Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI


69 témat v tomto fóru

  1. Chip zkušenost

    • 13 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  2. 4x4 Cuknutí při rozjezdu

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  3. porucha motoru ,netáhne

    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
  4. Horsi startovani

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  5. Chyba P0121 a P0221

    • 4 odpovědi
    • 8.2k zobrazení
  6. Vibrace od motoru 1 2

    • 26 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  7. Chyba P150A a P2303

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 53.5k zobrazení
  8. Špatný teplý start

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  9. Benzín v oleji

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  10. senzor teploty

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 137 odpovědí
    • 40.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  11. Ztráta výkonu

    • 18 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
    • „Nemůžeme si dovolit opakovat chyby.“ České automobilky navrhly v Bruselu zastavení další regulace.   https://www.novinky.cz/clanek/auto-nemuzeme-si-dovolit-opakovat-chyby-ceske-automobilky-navrhly-v-bruselu-zastaveni-dalsi-regulace-40510022#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=abtest278_hlavicka_2025_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    • Předělával jsem do Rapida ze starého Golfa kde jsou pod úchyty plastové "vaničky"
    • NO jak jsem psal v předchozím přispevku. udelal jsem generalku motoru a ted to ma takovy dunivy zvuk - jak když maš tunink na vyfuku a dost je to citit a hlavně slyšet uvnitř auta. tak Mě napadl katalyzator jelikož už nevime co by to mohlo byt.
×
×
  • Vytvořit nový...