Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


223 témat v tomto fóru

    • 38 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 568 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 20.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 334 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  1. PTC

    • 15 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. Rear view camera / zpětná kamera 1 2 3 4 9

    • 206 odpovědí
    • 99.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6k zobrazení
  3. Senzor kapoty

    • 8 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 21.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 410 zobrazení
  4. Skříňka zapalování

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 28.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A u novějších aut už se nepíše "Nutný běh motoru"?
    • Tak pokud potřebuješ vědět, kdy regeneruješ při delší jízdě, tak to bez diagnostiky moc nezjistíš, to je fakt. U moderního TDI EVO je tolik proměnných, že to nejde 100% určit. Jak říkáš to vyřazování na neutrál taky sleduju, ale to souvisí i s "inteligentním" ničením, teda dobíjením baterie atd... Jinak samozřejmě, že sahara může hučet ve vedrech a nebo při dojetí z dálnice, ale to zase nemáš okamžitou spotřebu na volnoběh 1-1,1l/h. Taky dnes může sahara chladit brzdy, nebo korigovat přebíjení baterie, když sjíždíš z Grossglocker hochalpenstrasse v 7℃ a ono to hučí a hučí... Občas se dějí věci. Ale to zase není vysoká spotřeba. V zimě zase můžeš jak píšeš ohřívat interiér a dobíjet baterii, ale zase ti jen tak nesepne sahara. Prostě se to vzájemně vylučuje a nedám hlavu na špalek na 100%, ale na 99% poznám regeneraci od jiných jevů. Ty regenerace u studených motorů mě taky vytáčí doběla. Všude pořád tvrdí, jak to musí splnit specifické podmínky a prdlajs. Normálně, když se spustí regenerace a já jí přeruším, protože nemám čas, tak jak nasednu a ujedu se studeným motorem klidně jen 1km, tak už běží zase a takhle třeba 3x za sebou, když musíš objet banku, poštu, doktora a pak teprve někam jedeš dál, kde se to dokončí. Ovšem dioda, která mi bude svítit a k tomu pípák je mi k prdu, protože to poznám sám, ale dioda mi neumožní to managovat a na to nadávám nejvíc. Hrozmě mě štve, že není nikde v infotainmentu možnost zobrazit menu DPF a vidět stav zaplnění, přibližný čas/km do spuštění, není možnost manuálně spustit regeneraci dřív, když jsem na delší cestě a vím, že pak budu 3 dny poskakovat okolo domu, nebo naopak ji odložit o pár km, třeba 20, když vím, že po 3 jízdách v rozmezí 3-5km bude následovat jízda 300 km. Všechno to dělají tak, aby to nerušilo absolutní motoristický lamy, ale doplatí na to vždycky motorista, co věcem přiměřeně rozumí a chce je dělat dobře. A samozřejmě auto, protože se ničí víc, než by muselo.
    • Dobrý den, vyměnil jsem termostat a držák olejového filtru. Poté jsem s autem ujel zhruba 100km v řádu 3dni po výměně zmíněných dílů a najednou mi z ničeho nic auto napsalo že chybí chladící kapalina a budík na teplotu motoru začal skákat z 0 na 100° a auto padlo do nouzaku. Naštěstí se to stalo 500m od baráku, takže jsem dojel domu, chcipl motor, zkontroloval vodu. Voda byla v pohodě v expanzni nádobě (doplněna na max). Tak jsem chtěl znovu nastartovat, jelikož jsem si myslel že se třeba jen zbláznili čidlo a bude to v pohodě... Ale auto už pouze točilo a nechytlo. Soused mi to napichl na diagnostiku a ta ukázala chybu P0321 ( Rozsah/výkon v obvodu vstupu rychlosti motoru zapalování/rozdělovače). K tomu další 2x chyby. První: teplotní senzor číslo 1 a druhou chybu: teplotní senzor číslo 2.   Rád bych vás chtěl požádat o radu zda se někomu stalo něco podobného, popřípadě jaký na to máte názor a zda by mi dokázal někdo poradit po čem jít. Moc Vám děkuji za jakoukoliv radu.   Super 2  2.0 103kw 16v cffb
    • Zdravím. Hlavně při jízdě do kopce, zatočení i mírně doleva a pod plynem slyším hučení. Myslel jsem si, že to jde zepředu, tak se vyměnily obě přední ložiška, ale hučení stále pokračuje. Je to pouze při zatočení doleva a s přidaným plynem. Po čem jít? Díky
    • Název tématu je fakt na jedničku s hvězdičkou 🤔   Jinak Vyhledávání název "problém " Nalezeno 9999 výsledků
×
×
  • Vytvořit nový...