. Subjektivne se mi baterie nezda slaba, starter toci motorem dobre, ale baterie je jeste puvodni. Je jedno jestli je motor studeny nebo teply. Jinak se motor chova normalne. Auto mam od noveho a za tech 9 let a 270 tisic km motor vzdy naskocil na prvni dotek. Svicky maji 20tisic km. Cim by to mohlo byt?

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Vpazourek,

    Zdarec chlapi mám dotaz:Jel sem do kopce a motor začal ztrácet výkon az začlo auto vibrovat po přijezdu domu zhruba 500m auto i čadilo, řek bych že olej (podle smradu) vypl sem motor. Po hodině jsem zkusil znova nastartovat a jen točí nechytá. Co by to mohlo být?? motor 1.8tsi BZBVoda neubývala a olej lehce (zhruba 1l na 10 000km)

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Hanys.cz,

    Zdravím, už po několikáte mi auto přestalo jet a vyskočila chyba v příloze a nadpisu. Vždy stačilo jen vypnout a zapnout motor, ale včera už ne. Musel jsme odpojit koncovku na klapce trosku si pohrát s dráty a zapojit, pak se to rozjelo. Myslíte že mám zkusit prvně vyměnit koncovku nebo rovnou i klapku? Klapka má najeto 198 000km http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16505 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16605/P0221/000545 Díky

    • 4 odpovědi
    • 9,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Hanys.cz,

    Zdravím, při nastartování studeného motoru, který naskočí jako hodinky, začne vibrovat celé auto. Dělá to tak cca necelé 2 týdny. Vibruje jen v 1100 otáčkách, pokud sešlápnu jemně plyn nebo počkám jak spadnou otáčky po zahřátí do 800 tak to skončí. Ty vibrace jsou dost silné, úplně to auto roztřepe. Tipuji silentbloky motoru, ale zase si myslím že by to dělalo i jindy než jen takto. najeto 169tis, 7DSG Díky za rady.

  11. Zahájeno uživatelem Hanys.cz,

    Zdravím, chybu P2303 jsem již řešil trošku zde: Vyměnil jsem cívku i svíčku na druhém válci, auto přestalo škubat, ale i teď se sem tam objeví tato chyba. Napadá mě, že jediný problém může být už v kabeláži. Vím že v některých autech se měnila i zapalovací kabeláž, ale tady jsem nenašel nikde že by se prodával, ale možná jsem se špatně koukal. A další problém, což jsem vůbec nepochopil je chyba P150A no nevím co to jako je http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P150A/005386 V celém autě mám jen chybu čidla světla a deště a samozřejmě alarmu který nefunguje kvůli baterce v alarmu která je KO. Dá se nějak otestovat pomo…

    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  12. Zdravím. Včera jsem přijel domů vypnul motor. Dneska ráno už nešlo nastartovat. Motor točí ale nechytne. Na diagnostice nic není. Chci se zeptat jak se pozná, že přeskočil řetěz a jestli to může být tím? Kdyby to přeskočilo, tak by to mělo ukazovat závadu na diagnostice ne?díky za odpověď.

      • Pozitivní
    • 63 odpovědí
    • 57,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem janjilek,

    Nevíte někdo čím to může být,při zahřátém motoru mě někdy motor nejde nastartovat,nebo startuji dlouho,při studeném není problém.......

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Vít Široký,

    ahoj, mám nabídku na Superba CDAA, do provozu 6/2011, v 10/2013 se v cca 52 tis. potkal, servis namontoval na záruku 06J 100 035 HX. Nejsem schopen zjistit, jestli ten stroj je i nadále rizikový zjmn. s ohledem na spotřebu oleje (rozvody můžu vyměnit, to mě tolik netrápí, ale ty kroužky a písty..) , nebo jestli to je už vzhledem k datu výměny nějaká použitelná verze. Ví to někdo, nebo poradí někdo, jak to zjistit? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem JindraII,

    Zdravím všechny.Nesetkal se někdo s benzínem v oleji a nebo čím by to mohlo být??Před 9 měsíci byl dělaný motor (písty,kroužky,ojnice) pouze s přeměřením válců bez výbrusu (údajně rovné) žralo to 5-6l na 1000km.Únik oleje momentálně nepoznám.Kouř z výfuku jde neustále,ale může to bý asi i tím,že je moc řídký olej..Diagnostika bez chyby,po větším pátrání pak chyba na lambda sondě před katem kterou vyměním...

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem cestmir001,

    zdravim snazil jsem se hledat na netu ale nikde nemuzu najit nic kde by mi neco prozradilo kde je druhej senzor teploty polsedni dobou mi lita teplota 75-90 vymenil jsem senzor kterej sem nasel u chladice na prave strane ale furt nic mate nekdo obrazek nebo navod kde ho najit ?

    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem pajos2,

    Zdravím, mám Supíka II 1,8 DSG-čko a asi po roce a cca 25 tis mi začaly problémy a to, že mezi 1 a 2 převodovým stupněm při rozjezdu mi auto začne drnčet a cca po 2 sec. přeřadí (jako když při manuální převodovce zapomenete vyřadit a auto dojíždí zpomaluje a cuká) . Dělá to většinou, když je auto zahřáté a když jsou i mírně vytočená kola, tak to dělá ještě víc. V servisu jsem byl před půl rokem a bylo mi řečeno, že nic neobjevili a že softwearově upravili převodovku, ale dělá to stále. Zase tam jdu příští týden s tím samým, záruka mi končí v 6 měsíci, tak bych to rád řešil v její platnosti. Nemáte s tím někdo zkušenost - co by to mohlo být a jak to řešit?

  18. Zahájeno uživatelem Czeczo,

    Zdravím, měl bych otázku ohledně palivového filtru a to konkrétně, jestli je nějaké doporučení, kdy ho preventivně vyměnit? ... protože co jsem tak hledal, tak jsem našel intervaly svíček, vzduchového filtru, apod., ale o palivovém ani ťuk ... jinak momentálně mám najeto skoro 125 000 km stále s původním palivovým filtrem.

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Ort,

    Ahoj, dnes při jízdě motor přestal táhnout, jakoby bylo nefunkční turbo. Při sešlápnutí plynového pedálu vynechává, cuká a nejde vytočit nad 4 000ot/min. Diagnostika vypsala chybu P2293 - Fuel pressure regulator 2 performance. Může být příčina i někde jinde než zrovna ve vysokotlakém čerpadle? Jde o motor CDAA, r.v. 09.

    • 18 odpovědí
    • 12,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem stepi.p,

    Ahoj, mám SII rv2008 1,8TSI, najeto cca 135 000km. Po studeném startu auta při rozjezdu na cca 1800 otáčkách auto přestane mít výkon (2-3krát cukne) a poté jakoby "vystřelí". Dělá to na dvojku a někdy i na trojku, udělá to vždy jen jednou a během jízdy již ne. Při dalším startu se to neopakuje, jen pokud je auto déle odstavené. Diagnostika žádnou chybu neukazuje.

    • 8 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Jean,

    Hojte, rozšířil jsem řadu majitelů toho typu, rád bych ochránil motorový prostor od přílišného vnikání nečistot a soli, ale v origo servisu mi řekli, že existuje jen malý (částečný), který už tam prej mám, a pak plechový, který stojí dardu. Snažili se mě přesvědčit, že tam bude pasovat z dieselu, ale to jsem nehodal riskovat. Proto se ptám, existuje pro mě nějaké, nejlépe origo řešení? Mám Superb 1.8T Kombi r.v. 2013. Bude např. pasovat 1K0825237? A jaký je rozdíl mezi verzí K a L? Existují alternativy?Atd. Díky moc za radu někoho zkušeného.

    • 26 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Martin Molnár,

    Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti se startováním u tohoto motoru s 7st. DSG. Je možné, nebo neuškodí startování na N? V manuálu je psáno, že startovat se může jen na P nebo N. Ale chci se ujistit. Já startuji zatím na N jelikož, při startování na P motor vydá asi sekundový zvuk, chramocení. Žádný šicí stroj nebo, klepaní. Ale při startu na N je motor krásně tichý. Přečetl jsem toho mraky o závadách TSI motru, přeskakování řetězu, kvůli vadnému napínáku atd..Možná jen zbytečně plaším a tento projev je normalní. Při startu na P mám takový pocit jakoby se motor snažil překonat nějakou sílu. V manuálu stojí, že při zařazeném P je aktivní mechanická brzda. Nemáte někdo podobn…

    • 5 odpovědí
    • 6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Hanys.cz,

    Zdravím, nesetkal se někdo z Vás z chybou P1093? Řada 1, Systém měření paliva 2: závada, přerušovaný Stalo se mi 2x že jsem se ráno rozjel, chtěl přidat plyn a nic, prostě jako by pedál nereagoval a tohle mi vypadlo..... Myslel jsem že to je nějaká kravina, ale dnes se to stalo znova. Podle Ross tech je to buď ventilem N276 nebo palivovým čerpadlem. Dá se to nějak změřit, třeba pomocí diagnostiky? Jaký tam je tlak, kolik je správně? Pořád jsem myslel, že u těchto aut diagnostika ukáže, který díl elektroniky to dělá, ale ukazuje to dost všeobecně Díky za rady

  24. Zahájeno uživatelem MartinPekny,

    Ahoj, jakou máte kombinovanou spotřebu 1,8 7DSG, jinak koupil jsem 3 roky auto a motor je po výměně, má 900km, má se nějak zajíždět??? Nechci info od teoretiků z showroomu ale od vás, praktiků... díky

    • 32 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem spatnoch,

    Zdravím, chtěl bych se pro začátek zeptat, jaký je rozdíl motorů BZD a CDAA. Někde jsem četl, že u CDAA byl problém s rozvody (napínák) a s pístovými kroužky (spotřeba oleje) a u BZD se problémy týkaly pouze rozvodů. S únikem oleje a karbonizací pístních kroužků problém nebyl. Je to tak? Zároveň bych se chtěl zeptat, jaký servis byste udělali ihned po koupi Superba. Koupil jsem Superb 2 před FL, 2008, 1.8tsi, BZD, najeto 158t km. Vždy, když jsem kupoval auto, tak jsem automaticky měnil i rozvody pro jistotu. V Blansku ve Škodovce mi řekli, že rozvody jsou nesmrtelné. Mám v plánu vyměnit komplet všechny filtry, olej, zkontrolovat všechny provozní kapaliny, prevent…

      • Negativní
    • 15 odpovědí
    • 11tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.