Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Safrian,

    Pánové, porsím Vás..... je v turbu nějaká podtlaková membrána???

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem paja13,

    Ahoj, chtel bych se zeptat, cim muze byt, ze pri nastartovani auta pri studenem motoru je temer vzdy RJ v nouzovem rezimu (vubec nezabere turbo). Po ohrati motoru, kdyz chcipnu a znovu nastartuji turbo jede bez problemu. Octavia I 1.9tdi 81kW r.v. 2001. Diky za rady. Pavel

    • 15 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem OKI,

    Prosím vás o potvrdenie diagnózi či ide naozaj o zatuhnutie naklápania turba Auto zrychluje ok, až do doby keď ho v kopci pritlačím zhruba do 3700-4000 ot. a vtedy spadne do nudzaku po opetovnom naštartovaní ide ok z diagnostiky vyšlo regulace plníciho tlaku ,regulační mez prekročena 17965 P1557, Prečo to robí iba v kopci a pri koľkých km vám zatuhlo turbo ? ide o octaviu AHF 81 kW

    • 8 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem pavel3.0.9,

    Zdravim vsechny.Nevim jestli uz to tu nekde je,ale ja to nenasel.chtel bych se te zeptat jaky je Vas nazor na - Odpojení recirkulace spalin (Arg ventil)Nekde jsem cet,ze byva zanesenej,motor se karbonuje a ze je tam jen kvuli BursikoviMam octavku 1.9Tdi 66kw,2001.a zadruhy jak vypada a jak ho zaslepit.DIKY MOC VSEM .

    • 26 odpovědí
    • 13,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem bodler,

    ahojte mám octavii 66kw r.v.99 +čip nevím od jaké firmy(koupeno s čipem zatajen) a klek mě tam motor a mám dobrou na nabítku na 81kw a chci se zeptat zda tam vše pasuje,jestli to pojede? Děkuju

    • 15 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem sitam,

    mam octavku 1.9 tdi 4x4 2000 66kw.pri studenom starter chyta na prvy sup aj ked je vonku chladnejsie ale akonahle sa zohreje na prevadzkovu teplotu musim ju dlhsie potocit aby nastartovala .tym dlhsie myslim 4-5 krat.vie mi niekto poradit kde je pes zakopany? dakujem

    • 4 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem sotek,

    Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo. Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot

    • 9 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem tomina,

    Po 6letech co mam svoji octavku 1,9TDi 81kW, jsem si nedvano vsiml, ze kdyz se rozjizdim na jednicku a plyn seslapnu na podlahu (ale tak abych nehrabal), je rozjezd dost cukavy. Pri cca 2000ot zabere turbo a motor zacne poradne tahnout (coz je asi normalni turboefekt) ale tesne pred 3000ot prestane mit silu snizi se akcelerace, ale pri nejakych 3200ot zase tahne mnohem vic a pomalu prestava coz je taky normalni. Jen nevim co ma znamenat ta "dira" kolem 3000ot, kdy auto znatelne prestava tahnout. Motor neni cipovany a nikdy pred tim sem si tohodle jevu nevsim :-(

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem pie,

    Poslední dobou mi v garáží docela smrdí nafta, což nedělávalo. Odělal jsem kryt a tam bylo docela mokro od nafty u vstřikovače uplně vlevo. Utřel jsem to, nechal jsem chvili běžet motor a za chvíli to bylo zase mokrý od nafty. Dotáhl jsem to úplně na fest, ale moc to nešlo, bylo to dotáhlý dost a žádná změna. Má tam ten vstřikovač nějaký těsnění do hlavy, který by se dalo měnit? Hadičky vypadají v pořádku. Díky za radu

    • 3 odpovědi
    • 9,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem zdsamct,

    rad bych vase zkusenosti a pripadne rady vcera po studenem startu vsechno ok,po nasledne rozjeti a zvyseni otacek cca na 2000 mi zacala svitit kontrolka mazani zastaveni ,vypnuti motoru,pak zkouska startu a rozjeti a vse v poradku olej je na horni rysce,vymena ma byt za cca 5000 km,stala hladina vody i oleje,nemusi se dolivat ani kapka po napichnuti na VAG nenalezena zadna chyba /motor,pal deska/ asi 3/4 roku zpatky mi to udelalo poprve,pak nic a az to vcera je to 1,9 tdi r.v 99 66 kw AGR kdo vi at poradi cim to muze byt diky

    • 4 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem JurajTDI,

    Zdravim Vás, čistě teoreticky, chtěl bych se poradit o přestavbě octavie na biturbo, samozřejmě ne na normální provoz. Neslyšeli jste o tom někdy, viděl jsem pár fotek z anglie kde měli octavii TDI biturbo a docela to jelo ale zase se mi to zdá dost přehnaný. Jaký máte na to názor? peníze neřešim, jen jestli se to vyplatí za ten výkon. Diky

    • 17 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Tibio,

    Nazdar Octavaci Dnes sa mi stalo nieco naozaj zvlastne. Pri vymene klinoveho remena som daval dole saci trakt medzi sanim a medzichladicom stlaceneho vzduchu. V celom sacom trakte bol olej (dost oleja) . Urcite motorovy olej (turbo je mazane olejom z motora). Dost som sa zlakol. Typujem to na turbo, lepsie povedane tesnenie loziska turba. Prosim poradte mi co dalej a ci sa uz niekto s takouto zavadou stretol a ako to riesil. Aj ked mam pocit ze ma vymena turba neminie. Za kazdu radu velmi dakujem. Podotykam ze na vykone ziadny ubitok nieje. Jazdim normalne a nijak Octavke neslapem. Stav oleja je v norme Pozn. Pri vonkajsie kontrole turba som zistil takisto maly unik mot…

    • 4 odpovědi
    • 8,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem octavie81,

    ahoj,ted mi volal znamy,co dela v zahranici,ma tdi 66kw 2004 100tis najeto.Pri jizde po dalnici pri zapnuti dalkovych svetel zniceho nic prestala jet ,na 5s,rozvitely se kontrolky,pak se to chytlo a zase ok.........supr zavada,prijede az za mesic,tak premyslim co s tim,tady u tech rocniku uz rele 109 to delat nebude,tak nevim . to bude rebus

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Tezmen,

    Zdravím. Zkoušel jsem to tu prohledat, ale buď jsem našel něco skoro podobnýho nebo nic. Mám problém s autem, v sobotu jsem se vracel od známých a auto jelo jako z praku, sice pršelo ale v pohodě. Najednou mi ale auto cuklo a začalo mi pípat a blikat mazání, natož auto chcíplo a nešlo natočit ani klíčem ani přes rychlost. Setrvačností jsem dojel na benzínku a zastavil.Oleje bylo dost, ale auto nešlo natočit, asi po 4 pokusu nastartovat to chytlo a jel jsem dál, tohle se mi opakovalo ještě asi 3 krát za cestu domů. Docela adrenalin když někdo jede a neví kdy to zase chcípne. V ničem jsem se nehrabal a vag mi dneska taky neukázal žádnou závadu. Co to může dělat? Díky za rad…

    • 6 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem olaf,

    Ahoj mám octavii 2001 19 TDI AGR, a chci vyměnit trysky.Nevým které tam dát originál BOSCH z 81 a nebo sprint 764, nebo něco jiného? A proto prosím ty co mají nějaké skušenosti o radu. Dík za veše poznatky a názory Olaf

    • 21 odpovědí
    • 14,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Hans1980,

    Ahoj vsem, chtel bych vas poprosit o radu. minuly tyden jsem si koupil O1 rv.99 TDI 110PS. Prvni vikend jsem mel radost z noveho auta a tak jsem ho sel hned pekne vyzkouset. Auto jsem koupil v patek vecer a jezdil vesele celou sobotu az do nedele vecer kdy jsem zustal stat s plnou nadrzi na pumpe a uz jsem neodjej. auto startovalo ale nechytlo. behem vikendu se stalo ze nechtela chytit ale pak si dala rict ale ted konecna. auto se odtahlo do skodovky a tam nasli zavadu. vadne cidlo na otacky. tak jsem si rikal to je v poho to se stava a mel radost ze uz mam auto zpatky. To mi jeste servisak rekl ze tech 130 co ma natoceno na tachometru nema ale ma urcite vic a ze se mu j…

    • 17 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem sMartin,

    Ahoj. Chci se zeptat, jestli se s tim uz nekdo setkal. OI 66kW TDI, r.v. 2004. Najeto 60tis. Behem jizdy to prestalo fungovat a uz nenastartuje. Vsechny pameti byly ok, zadna zavada. Do zhavicu nejde napeti, pritom se zhaveni nachvilku rozsviti. Pri povoleni trubky nafty to naftu strikalo. Rucni nazhaveni - pusteni napeti do zhavicu a nasledny start nepomohl. Muze to byt tim rele 109? To jsem jeste nezkousel... Nic jineho uz me nenapada Diky!

    • 8 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Lukáš85,

    Zdravim... chci se zeptat... je možné že mám špatně nastavené vstřik. tlaky? Nadměrně to kouří , při 4.rychl.st. a když to držím tak po tech 2500/min tak kouří pořád... anebo kroužky? .. nebo něco jiného?.. kdyžtak nabídněte nějakou možnost díkes

    • 11 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem tonda vento,

    motor mi po nastartování divně rachotí,vypadá to že to jde od toho šponováku stím tlumičem nebo co to je,dá je to jenoduše nějak opravít nebo co to vůbec obnáší nebo jak opravit a potom dotaz na topení ,málo to nějak foukáa ale ventilátor frčí. act 1.9TDI 66kv rv.97 poradí někdo?

    • 5 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem blizard,

    Zdarec, může mi někdo vysvětlit co je to žhavící svíčka pro vozidla s topením se žhavící svíčkou? Jak často se mění a k čemu to vlastně je dobré? Našel jsem v Etce podle Vinka, že bych to měl mít v autě. Jetli to má mít nějaký vliv na rychlejší zahřátí vody v motoru, nebo případně na větší teplo při zapnutí topení, tak jsem nic nezpozoroval. Díky za odpovědí. Jo a hlavně mě nekamenujte, kdyby to tu jižněkdo přede mnou zmiňoval. Sem to tu nenašel, ale možná, že jsem hledal špatně.

    • 7 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem mjuri,

    Ahoj.Chcel by som niekoho poprosiť aby mi poradil s mojím problémom.Okolo 2500 až 3500 stratím na aute výkon.Ide o Octaviu r.v.03,81kw.Akonáhle sa mi to stane auto nemá vôbec žiadny ťah,ale ked vypnem motor a hned nato zase naštartujem,výkon je naspäť.Už som sa o tom bavil s vela ludmi,ktorí sa tomu rozumejú,lebo ja som do auta docela laik a po ich pomoci s výmenou príslušných klapiek,ventilov,snímačov mi povedali,že je to určite turbo...Potreboval by som to potvrdiť,alebo vyvrátiť.Velmi pekne dakujem za pomoc!!!..Ked by sa dalo tak na mail.Ešte raz dakujem....

    • 6 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Lukáš85,

    zdravim , poslední dobou mi něco fučí z motor prostoru ,za pravým předním kolem ,myslel jsem že turbo ,nebo nějaká hadička.Nevim co to může být. Jestli máte někdo stejnou zkušenost jako já ,poraďtě kde hledat chybu. (od té doby mi nějak přestalo "pískat" turbo) . díky moc (1,9Tdi 81kW )

    • 14 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem trafika,

    Mám dotaz čistil jste někdo chladič stlačeného vzduchu na octávii 1.9TDI 81kw?Prý tam byvá olej který je třeba odstranit. Má někdo navod+obrázky jak na to Dík

    • 7 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem octavka19tdi,

    Zdravim,cekaji me za 10tkm vymena rozvodu.Nebo aspon jsem si to myslel.Pri prohlidce rozvodaku jsem si vsimnul asi 2mm dirky.Asi vada remene.Da se s tim jeste tech 10tkm najezdit? nebo radsi vymenit.Prikladam obrazek.

    • 15 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem octavka19tdi,

    Pouziva nekdo na 1.9tdi neskodovackej filtr paliva.Je to bezproblemove.Nebo nekdo uz zazil s neorigo nejakej pruser.Diky vsem za nazory.

    • 23 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.