Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1244 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  1. Označení motoru

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  2. TDI 66kw a 81kw 1 2

    • 39 odpovědí
    • 45.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  3. Lítá olej z EGR

    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  4. Cukani pri rozjezdech

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  5. padaní nafty

    • 8 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  6. vyměna vstřiku

    • 5 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
  7. Čerpadlo slabo saje

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  8. Líná lemra

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 23.3k zobrazení
  9. Váha vzduchu 1.9 TDI 66 kW 1 2

    • 41 odpovědí
    • 30.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 793 zobrazení
  10. plniaci tlak turba 1 2

    • 25 odpovědí
    • 22k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  11. Mizí voda

    • 7 odpovědí
    • 7.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím všechny,   mám problém s mojí Octavií 2 FL 2009 RS 2.0TDI manual CEGA, minulou neděli jsem při cestě tankoval na nějaké no name benzince, protože jsem musel jinak tankuji většinou na Orlenu, druhý den po cestě zpět auto škubalo při přidání plynu. Druhý den jsem jel do servisu, diagnostika ukázala chybu na váze vzduchu. Vyměnila se a vypadalo to že se to vyřešilo, pak to začalo znova asi po 30min a hodilo to hlášku porucha motoru a chcíplo to. Po na startování jsem dojel zpět do servisu, diagnostika hodila chybu 3 vstřiku, vyměnil jsem a zase vše vypadalo ok ale začlo to znova i ta hláška porucha motoru. Koupil se palivový filtr a čistič vstřiků. Diagnostika ukázala chybu ventilu vstřiku „B”. Po výměně filtru a čističe auto jelo jak má a odpoledne zase ta stejná chyba. Na diagnostiku už jsem se dneska nedostal. Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo tipy co by to mohlo dělat?
    • U motoru EVO 2 je zobrazení ikony zrušeno. Motor 1.5 TSI EVO2 ve Scalách ACT má, ale vizuální indikace jízdy na 2 válce není z výroby aktivní.
    • Ahoj,   pořídil jsem novou Škodu Scala v té motorizaci 1,5 TSI  vyrobená teď ve 2025 a tyto 4 válcové motory by měly mít tu "vymoženost", že se mohou přepínat mezi 2 a 4 válcovým režimem. Prý, když auto jede v tom úsporném dvouválcovém režimu, tak se to má ukázat někde na displeji, že jako EKO. Mně se nikde nic neukazuje a zajímalo by mě samozřejmě, jestli se mi to přepíná nebo jestli jedu normálně na všechny válce. Věděl byste někdo, jak to s tím je? (Předem děkuji.)
    • Starší Kodiaqy druhé generace uměly jen uložený parkovací manévr a neumožňovaly parkování na dálku mobilem - viz ceníky. Pokud auto má Asistovanou jízdu 2.0+, tak umí jen parkovací manévr Pokud auto má Asistovanou jízdu 2.5+, tak umí i parkování mobilem
    • Easy Open, teda virtual pedal je napojeny priamo na Kessy jednotku. ale zeby to nejak "prebijalo", tak to neviem. mozno skusit aktualizovat kessy jednotku?
×
×
  • Vytvořit nový...