Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1172 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 41k zobrazení
  1. Ukostrenie zadnej napravy

    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  2. VYFUK 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 8k zobrazení
  3. tlmic?

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  4. Problém s tlmičmi

    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  5. Zadní silentbloky-plné

    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  6. problem bouchani

    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 29.8k zobrazení
  7. problém hučení

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  8. Typové listy pro ALU kola Škoda

    • 24 odpovědí
    • 13.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  9. zapečené brzdy

    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
    • tu sa píše niečo o zobrazeni priamo na budikoch   https://www.briskoda.net/forums/topic/368574-vcds-options-on-superb-iii/page/97/
    • Ok, dekuji za info. Objednavam tedy toho dvouplosneho cinana a dam vedet jak to slape ci neslape
×
×
  • Vytvořit nový...