Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


665 témat v tomto fóru

  1. Internet- připojení

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  2. Boční vítr ...

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. OII bazar page

    • 18 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 14k zobrazení
  4. TDi - PD 74 & 96 kW

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  5. Cena N1

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  6. NOKYA COSMIC WHITE H7

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  7. Víko schránky v kufru

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. Hvízdání

    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  9. Představy 1 2

    • 41 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  10. RAM pamět

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  11. Dovoz auta z EU 1 2

    • 36 odpovědí
    • 9k zobrazení
  12. Zeder

    • 15 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  13. DP OII z AutoŠkoda.

    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  14. Na co si dát pozor ??

    • 18 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  15. Radary, body a pokuty 1 2 3 4 7

    • 165 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  16. Dopravní nehoda 1 2

    • 42 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  17. Osobní rekord 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 6.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
    • zadní svítilna je komplet LED, nebo jsou tam i žárovky...?
    • Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L. Teď v íVéčku mám klid 😉 
    • To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat.   V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
    • @Iveta1992 Je to opravdu olej?
×
×
  • Vytvořit nový...