Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


237 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 586 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 722 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  1. Handsfree SilverCrest

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  2. Pin kod uzivatele

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  3. Zvuk na boleru

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 395 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
  4. dotaz na skoda connect

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 626 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 413 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 423 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim , neviete mi niekto poradit ci sa da na modly 2023 na full led zapnut blikanie prednej smerovky a zaroven vo faze s dennym svietenim?
    • Mám Karoq 2019  a plachtění jen při ECO
    • Leda ze bys menil i svetla, tam uz je jen od pohledu zretelny rozdil...
    • Ahoj, no vidíš, a Altra se se mnou hádal, že má MR 2019 a v Normal mu plachtí!!!   Já mu věřím, nerozporuji to, asi má  jedenu z prvních těchto verzí.  Takže by se mělo uvádět plachtění v Normálu už od MR2019.      Ale to je úplně jedno.  Na starší Scale (moje 8/2919) jak píšeš plachtí jen v eco nebo v individuálu pokud se dá převedovka eco.  Záleží co je tam za geteway (moje 3Q0) a reg. odstupu (moje 2Q0) a hlavně FW v nich...    Ferda kdysi psal, že aby si dsg pamatovalo zvolený režim, musí se přehrávat fw. S Vcds nelze.    Zpátky k tématu.  Prolezl jsem úplně všechno v ŘJ, jak adaptace tak longi ale bohužel nic k plachtění a plazení.  Plachtění by stejně neřešilo kolizi při náhodném vystoupení z auta se zařazenou rychlostí, protože při zastavení stejně člověk nohou zabrzdí a skočí tam z plachtění zase rychlost!!!    No a plazení, jak jsem psal jinde, je vlastnost suchých dsg7 DQ200.  Bohužel nebo bohudík jak to to komu vyhovuje. Plazení zde s vcds vypnout nejde.    Škoda, že Scala má mech. ručku.  S elektrickou by bylo po problému.    Ještě mě napadlo, aby se zevnitř při zařazené rychlosti zablokovali dveře řidiče.  Ale to je hloupost jak mechanická tak i bezpečnostní🤷      
×
×
  • Vytvořit nový...