Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


350 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  1. Dunenie motora

    • 16 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
  2. 2.0 TDI CFFB 103 kW rozvody 1 2

    • 34 odpovědí
    • 22.5k zobrazení
  3. turbo netěsnost

    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  4. Long Coding

    • 0 odpovědí
    • 994 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 23.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  5. Bručivý zvuk motoru

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  6. Škrtící klapka sání?? 1 2

    • 31 odpovědí
    • 76.1k zobrazení
  7. Filtry - čísla dílů

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 16.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takze tohle ?   https://www.krytypodmotor.cz/p/skoda-octavia-iv-combi-nx5-kryt-pod-motor-plech
    • Zdravím, Nedávno jsem si koupil Oktávku z roku 1998 v hezkém stavu. Je to před face a předchozí majitel udělal několik úprav. Asi nejlepší úprava jsou vyměněné sedačky ze seatu leon. Sedí se v nich parádně a dokonce v sobě mají boční airbagy. Zajímalo by mě, jestli by šly tyto airbagy nějak zapnout?  Auto má jen řidičův airbag.  Dál by se dodělat i ten pro spolujezdce? Děkuji vám za věcné odpovědi.
    • Ahoj, dneska jsem chtěl kvůli nefunkčnímu klaksonu kouknout na kabeláž, která k němu vede pod baterkou. Tu jsem tak tedy odpojil a vyndal, vyšrouboval jsem i ten kastlík k ní. Při tom jsem kouknul i na kabelový svazek vedoucí od řídící jednotky. Nijak jsem do něj nezasáhl, pouze jsem jej rozmotal a zase zamotal. Po navrácení baterky zpět se mi však auto prakticky zbláznilo (video řekne vše), kdy začne v pravidelným rytmu cvakat relé a začnou blikat kontrolky, zejména směrovek. Auto normálně startuje, bylo mi doporučeno přeměřit baterku (mezi 12.5 až 13 V, za běhu ještě víc), zkusil jsem i přebrousit dosedací plochu matice zemnícího vodiče, ale bez výsledku. Jediný, kdy se jev přestane vyskytovat, je situace, kdy vyndám pojistku 43 od komfortky (a pochopitelně spolu s tím přestanou fungovat i světla). Máte někdo zkušenost? Mockrát díky.   PS: před zásahem do baterky to jelo úplně v pořádku IMG_9904.mov
    • Zdravím objevila se mi chyba P04F0 a podle toho by to měla být chyba na špatný  větrací ventil palivové nádrže. Ale nějak ho nemůžu najít kde je. Pomůžete.
    • Niekedy to nastavovanie bočných klínov ani otáčacích gumičiek na kapote nepomáha. Vtedy pomôže len povoliť 2 skrutky zámku zadnej kapoty v karosérií, sú to 2 šesťhrany 13ky a potiahnuť zámok aspoň 3mm hore a naspäť dotiahnuť. Treba dať pozor aby sa to posunulo len hore a nie do strán. Rapid liftback čo som mal sa mi zatváral ok, ale Octavia 4 limo nie, hneď od výroby to bolo zle musel som doštelovať. Našťastie som nemusel dávať dole plastovy kryt v kufri, kľúčom 13kou som sa dostal v pohode cez otvor zámku k tým skrutkám.
×
×
  • Vytvořit nový...