Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


70 témat v tomto fóru

  1. Amundsen 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 42.6k zobrazení
    • 112 odpovědí
    • 61.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 936 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  2. Android auto 1 2

    • 48 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  3. Canton subwoofer v Kodiaqu

    • 1 odpověď
    • 15k zobrazení
  4. CarPlay

    • 12 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  5. Drivegreen

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  6. Drziak na telefon

    • 10 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  7. Handsfree - problém

    • 4 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za radu, Tuhle tu tabulku spínačů znám. U mého motoru je zelený a hnědý, který asi nespíná. Ale konkrétní tlaky, v závislosti na otáčkách, nikde nejsou. Snad se ozve někdo, kdo má s měřením tlaku zkušenosti
    • Díky, po dovolené to zkusím.😀
    • PS teď od Tej doby co to nejede se nemůžu dostat se spotřebou pod 8.5l
    • Zdarec borci , mám oktávku po švagrové 1.6 najeto 330k  Ale už je tam druhý motor ( měněno daleko predemnou ale na něm ujeto cca 60k )  asi týden nebo dva po rozvodech sem si všimnul že auto přestalo jít přes 5000 otáček  Vždycky vím že když sem potřeboval rychle se rozjet do připojovaku tak sem mu podržel dvojku až na  6k a jelo to krásně na to co je a průměrnou spotřebu sem měl na letních pod 7l/100km Ale teď to i začalo střílet  do sání když mu dáš míň než 2000 otáček a když jedeš na plný tak to kolem 4cukne a pri 5 přestane táhnout jak když dáš nohu z plynu a na 5200 začne vynechávat jako bys trefil omezovač ( co to auto znám tak mu svítí na diagnostice čidlo teploty nasávaného vzduchu + cidlo vačky ale nejevilo se to jako problém ) máte někdo zkušenost podobnou? Motor samotný je zdravý vím že komprese má fajn , vodu nežere a olej jen tak střídmě (asi litr na 3000km)  Neví někdo co s tím? Octavia 1998 
    • ahojte chcem ozivit temu trosku o postreh a skusenost .ja mam 200000 km a myslim si ze este dalsich 200 da. ziaden problem ziadna leniva krabica .mam moznost porovnat s 1.5 ale tou86kw tam je to horsie.oproti mojej 110kw. no aj auta su ine ja mam sup III kamos golf sportsvan .oba manual .na kamosovom tie 2 valce viac citim ako na mojom aute a aj pocit mozno je to odhlucnenim neviem.mne osobne vyp 2 valcou nevadi ked chcem a zameram sa viem ze ich odpaja ked si uzivam jazdu nereagujem na to a idem si.jeden postreh by som mal a chcem sa opytat a hodit do placu. zmena uprava riadacej jednotky na otacky? da sa to? nebude to hadzat pri 1500 ale od 1600/1700? ze na 1.5 sa da dokonca kablom aj natvrdo odpojit.no zvastom o karbonizacii a pod neverim lebo ja som skusal pri 180tis auto na tlak skusku na piesty a vsetko bolo v norme dokonca cez kameru sme kukali steny na valcoch a vsetko uplne v poriedku ziana karbonizacia. tu uvidim uz na vicku na dolievanie na olej ak by bola.vela mudrich hlav tu asi je . nechcem vyp odpajat tie 2 valce ale len ma zaujima ci sa to upravit na motore a cez co to ide odys?alebo vcds vdaka 
×
×
  • Vytvořit nový...