Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1094 témat v tomto fóru

    • 14 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  1. ASR

    • 14 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  2. Automatická aktivace ESP

    • 14 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. Octavie

    • 14 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  4. EDS-ABS

    • 14 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
  5. octavia ano/ne +motor?

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  6. Rozumnej servis Brno

    • 13 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  7. Fabia nebo octavia

    • 13 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  8. autoplachta

    • 13 odpovědí
    • 6k zobrazení
  9. Klíče na Octavii

    • 13 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
  10. zase,nový člen

    • 13 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. "CZ"

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  12. Voda z vyfuku

    • 13 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  13. Zvěř u cesty

    • 13 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • mám také lift a nic neslyším, a nemyslím si že jsem hluchý
    • Ahoj,  mám Fabii 1.0 mpi 55kw s LPG, najeto cca 176t. Autu se za studeného motoru nechce moc jet. Pokud se ohřeje je vše OK. Měnil jsem svíčky, cívky, první lambda sondu, čistil jsem škrtící klapku.  Benzin Verva. A druhý dotaz je ohledně sazí ve výfuku - na to, že to jezdí na plyn mi přijde výfuk dost černý.
    • O4 RS TSI 2020 ... také se mi přes noc originál VW EFB+ 70Ah baterie vybila, infotainment hlásil prázdnou a nedovolil ani nastartovat, přestože den předtím jsem jel 600km. Po 2h nabíjení (Bosch C3 automat, 3,5-3,8A) už infotainment po otevření dveří chybu nehlásil a po cca 16h nabíjení automatem dokončeno (přešlo to na udržovací proud). V servisu baterii změřili testerem a tvrdili, že je ještě celkem v pořádku a že naopak někdy cca 2024 v únoru vyšla aktualizace software, která prý cíleně řeší právě problém náhlého vybití akumulátoru. Tak mi nahráli nový software a preventivně jsem si rovnou dobrovolně pořídil zcela novou baterii, protože je zrovna v 55% slevě (což už se blíží ceně značkového neoriginálu).   Technik mi tvrdil, že tyto baterie naopak trpí, když se systematicky vypíná Start/Stop (což většinou dělám), protože prý při vypnutém SS se nejenom nevypíná motor v kolonách, ale i při běžné jízdě se prý jiným způsobem nabíjí (trvale slabým proudem), kdežto při zapnutém SS se i prý i při plynulé jízdě baterie nabíjí nějakým přerušovaným cyklem s vyšším proudem, což je prý pro tu baterii lepší. Prý je takto školí a mají to údajné ověřené i z praxe, že lidem, co si SS vypínají ty baterie prý odcházejí rychleji... tak nevím, jen sdílím, co mi řekli. Prý má smysl si ten SS vypnout až v momentě, kdy už člověk popojíždí v zácpě a opravdu nechce startovat každých pár sekund...   Po příjezdu ze servisu jsem krátce po zhasnutí změřil voltmetrem na baterii 13V, zkusím znovu přeměřit po 12h ... a budu jezdit více s tím SS a pravidelně baterii kontrolovat, kam až jí to inteligentní nabíjení dovolí klesnout.
    • Já vidím ze se zrcátka přiklopila tak je zamknuto a než chodit k auto tak zmáčknu ovladač v kapse a je zamknuto ne ? To ze se auto nezapne u mě je tak 1x z 15 zamčeni. Důvod neznám situace je pokaždé jina
    • Prosím o pokračování v existujícím tématu. Tady to zamykám.
×
×
  • Vytvořit nový...