Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


366 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 4.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
  1. únik oleje z motoru

    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  2. závada 001025

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  3. O2 RS 125kW - po startu netáhne

    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  4. Kouření na volnoběh

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Patrikscout Odpovědi se od autora asi  nedočkáš   Poslední návštěva 21. leden 2019
    • Stáhl jsem tam ten manuál, je tam zobrazená len tak letmo i ta moje přístrojovka a je u toho jen označení typ II nebo typ I, teď už nevím. Není tam nic, co by se zabývalo popisem rozdílů mezi těmi typy přístrojovek, co zobrazují a co umí. Nejsem schopen přes fkční mobilní aplikace zatím nakodovat zobrazení teploty oleje na maxidotu. Možná by to šlo přes VCDS, ale ten zatím nevím, jak bez rizika rozchodit, kabel mám zapůjčený. Možná se ale snažím zbytečně, pokud to ta přístrojovka třeba vůbec neumí. Mám přesně ten typ z přílohy. Marně hledám nějaké detaily, skoro nikde o tom nic není. Nevíte někdo, co to je za přístrojovku? Zdali umí teplotu oleje a jestli je to novější nebo starší typ? 
    • Tak jsem si zavolal do detailingshopu a bylo mi doporučeno - na perforovanou kůži v nových autech: čištění Koch Chemie Pol Star 1L čistič kůže, textilu a alcantary - k tomu pěnový aplikátor Work Stuff Foam Bottle 200ml napěňovací láhev na výživu kůže Koch Chemie Leather Star 1L mléko na kůži - ale až tak třeba za dva roky provozu nějaké aplikátory (mikrovláknové, houbičky, utěrky) na ošetření povrchu nakonec pak Gyeon Q2 LeatherShield Evo 50ml křemičitý sealant na kůži Ohledně složení sedadel v S4 jsem poptal podporu ŠA, tak uvidíme, jestli se něco dozvím.
    • Volal som dnes, že by som si skočil do Brna pre Endurance/Endurance+ a zároveň som chcel vedieť, aký je medzi nimi rozdiel a skončilo to tak, že ma nasmerovali k AGM baterkám.  Nakoľko táto generácia 1.2 TSI (EA111, CBZB) ešte nemá inteligentné nabíjanie a možnosť kódovania (toto som si včera preveril) AGM alternátorom nikdy nebude nabité na plnú kapacitu, ale to môžem nahradiť občasným nabitím v garáži AGM nabíjačkou. Zároveň som si pozrel nejaké skúseností ľudí s takouto konfiguráciou a napísali, že síce plné nabitie AGM-ka sa bežným alternátorom nedá dosiahnuť, na druhej strane sa ale dá dostať pri bežnom jazdení na vyššie napätie. Uvidíme, beriem to ako experiment. A nakoľko Čepek teraz nemá skladom vlastné AGM, zase skončím u Exide, konkrétne Exide EK620 (62 Ah). Jediná vec čo ma mrzí, že pôjdem kapacitne zase trochu dole, lebo aktuálna BRIT Skyway mala na papieri 65 Ah.
    • Ahoj, mám Superba 3 2.0Tdi 110kw kombi 6DSG 2017 na normálních tlumičích. Najeto 191 tisíc   Nechával jsem měnit komplet tlumiče, pružiny a stab tyčky - Sachs Důvod výměny - Hrozně tvrdej zadek.   Po výměně bylo auto asi 3 dny v pohodě, pak se to postupně zhoršovalo, tak jsem dal auto do jiného servisu, kde se dal na zadek origo tlumiče a pružiny + geometrie.   Auto vydrželo super asi 2 dny. Teď je to jak kdy. Někdy je hrozně tvrdý, někdo nerovnosti relativně dobře filtruje, ale prostě je to na hovno. Je to i podle venkovních teplot. Auto chci prodat a v tomhle stavu se obávám, že to nikdo soudný nekoupí. Nějaké nápady co tam může být špatně? Posledně když jsem nechal vystříkat podvozek na wapce, tak mi přišlo, že auto změklo, ale může to být jen náhoda.  Když zmáčknu zadek auta, tak jde tlumič hezky dolu.   Díky za rady.      
×
×
  • Vytvořit nový...