Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

  1. Cidlo pocitadla km

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  2. schéma zapojení

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  3. Elektrika OII ver.OII Face 1 2

    • 36 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  4. Komfortka po výměně

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  5. El. sedačky, paměť a L&K

    • 14 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
  6. Problem so smerovkami

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  7. komfortka

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  8. Predne stierace OII

    • 4 odpovědi
    • 10.5k zobrazení
  9. Zámek dveří řidiče

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9k zobrazení
  10. větrák ventilace

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  11. Xenony a policie 1 2 3 4

    • 96 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nemůže být (není) číslo dílu napsané na tom ventilu? Já jsem číslo dílu - "zámek nádrže" na zámku napsané našel. 
    • Dnes, 19.6.2025, se mi stalo to samé. 1.5 tsi 110kw MHEV, výroba 2024, auto převzaté 2 týdny zpět jako skladovka/předváděčka. Software aktuální. Dojedu na oběd, auto funguje v pohodě, žádná indikace problémů. Přijdu za 30 minut zpátky, najednou nemůžu nastartovat, ani žádná snaha o točení motoru. Klimatizace, světla a infotainment však fungují jak mají, svítí však kontrolka autobaterie. Na 10 minut vylezu z auta, jdu úplně pryč ať se klíč odpáruje od auta, vrátím se. A najednou nastartuji.  Byl bych relativně ochoten to pochopit u Fabie, nebo aut nižší cenové kategorie. Ne u auta za 800k. Jsme domluveni na návštěvu servisu s prohlídkou a diagnostikou. Ale nečekal jsem, že bude tohle potřeba řešit u auta 2 týdny po předání a už vůbec jsem nečekal, že se budu muset strachovat, jestli ráno nastartuju auto.  Je kolem tohoto problému něco novýho, nebo se pořád čeká? Protože pokud se pořád čeká, nevidím důvod proč by pak spotřebitel neměl jít do některé z levnějších čínských nebo korejských značek co za nižší cenu nabídnou plnou výbavu se zárukou na 7 let nebo 150k km.   
    • Ahoj, nesetkali jste se s tímto problémem? služby mám zakoupené, zkusil jsme několikrát přeregistrivat uživatele.  POI licence se ukazuje dvakrát. Jednou je ta správná, zakoupená. Podruhé mi ukazuje "expired". Na infolince neporadili, v servisu nevěděli. Zdánlivě vše funguje jak má, akorát když dám "Update", tak mi zobrazí že mám neplatnou licenci.  Díky  
    • Jak často necháváte doplnit klimatizaci? Mám sice manuální, ale po 3 letech přestala chladit. Opraveno v záruce, ale teď po dalších 2 letech skoro nechladí, takže zase bude chtít doplnit. Na předchozím autě jsem 7 let na klimu nesáhl a chladila pořád stejně.
    • Ahoj, dělá mi to občas taky, i když už míň (asi trochu poklesnul tlak v klimatizaci, když byla doplněná, dělalo to častěji). Mám podezření na expanzní ventil (viz předchozí příspěvek), možná plný vysoušeč, ale zatím jsem neměl odvahu to řešit (už to mám 3. rok a jak klesá tlak v systému, postupně se to lepší 🤣).
×
×
  • Vytvořit nový...