Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. Píská mi občas ABS

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. kolove srouby

    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. new future pneu 1 2

    • 37 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  4. Chroupání+servis

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. Pneu 205/60

    • 18 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  6. Ložiska na Octavii

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  7. ABS

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  8. ABS ?

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  9. středové pokličky

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  10. co rikate na ty kola?

    • 23 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. Muze to byt problem?

    • 12 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  12. alu kola - prestrikani 1 2

    • 29 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  13. KULOVE ČEPY 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  14. Kola 15" Speedline 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  15. Tlumiče

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 15.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Predni repracek je v Octavii 2 za budikama. V pravo dole   IMG_1371.mov
    • A máš to v telefonu určitě spuštěný?  f4d35658-569a-4aa6-a4e2-6ce09f5d409d.jfif
    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
×
×
  • Vytvořit nový...