Přejít na obsah

Interiér

Interiér modalu ŠKODA Scala přichází s novým konceptem, jehož středobodem je centrálně umístěný vyvýšený displej. 


52 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  1. Klec pro psa do kufru

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  2. Piano plast řadička

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  3. Madlo zadních dveří

    • 14 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  4. Rezerva - komplet

    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. Pedály

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  6. držiak na mobil

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  7. Ovladanie fukarov

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  8. Vanička do kufra

    • 23 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  9. Ramínko na oblek

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.6k zobrazení
  10. Pelovy/kabinovy filter

    • 6 odpovědí
    • 6.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja koupil Passat B8 2020 s najezdem 52tis a po par tydnech sem nenastartoval, takze panika, co na tom uz odeslo. Pak sem narazil na tohle forum,  baterku sem nastesti jeste nabil, odpojil sem tu hruzu "inteligentni nabijeni" a od te doby je baterka jako nova. Vuz jezdil kratsi trasy uz v DE a svete div se, v cca 35tis byla uz menena baterka, takze se tim nesmyslem ta baterka podle me znicila. Mel sem Hyuinda i30 a v 85tis baterka puvodni jela jak lusk. Kdyz sem jel do AS prehrat SW, tak sem to zapojil a nikdo nic nerikal, takze je to uplne v klidu to odpojit.
    • Zabudol som napísať že z ľavého svetla je zapnuté aj napájanie na ťažné zariadenie môže to byť kvôli tomu?? Ťažné zariadenie mám už 4 mesiace a doteraz som si to nevšimol 
    • Popraskaný bol.......menený po 250tkm. Mne to robilo ako pravidelne opakujúce sa vibrácie do sedačky, Po výmene som to necítil vôbec. Teraz mám 315tkm už a stále všetko ok.   Na Leone je tiež popraskaný ale vibrácie žiadne, aktuálne má 290tkm už nabehané, rozdiel je ten, že to má adaptívny podvozok a na Octavie mám tvrdé tlmiče Bilstein B8. Ale podľa skúsenosti vibrácie nemajú nič spoločné s tlmičmi.    Náboje som mal menené postupne všetky a nepomohlo, vymenené boli najskôr original tlmiče nepomohlo, vymenil som niektoré silenbloky na zadnej náprave tak isto nepomohlo, až som dostal typ na ten silentblok napravnice a pomohlo. Nerozumiem ale prečo to až tak ovplyvnilo tie vibrácie. Skúšal som aj nové disky, nové pneu, iné disky z iného auta kde to netriaslo a nič.    Inak dokonca na Leone som mal tri disky ohnuté a to dosť a nebolo to skoro cítiť. Po vyrovnaní to ide ako v perínke. 
    • Vzadu nieje oficiálne žiadne relé, nieje tam niečo domontované? 
    • Obávám se, že nejcennější je vlastní zkušenost, protože to, co jednomu bude připadat jako zatlačení do sedaček, tak pro druhého bude zrychlení ne na vteřiny, ale podle kalendáře.
×
×
  • Vytvořit nový...