Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem beeson,

    Zdravim kolegy, Je normální že po vypnutí motoru bublá voda ve vyrovnávací nádržce? Dělá mě to pokaždé ,ať ujedu 15 nebo 100Km. Jestli se nepletu ,tak chladící systém je pod mírným přetlakem, a přebytek tlaku by se mělo odfouknout víčkem na nádržce . Může znamenat probublávání nějakou netěsnost v chladícím okruhu- přisávání vzduchu? Dělá to někomu také? Díky za odpovědi

    • 6 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Janskym,

    Zdravim všechny, Mám problém kterej se tu už dost řešil, Octa TDI 81kw při vyšších otáčkách skáče do "nouzáku" (vypíná turbo) Mám tam nové turbo, novou váhu vzduchu, nějakej ten ventil N75, komplet nové vzduchové hadičky ale pořád bez úspěchu!!! Poradí mi někdo??? Děkuju

    • 9 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem IvanB,

    Čau mám dotaz octavia 1 1.9tdi 66kw, auto jsem dovezl z výměny rozvodové sady a zdá se mi že se autu zvedla s potřeba tak zhruba o jeden litr je to možné? (auto nemá klimatizaci)

    • 9 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem holhas,

    Jaký cenově zajímavý olej do Octavie TDI 66kW s LongLife? Někde jsem vyčetl,že musí být norma VW 506 00 a je to na 30 000km. Můžu tam dát normální olej (VW 505 00) pro normální intervaly a jezdit teda na něj jen 15 000km? Nebo tam musím dát lepší na LongLife? Díky

    • 30 odpovědí
    • 14,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Zdenal C.,

    Zdravim vsechny skodovaky (i neskodovaky), mam takovy maly problem. Od pondeli (co jsem tankoval plnou na Shellu V-Power Diesel, ktery tankuji jedine btw) mam pocit jako by motor mel "hrubsi projev", mozna je to jen subjektivni pocit, ale citim to na pedalu, volante a i radicce, je to asi v rozmezi 1500-3500 cca otackach proste je to vyraznejsi nez bylo predtim, celkove hrubsi nez drive. Nevim cim by to mohlo byt, jestli naftou kterou jsem ted natankoval nebo cimkoliv jinym. Pokud mate nejake postrehy ci zkusenosti budu za ne velice rad.

    • 8 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Lukascheck,

    Čau, někdo mi říkal že TDIčko je lepší startovat bez vyšlápnutý spojky, že prý dostávají zabrat axiální ložiska co si o tom myslíte ??

    • 48 odpovědí
    • 30,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Peťas.,

    Ahoj Octaviáni, mám problém na 1.9TDI, ASV... něco klape (něco jako zvuk řechtačky o Velikonocích) v motoru, ale slyším to jen v otáčkách 1000-2000, potom jakoby se to sklidnilo. A ještě pozoruju mírné roztřepání i v interiéru taky v těchto otáčkách... Auto nepíše závadu, jede normálně, nekouří... Tak já nevím, můžete mi, prosím, poradit? Můžou to dělat hydroštely, když na volnoběh nic neslyším?

    • 8 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem sandwwich,

    Ahojte kazdy tu pise o vymene celeho chladica ale nedavali ste niekto pred povodny chladic napr. ostrekovac (svetiel, okien)? Bola by tam zvlast nadobka a spinac a pri potrebe vycsieho chladenia by sa zaplo toto ostrekovanie + samozrejme odvetravanie. Aky by to mohlo mat vpliv na chladic - zivotnost, prasknutie atd a ci by bol vobec nejaky vysledny efekt?

    • 7 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ERIKB,

    Zdar hoši mam octu 1,9TDI 81KW najazdenych 127tisic km rano som vybral auto z garaže zrobil na nom asi 10km a zohrial sa mi motor na 120stupnou... tak som ho odtiahol do servisu a tam mi povedali že mam niečo z hlavou alebo tesnenim pod hlavou!!! tak som autičko zobral domov rozobral a ukazalo sa že to bolo tesnenie pod hlavou!!!! tak teraz je hlava na freze a na pretlakovani a potom to poskladam a som zvedavy ako bude auto jazdiť dalej!!! vymenil som do istoty aj termostat a skontroloval som aj vodnu pumpu!!! JE TO NORMALNE žE PRI TOLKYCH KILOMETROV POVOLI TESNENIE POD HLAVOU? A PRECO VLASTNE POVOLILO? MA STYM NIEKTO SKUSENOSTI?

    • 11 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Havran,

    Ahoj všichni. Potřeboval bych poradit. Mám Okinu 1,9 TDI 66 kW. Po vypnutí motoru bylo vždycky slyšet takové zaklapnutí jako by se uzavřela nějaká klapka. Teď to přestalo být slyšet a jenom to zlehounka cvakne. O tomto tématu jsem tady již kdysi četl, ale už to nemůžu najít. Poraďte prosím. Dík.

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Maroš,

    Ahoj po dvouměsíční odstávce jsem zjistil ,že na mé O1 TDI 81kw začal na volnoběh pískat klíńák. 2 dny jsem na to kašlal a dneska jedu po dálnici asi 150 a najednou se mi rozsvítí dobíjení- jedu dál a při zatáčení nejde servo. Dojel jsem domů - asi 50 km.( nad 2500 ot měl motor divnej zvuk). Normálně jsem zaparkoval otevřel haubnu a koukam -chybí klíńák.Chvíli jsem hledal aspoń jeho trosky , ale nikde nic. Je to normální?? A je složité ho v domácích podmínkách nahradit( asi nikam nedojedu) ?? Dík

    • 12 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem imotep,

    AHOJ CHLAPY ZASLEPIL JSEM TY MALÉ DIRY NA EGR VENTILU PROTOŽE JE ASI V PRD.... A PRSKAL Z DIREK OLEJ .NEMUŽE TO NIČEMU VADIT JE ZASLEPENEJ I DOLE NA PRIRUBĚ. MOTOR 1:9 TDI 81KW

    • 7 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem alvr,

    Zdravim. prosim poradte mi kde najdu v O1 rv01 TDI 66 ventil omezeni plniciho tlaku? Diky moc.

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Jenik07,

    lidicky mam 1,9 TD1 81KW O1 2002, je po vycistenem turbu a nova vaha vzduchu a mam dojem ze vykonostne je to nekde na pulce mezi 66KW verzi a 81KW verzi nevite co by tomu mohlo bejt jako jde dobre do otacek ale celkem trv nez se poradne rozjede a pak uz to od 140 stoupe pomalu a maximalka je nekde u 190 a kamos se servisu rikal ze tyhle auta jezdi bez problemu pres 200 kde muze byt problem

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem xTomas20,

    dobrý den,mám vážný problém, při jízdě, tak mi vzniká velký tlak v nádobce chladící kapaliny a teče to jak s......e:). teplota je v pořádku nepřehřívá se to, topí to v pohodě, myslíme si,že je to tesnením pod hlavou, taky jem si myslelli, jestli třeba unavou nádržka chladící kapaliny nějak jako,jestli se v ní neudělal trhlinka, ale po výměně, to dělá pořád. má to najeto 165tis. jízda všchno v pořádku, jede parádně,je 1,9 81kW, je to tím těsněním?prosím o pomoc

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Kopecký,

    Ahoj,mám dotaz, na jaký tlak jsou seřízeny trysky OC 1, 1,9 - 81kw. Díky za odpověd.

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem quicksilver,

    Ahoj, jelikož jsem zde našel pouze téma na klepání hydraulických zdvihátek a nejsem si jist, zda je to můj problém, tak zakládám toto téma: Takže: Při studeném startu mi trochu zaklepají hydr. zdvihátka, po 3 vteřinách utichnou - toto bych neřešil. Ale asi po dalších 20ti vteřinách se začne z motorového prostoru ozývat klepání, které se s mírně zvýšenými otáčkami zrychluje, ale po 1500ot mizí. Po spadnutí otáček opět začne klepat. Ještě mi chrčí napínák řemenu na alternátor a klimu, tak nevím, jestli to nemůže mít souvislost (volnoběžka alternátoru). Dneska mi to začalo klepat už i při teplém motoru na volnoběh, ale po extrémní zátěži do táhlých kopců šumavy s plně…

    • 12 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem radim17,

    Pánové, mám nenší problém s motorem O1 81 kw, vyjel jsem na testovací jízdu po kompletní výměně rozvodů včetně pumpy (rozvody a pumpa od Seba - super jednání, cena i kvalita, vřele doporučuji ), ale připadal jsem si jako ve Š 100, no prostě výkon v tahu, auto netáhne a je jako chcíplina, mám snad i pocit, že netáhne turbo, no hrůza. Start motoru se mi zdá v pořádku. Proto otázka kde vznikl problém a jak jej vyřešit, či na co se podívat, popřípadě zpětně zkontrolovat. Mám pocit, že se mému kolegovi někde vloudila chybička při rozvodech, říkal, že měl menší problém při nasazování řemene, že se mu zdál kratší, ale zuby nového seděly s původním, takže jej tam dostal docela …

  19. O1 1,9 TDI 66kW r.v.2002 120t km Tak jsem po dlouhém zvažování pořídil EGR. Auto šlo do servisu kde mělo být sání vyčištěno a následně zaslepeno EGR. Přivezl jsem si auto zpět. Teď o víkendu naketo 500km a spotřeba cca o 1 více. Zlepšení tahu jsem taky nějak nepocítil. Co může být špatně? nerad bych zase vše zpět a pouštět spaliny do sání.. děkuji za rady

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem octavka19tdi,

    Zdravim vsechny,tak se mi stalo to co jsem myslel ze se mi vyhne.Pri jedne nocni jizde smerem na olomouc z vyskova po stare ceste jsem prehledl vjedne vesnicce spomalovaci retarder ,takovej ten sikovnej , prodlouzenej.Vlit jsem do nej 60km/h a tu ranu na vanu bych nikomu nepral.Jel jsem dal a olej neubejval takze jsem to neresil az ted skoro po 2mesicich(nalitano skoro 3tis km) jsem zjistil ze mam mastnej kryt pod motorem. Nasel jsem tak 2cm nad sroubem ani ne 6mm prasklinku z krere prolina olej ale jen asi nez schladne motor. Slyšel jsem ze by to melo jit zavarit.Nezna nekdo nekoho okoli brna,vyskova kdo by to zmakl.Dat 4,5tis za 6mm skvirku se mi vazne nechce. Di…

    • 10 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Pavel P,

    Mám Oct. 1,9 TDi 81 kW m.r. 1999, kupoval jsem ji jako jetou ( je z Německa). V poslední době se mi asi tak 5-6x stalo, že při běžné jízdě najednou zhasl motor. Po zastavení, ale stačilo i jen vyřadit a klíčkem znovu nastartovat a jel zase normálně. Druhý problém je při startování. Většinou startuje bez problémů ale párkrát se mi stalo že motor točil jako blázen ale ne a ne chytnout. Po několika ( třeba 15 - 20) pokusech zase chytl jako nový a fungoval bez problémů. Nevím co by to mohlo být nemá někdo nějaký dobrý tip na odstranění těchto problémů?

    • 16 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Lukáš85,

    Zdravím , pár dnů pozoruju nějaké divné chování motoru , po nastartování mi zůstanou otáčky běžet na 1100 - 1300 ot ,(abych upřesnil motor 1,9Tdi 81kW - 2001r.v.- 150tis.km) nevim kde by mohla být chyba, jestli snímač nějaký ,anebo váha vzduchu??? Stává se to jak při uplně chladném motoru ,tak při plně zahřátém , po několika km , po pár sekundách , dejme tomu po minutě to zase spadne na obvyklé hodnoty... Kdybyste někdo věděl co by v tom mohlo být za chybu , prosím o radu , díky moc.

    • 9 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem imotep,

    PROSIM O RADU KDYŽ ZASLEPÍM AGR VENTIL POZNÁ TO ŘJ A PREPNE NA NOUZOVEJ REŽIM JE TO U MOTORU 1.9 TDI 81KW RV.2001.A JEŠTE CO JE LEPŠI ZASLEPIT PŘIVODNÍ HADIČKU PODTLAKU ,NEBO DÁT PLECH NA PŘIVOD VYFUKOVÝCH PLYNU DO AGR VENTILU,NEBO UDELAT OBOJE. DEKUJI VŠEM ZA SVOJE NÁZORY .

    • 12 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Lanny,

    Vážení přátelé, mám problém, zdědil jsem jako důchodce starou Octávku 1.9 TDI, r.v. konec 1997, ale v perfektním stavu a má najeto zcela určitě pouze 118.000km. Vůz byl v rodině a stále garážovaný. Nastal problém a sice, najednou vůz nešel za plynem. Dle zjištění na Vagu - soused, byla chyba ne řídící vstřkovací trysce. Koupil jsem v bazaru jinou a protože jako správný důchodce jsem chtěl vydělat, tak mi nabídly přímo vymontovanou z motoru, který půohledově byl ve velmi dobrém stavu. Doma jsem zjistil, že je jiný konektor a tak jsem jej přeletoval ze staré. Vůz zpočátku se choval docela dobře, ale najednou, ale jen občas obdobně jako před tím, slyšet ventily a nejede a z…

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem krysarr,

    Zdrafim, pac ropakum rozumim jeste min, nez benalum, radsi se zeptam, hledal sem, ale presne tohle nenasel. Tatik ma 1,9TDi/66kW a pry mu neco kape az tece u pravyho predniho kola z narazniku, ze je celej oflakanej, coz je. Potme to na me pusobilo teda jako olej Kdyz sem to trosku prohnal a zastavil, kapalo to, pri stani to zda se netece. Konzultoval sem chytry knihy, DP, Octavia, Jak na to? a nasel tam to, co sem si myslel, ze to je, IC (jestli se tak v tomhle pripade ty krabicce da rikat ), no proste chladic nasavaneho vzduchu. Cim to muze byt? Nejaky tesneni? O vikendu to zkusim vymontovat a omrknout. No a dalsi dotaz, jezdit s tim nebo radsi ne kvuli turbu? Diks

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.