Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2071 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 20.1k zobrazení
  1. Mlhovky nesvítí

    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. Mlhovky závada

    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  3. mlhovky-kde je pojistka

    • 15 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  4. Mlžení skel

    • 16 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Motorek naklápění

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  6. Motorek stěračů

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  7. Motorek steracu,rele?

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 29.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Podívám se na to. Problém je, že to auto jsem ještě neviděl pořádně zespoda (jen v rychlosti na silnici). Jezdí s ním přítelkyně. A ke mě se moc nedostane. Jen tu a tam mě nechá řídit. Při první příležitosti ho zkusím zvednout.  Co mě zaráží, že bylo už 2x u servisáka. Ten prý ty zvyky neslyší (občas to bouchá méně, někdy vůbec, ale když už, je to slušný rachot), prohlédl podvozek u přední nápravy a nic nenašel. Viděl jsem akorát nové tyčky stabilizátoru a nové manžety. Přijde mi to hodně podezřelé.    Díky za nasbírané tipy. 
    • Ahojte. tu na fore som novy, tak sa ospravedlnujem ak pisem do zleho vlakna. Auto mam uz 6 rokov. Je to 2017ka L&K v plnej vybave, v case kupy v nemeckom bazari mala 30 000km. Dnes som na 150 000 a riesim repas prevodovky. Chcem sa podelit s par detailami. Je zrejme, ze sa mi prilis opotrebovalo lozisko medzi 5-tym a 6-tym stupnom. Pri jazde sa to prejavovalo suchavym zvukom, ktory vo vyssich rychlostiach presiel az do piskania. V nizkych rychlostiach na prevodovych stupnoch 1-4 sa problem prakticky neprejavoval. Ziadnu chybu na pristrojovke mi zatial nevypisovalo. Aj tak som to radsej dal pozriet, aj ked auto bolo plne pojazdne, vykon bol v poriadku, tie vibracie a zvuky boli naozaj silne. Este presne neviem, kolko bude oprava stat, zatial je prevodovka rozobrana v servise, ocakavam palku cca 2000€. Pisem sem hlavne preto aby ste sa mozno pozreli na fotky a podelili sa o vlastne skusenosti s podobnymi problemami. Na fotkach vidno piliny na magnete, a aj samotne lozisko.   Po prevodovke budem riesit vymenu DCC tlmicov, niekde som sa docital, ze uz nestoja 400€/kus ale len 150, tak to uz snad bude lacnejsie.
    • Píst se šroubuje na zadních brzdových třmenech, kde je samostav ruční brzdy.  Na předních brzdových třmemech na pístu žádný závit není.  Co se týká různých konstrukcí prachovky, těžko říct.  Já jsem měl origo třmeny, kde byla jen guma.  Výrobce zadních brzdových třmenů byl Lucas.  U těch předních si nejsem jistý, ale ATE podle mě nejsou origo třmeny.
    • 6.kvalt 2,2L resp. 2,1L při výměně 5.kvalt 2.1L resp. 2,0L při výměně https://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/degradace-oleje
    • Koukám že to tady asi už moc nezije když ani po deseti dnech žádná odpověď.... Tak si odpovím sám. Je to tak v pořádku, má to tak každé RS...
×
×
  • Vytvořit nový...