Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2062 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  1. Dlouhé kódování 1 2 3

    • 70 odpovědí
    • 52.3k zobrazení
  2. Xenon - AFS2

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  3. Osvětlení SPZ

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  4. Battery low

    • 24 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 119 odpovědí
    • 38.9k zobrazení
  5. Přerušen kabel 942

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 966 zobrazení
  6. denní svícení

    • 16 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  7. LED osvětlení RZtky 1 2 3 4 11

    • 257 odpovědí
    • 104.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.2k zobrazení
  8. Poistky od rádia?

    • 7 odpovědí
    • 31k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hej nezlob se ale ty jsi natvrdlý?Ti říkám,že jsme to ladili.Tzn,stáhnul mapu,tu upravil.Následně jsme jezdili a já říkal-tohle udělej tak,tohle tak,tohle ona.Stačí??? Ano,on má SW,který dokáže stáhnout mapu,kterou sám upravuje.nestahuje upravený SW a v tom je ten rozdíl. Tak samo motorovou jednotku.Koupeným SW stáhne obsah jednotky aten upraví.Takže není nalévač.Naléveči kupují upravený soft a neumí s ním dále pracovat. Do doby octávie II jsem stahoval SW motorové jednotky a učil se upravovat.Ještě mám doma jak kabely,tak i SW,ale skončil jsem u OII do faceliftu. Ano,taky jsem byl nalévač,kdy pro mě Jirka Láska z Plzně-Dragpower upravoval mapy a on mě je i učil upravovat. Snad to takhe stačí
    • Nj, to už ale dnešní konstrukce střechy neumožňuje. Co konkrétně myslíš tím "rámem"?
    • Zkusil bych určitě vyměnit kabel buď originální nebo s certifikaci MFI
    • No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď.
    • Zdar hoši, přidám svou trochu zkušeností do debaty o příčnících zn. Thule u Rapida. Je to stejný systém kotvení do střešního rámu dveří na čep. Po čase přes veškerou snahu a pečlivost, se začal v těch místech na rámu vymačkávat lak v létě a následně při ochlazení loupat. Nejdebilnější systém, který opakovat na Scale nehodlám. Nejlepší systém dle mého byl čelisťový na O1 v liště střechy.
×
×
  • Vytvořit nový...