obrázok nado mnou ukazuje na miesta A. Tiež som sa s tým najprv mordoval, ale je tam treba nahmatať také “perforované” zóny. Tam zatlačíš a odsunie to tie “zuby”, ktoré držia priehradku. Keď to nájdeš, ide to celkom ok.
Pozri si dielenskú príručku.
Tiež som nedávno riešil výmenu prachového peľového filtra. Po stiahnutí príručky je to v časti topenie, vetranie, klimatizacia pdf súbor D4B80A0424E-Topení__Klimatizace.pdf bod 5.11 str.125.
Pri uvoľnňovaní západky som si myslel, že to asi zlomín, tak ťažko to ide stlačiť.
Já momentálně při zafixované ceně silové elektřiny 2,84 Kč/kWh jsem s distribucí na celkem 3,95 Kč/kWh v NT a při mé zatímní prům. spotřebě 14,8 kWh/100km jezdím tedy za 59 hal./km což je při uvažované spotřebě obdobného auta s benzínovým motorem (7,5l/100km) více jak 4x levnější (ceny s DPH).