Motor 1.9 TDI - Stránka 8 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1245 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  1. Intercooler z ASZ na ASV

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  2. Nastavení vačky

    • 2 odpovědi
    • 14.4k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  3. Zvuk při řazení

    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  4. volny remen

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  5. 1.9 TDi 66kw + AT

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  6. výdrž motoru 1.9 TDI

    • 9 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 14.2k zobrazení
  7. Výfukové potrubí 4x4

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  8. Spojka?

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten tady byl naposledy v prosinci 2023...
    • Toto se mi na staré Scale ukazovalo jen tehdy, když jsem jel krátkou cestu, resp. třeba jen vyjel z garáže, nebo po delším stání cuknul s autem na parkovišti. Ale aby se to ukázalo po klasické několikakilometrové jízdě, to ne....
    • Využiju toto již starší téma. Podle popisu je ve fabii 2 asi stejný systém přichycení krytů sloupku řízení. Trápil jsem se s tím celé odpoledne, ale nakonec se to podařilo.  Bohužel je nutné nejdříve sundat volant. Tedy odpojit baterii, zezadu pomocí zahnutého páčidla odjistit airbag (použil jsem 4ku zahnutý imbus), odjistit a vytáhnout konektor. Airbag odložit lícem nahoru. Pak už jen odšroubovat pomocí M12 mnohohranu volant. Nezapomeňte si poznačit polohu volantu na tisícihranu. Dále odtrhnout směrem nahoru vrchní kryt, je jen zaklapnutý, tak pozor neprovádět za nízkých teplot, aby se něco neulomilo. Následně vymačkat držák koženkové záslepky, aby horní kryt nezavazel. Horní kryt nám odhalil vepředu dva torxové vruty, které drží spodní kryt. Ještě povolit spodní šroub a spodní kryt jde směrem k sobě stáhnout přes povolenou fixační páku volantu. Odjistit a vytáhnout konektor spínačky a červeně zakápnuté červíky jdou krásně povolit tenkým plochým šroubovákem. Důvodem výměny skříňky bylo, že nešlo klíčkem otočit do druhé polohy a tím nastartovat. Měl jsem strach, aby závada nebyla v zámku. Naštěstí poškozený mechanismus který brání druhému startu je přímo ve spínačce.
    • Roman 125 - vyřešil jsi problém s levým světlem ? Mám stejný problém. Po zatočení do leva světlo zůstane viset a svítí do leva nahoru. Po vypnutí auto, se vrátí do normální polohy.
    • Dobrý den mám dotaz ohledně zvuku od předního kola při zatočení doprava přirovnal bych to drhnutí destiček o kotouč😕tento zvuk se ozýval i při starém ložisku ale byl silnější tak jsem usoudil že je na výměnu po výměně zvuk stále přetrvává jen se to o něco zmírnilo není to tak strašné ale pořád to trochu slyším výrobce ložiska byl zvolen SKV díky za pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...