Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 906 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  1. ostrekovače svetiel

    • 0 odpovědí
    • 892 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.5k zobrazení
  2. xenony v dolní poloze

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  3. Přepínač světel

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 37.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  4. el.schema MF volantu O1

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  5. Únik chladiva

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Protože jsem dal brzdám trošku více zabrat než bylo asi zdrávo, tak začaly kopat do pedálů. No soustružit už je nemělo smysl, takže jsem proměřil házivost nábojů, zkontroloval vůle na nápravě (vše OK) a dal brzdy nové. Opět padla volba na sadu od firmy Textar. Zajetí OK a zase je klid. Škoda, že se zde tak šetřilo a jsou tu tak malé brzdy 256mm. Kdyby tu byly aspoň 280mm, bylo by to o něčem jiném..... Ale na normální jízdu to stačí. Alpy bych s tím ale sjíždět moc nechtěl.
    • Ten setrvačník to být může, zjištoval jsi, odkud zvuk vychází? Neměl by to být problém, pokud ti to dělá i při stojícím vozidle. Může to být i klepání z oblasti chladiče...
    • Nedělá to furt.. Rano jsem sedel v aute cca od 6h do ted a neudelalo to ani jednou. Dela to pouze kolem cca 1k otacek. Radit mi prijde ze to radi furt stejne. Ten zvuk to dela narazove. Treba par minut, pak to ustane a je zase klid. 
    • máme DeLonghi ale ne pákovku a tam 3,5% nedoporučují, aby se ten tuk nepřipaloval uvnitř, takže proto 1,5%
    • Ahoj, vo full ECO režime je asi i klima na ECO (dá sa myslím nastaviť i separátne) - to može mať možno vplyv v týchto teplotách, že klima v neECO režime potrebuje pohon od motora a nestačí z baterky. Inak neviem čo iné by to mohlo robiť. Inak výzkúšané to nemám, pretože mám rád riadenie na sport a podvozok na komfort takže jazdím iba individual.
×
×
  • Vytvořit nový...