Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


208 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
  1. PTC

    • 13 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  2. Rear view camera / zpětná kamera 1 2 3 4 9

    • 206 odpovědí
    • 88,7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 871 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
  3. Senzor kapoty

    • 8 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 17,9k zobrazení
  4. Skříňka zapalování

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 23,1k zobrazení
  5. SmartGate 1 2 3 4 5

    • 120 odpovědí
    • 29,5k zobrazení
    • 244 odpovědí
    • 91,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
  6. Start - Stop system 1 2 3 4 20

    • 487 odpovědí
    • 165,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 412 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 10,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, potřeboval bych poradit co dělat do pojistky k palivovému čerpadlu mi nejde napětí takže nejde vůbec čerpadlo. Vůbec nevím co s tím a co kde hledat opravit/vyměnit jestli se někde přetrhl drátek nebo hledat něco jiného. Jedná se o fabii I rs. Předem díky za rady
    • zdravím, potřeboval bych zjistit jaký tlak motororového oleje mám mít a to jak při studeném,tak i při ohřátém motoru,na volnoběh a při 2000 tis. otáčkách. Jde mi o to, že mám auto v servisu na opravu poté co se mi rosvítila hláška "nízký tlak oleje odstavte vozidlo" a potřebuji ověřit že je oprava v pořádku.Již mi auto jednou dali a po cca 40km se hláška objevila znovu.Proto potřebuji ty hodnoty,abych měl jistotu,že mi tu závadu opravili. Předem děkuji
    • Jestem z Polski i w Waszym jezykiem nie władam. Przepraszam, ze po polsku. Czy uporaliscie się z problemem dłuższego rozruchu. Mam silnik w golfie vii 1.6 CLHA bez VVT, Zauwazyłem, że przy temp. poniżej 10 stopni nie silnik odpala bez dłuższego rozruchu a jz powyzej 10 stopni potrafi sie przytrafic dłuższy rozruch. Nowa bateria, nowy czujnik wałka rozrządu. Cisnienie podczas rozruchu jest zbudowane a jednak walek rozrzadu opóźnia odczyt, Oto skan z vcdsa link
    • U vyšších obsahu je to zase o něco lepší.
    • Coudy87 moc děkuji za odkazy. Asi dva dny po mém posledním příspěvku jsem již adaptéry zakoupil na bazaru. Koukám ale že jich tedy moc není.
×
×
  • Vytvořit nový...