Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2070 témat v tomto fóru

    • 24 odpovědí
    • 32.2k zobrazení
  1. Zapojeni bezneho autoradia

    • 24 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 19.9k zobrazení
  2. Rada s výběrem autoalarmu

    • 23 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 20.8k zobrazení
  3. klima vyčištění

    • 23 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 70.3k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  4. Climatronic a topení

    • 22 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  5. Sviti zluta kontrolka

    • 22 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 33.8k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  6. Maxidot menu - MR2007

    • 22 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  7. Jízdní test ESP

    • 21 odpovědí
    • 14.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
    • Karel z HK> co srovnáváš? Taky mám doma ještě 20L PP90 do staré techniky, kde ho měním dle uvážení, protože ten olej stojí pár korun, ale výměna hučící převodovky s 85.000km už vyšla na desítky korun. Oprava nebyla rentabilní a sehnal jsem druhou ještě s menším nájezdem a investice do origo oleje mě už nevytrhla. Jinak v F1 Junior olej do 225.000 km taky nikdo neměnil, převodovka je tichá a to za ním tahám z lesa i těžké vleky se dřevem.
×
×
  • Vytvořit nový...