Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2 064 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  1. Spouštěč

    • 0 odpovědí
    • 831 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  2. Nexus Maxidot a MF

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  3. Immobilizer IV. 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 21,7k zobrazení
  4. klima vyčištění

    • 23 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
  5. el.okna

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 10,5k zobrazení
  6. Led, maxidot, odpory

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  7. El.sedadla L&K

    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 17,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, potřeboval bych poradit co dělat do pojistky k palivovému čerpadlu mi nejde napětí takže nejde vůbec čerpadlo. Vůbec nevím co s tím a co kde hledat opravit/vyměnit jestli se někde přetrhl drátek nebo hledat něco jiného. Jedná se o fabii I rs. Předem díky za rady
    • zdravím, potřeboval bych zjistit jaký tlak motororového oleje mám mít a to jak při studeném,tak i při ohřátém motoru,na volnoběh a při 2000 tis. otáčkách. Jde mi o to, že mám auto v servisu na opravu poté co se mi rosvítila hláška "nízký tlak oleje odstavte vozidlo" a potřebuji ověřit že je oprava v pořádku.Již mi auto jednou dali a po cca 40km se hláška objevila znovu.Proto potřebuji ty hodnoty,abych měl jistotu,že mi tu závadu opravili. Předem děkuji
    • Jestem z Polski i w Waszym jezykiem nie władam. Przepraszam, ze po polsku. Czy uporaliscie się z problemem dłuższego rozruchu. Mam silnik w golfie vii 1.6 CLHA bez VVT, Zauwazyłem, że przy temp. poniżej 10 stopni nie silnik odpala bez dłuższego rozruchu a jz powyzej 10 stopni potrafi sie przytrafic dłuższy rozruch. Nowa bateria, nowy czujnik wałka rozrządu. Cisnienie podczas rozruchu jest zbudowane a jednak walek rozrzadu opóźnia odczyt, Oto skan z vcdsa link
    • U vyšších obsahu je to zase o něco lepší.
    • Coudy87 moc děkuji za odkazy. Asi dva dny po mém posledním příspěvku jsem již adaptéry zakoupil na bazaru. Koukám ale že jich tedy moc není.
×
×
  • Vytvořit nový...