Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


665 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  1. Cappucino se 17 Zenithy 1 2

    • 42 odpovědí
    • 7k zobrazení
  2. Práce ve Škodovce? 1 2 3 4

    • 83 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 28k zobrazení
  3. MPI-zelené I

    • 13 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  4. Font (písmo) Scout

    • 15 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Plky o ESP

    • 24 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  6. Celní sprava

    • 23 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  7. Plky o chipu a spol.

    • 18 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  8. Zakliata OII

    • 14 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. Arogance na cestách 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  10. Spořeba/závady

    • 22 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  11. Maximálka 1,9 Tdi DSG 1 2

    • 33 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  12. Manual Jak na to OII.

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  13. Sháním fotku "šavle"

    • 10 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  14. OII kombi RS 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  15. RS obrázek 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  16. Mister Lock

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Súhlasím, primárne by som riešil autorizovaný servis. Neautorizovaný iba v prípade, že by sa jednalo o nejakú top lakovňu, ktorá má veľmi dobré referencie, ale neviem, či niečo také v Prahe existuje.
    • Presne ako píše PyroSVK, od 18. 6. 2011 sa už dávali širšie reťaze, takže tu netreba riešiť prestavbu. Čo sa týka životnosti, ja som jeden z tých, kto stále fičí na pôvodnej reťazi (tiež MR2012) a mám najazdených už 197 tisíc km. Občas, hlavne pri štarte vlažného motora reťaz dáva o sebe vedieť, ale nakoľko to je vlastne vlastnosť týchto motorov, kým to je iba do pár sekúnd neriešim to. Niekde tu na fóre je aj taká informácia, že vraj do 7 sekúnd chrastenia to je v poriadku, ak je to dlhšie, vtedy sa to má treba riešiť. Čo sa týka samotného chrastenia, to trvá dovtedy, kým nie je reťaz napnutá. Tú napína olejový napinák, takže do týchto motorov je (aj na základe mojich skúseností) dobré dávať oleje  s viskozitou 0W-30 alebo 0W-40, a to samozrejme s príslušným schválením VW 502.00 alebo VW 504.00 a s rozumným intervalom výmeny.
    • ještě lepší je to neřešit a nebýt otrokem auta, ale jeho uživatelem, někde jen tak jezdit aby, no nevim, ale tak si tedy užívání auta nepředstavuji
    • Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
×
×
  • Vytvořit nový...