Přejít na obsah

Exteriér


68 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 262 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  1. Antikorozní ochrana

    • 10 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 944 zobrazení
  2. Keramická ochrana nového laku 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 18,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
  3. Nadrzka ostrekovaca

    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  4. Zadní mlhovka

    • 4 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
  5. Vytlumení kapoty motoru 1 2

    • 35 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  6. Inšpirácia exteriér 1 2

    • 27 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 173 odpovědí
    • 24,3k zobrazení
  7. Špina v zadnom svetle

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
  8. voda v pátých dveřích

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
  9. Okenné deflektory

    • 9 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  10. Kapota od kamienkov

    • 20 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  11. Zatekanie okolo dveri

    • 7 odpovědí
    • 2,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia  
    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
×
×
  • Vytvořit nový...