Ten prípravok nie je zatiaľ pre autorizované servisy v povinnom vybavení a teda majú možnosť si ho požičať z tzv. požičovne prípravkov Škoda Auto. Prípravok je zrejme jeden pre celé Slovensko takže ak ho má jeden servis požičaný, ďalší musí čakať pokiaľ sa prípravok vráti do požičovne .
Zdravím, mám otázočku na systém prerušenia dodávky paliva pri MPI.
V zaradenej rýchlosti, keď pustím plyn nad 2000 otáčok/min sa tento systém aktivuje a prietok paliva je 0,0L/100km a od 1500 otáčok/min už pekne začína opäť vstrekovať, čo viem že má tak byť. Akonáhle však pustenie plynu urobím v rozmedzí 1500 až 2000 otáčok/min nenastane prerušenie paliva a systém stále vstrekuje určité minimálne množstvo paliva.
Je to normálne, že v tom rozmedzí 1500 až 2000 otáčok/min nenastane prerušenie paliva?
Bola menená škrtiaca klapka, predošlá bola pokazená, tak sa chcem uistiť, či to tak má alebo nemá byť
A jak to poznal ? To tak straka přes výfuk kameru nebo co 😀
Jinak Verva 100 na normalni jezdeni mi moc nedava smysl pri vyssi cene 6kč/L oproti normalni n95 na nejlevnejsi benzince u nas 😀 kde se tankuje normalne a nic se nedeje. Nase firma do lonska tankoval benzin a naftu jen robinoil a fabky tsicka nemelo problem najizdet ke 400t km bez aditiv jen s normalnim servisem po 15t km
já jsem tonu O III řešil tak, že jsem při dlouhých cestách na nafoukl bederku naplno a jezdil jsem knoflíkama nahoru a dolů a v podstatě je to úplně stejný princip jako když je zapnutá masáž na tom sedadle. Akorát jsem to tlačítko musel držet a jezdit nahoru dolů.