Přejít na obsah

Elektrika


3 386 témat v tomto fóru

  1. Kontrolka mazání

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  2. problikavajici svetla

    • 0 odpovědí
    • 723 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  3. Výměna airbagovky 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 15,7k zobrazení
  4. Chyba

    • 1 odpověď
    • 731 zobrazení
  5. Dálkovy start

    • 7 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4,1k zobrazení
  6. Klimatronic od 0°C 1 2

    • 29 odpovědí
    • 14,8k zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 36,7k zobrazení
  7. Kontrolka ASR 1 2 3 4 7

    • 155 odpovědí
    • 82k zobrazení
  8. Iso konektor

    • 0 odpovědí
    • 827 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  9. Záloha EEPROM budíků

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 955 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  10. Orig.alarm octavia Meta 1 2

    • 47 odpovědí
    • 31,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 725 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  11. Dotaz na vag

    • 0 odpovědí
    • 859 zobrazení
  12. Kontrolka přívěsu

    • 16 odpovědí
    • 5,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj. Máte nikdo zkušenost jak se dá předělat parkovací pilot na druhou generaci. Díky moc
    • Panoramatickej streche by som sa skôr vyhol. VAG ich moc dobre nezvláda, občas praskajú čierne plasty na streche a výmena je pomerne nákladná + treba dbať aj na odvodňovacie kanáliky.
    • @Rendy93 Nechal bych prověřit někým, kdo se dovozem nezabývá, ale umí odhadnout stav. Vše záleží na způsobu údržby, dodržování servisních intervalů i stylu jízdy. Sám 130 tkm najeto nemám, přesto se pár věcí měnilo: USB vpředu u Columbusu, krytka řadičky, termoregulátor. Přední světlomety jsou spotřebka, praskají nohoře u přechodu do černého plastu (možná jsem dostal nějakými dvěřmi, nebo zadkem dodávky, ale mělo by to vydržet.)  @ 15000 jedno. Teď budu řešit vrzání od podvozku, že těch mazacích míst je asi 20. Loni proplach a mechanická očista chladicícho systému, totálně zanesený nesmyslem v sáčku v nádobce a nevhodnou směsí (G12++), to bude potřeba udělat. Kotouče mi nereznou, žádná nutná údržba, ale neviděl jsem stav na zvedáku. Na "stav tachometru" bych se neohlížel, to je hodnota do letáku. Po koupi klasika, všechny náplně (olej, převodovka, diferenciál, chladicí, servo, brzdovka). Časem pak kouknout na rozvody, pumpu, brzdy (ty tam budou tak druhé, pokud ne třetí).
    • Porovnával by som skôr s GPS v telefóne (aj keď u nich býva tiež rozdiel 1-2 km/h), než so stacionárnym radarom pri ceste. Často totiž vidím, že idem konštantnou rýchlosťou a ako sa blížim k radaru, rýchlosť sa na radare mení, takže moc presné to asi nebude. Ďalšia vec ktorú musíš brať do úvahu, je to, že tak ako aj iné autá, aj Karoq je homologovaný s niekoľkými veľkosťami kolies a pneumatík. Všeobecne sú si veľkostne (čo sa týka priemeru/obvodu) podobné, ale malý rozdiel tam vždy je a možno práve tvoje 17" sú tie, ktoré sú trochu menšie oproti ostatným homologovaným veľkostiam, t. j. na rovnaký počet otáčok kolies ujdeš menšiu vzdialenosť/máš menšiu reálnu rýchlosť. Nakoniec musíš ešte myslieť aj na opotrebenie pneumatík. Nová pneumatika má dezén okolo 7-8 mm, niektoré zimné aj 10 mm. Ak je pneumatika zjazdená, povedzme na 2 mm, tak z celkového priemeru kolesa môže chýbať až 10-16 mm, čo je tiež dosť veľa a zníži ti to reálnu rýchlosť na daný počet otáčok kolesa.
    • sice ne Karoq ale O4. 50 tachometr = 49 radar. Kola originál 18" u zimních, které jsou 17" je rozdíl možná 2kmh
×
×
  • Vytvořit nový...