Přejít na obsah

Škoda Veterán

--

Nové puzzle z edice RETRO-AUTA


Podkategorie

  1. Rady majitelům veteránů

    Garáž, kategorie, testace atd.

    29
    příspěvků

70 témat v tomto fóru

  1. 1000 MB

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 281 odpovědí
    • 122.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 11.1k zobrazení
  2. Disky asi octavia

    • 0 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  3. Dotaz škoda 1000 mb

    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.2k zobrazení
  4. Felicií k moři

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 13.4k zobrazení
  5. Hledám Škodu 100

    • 0 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
  6. JAWA 350 VB nanuk

    • 6 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
  7. Krásný veteráni

    • 2 odpovědi
    • 8.2k zobrazení
  8. Má nová Škoda 100L

    • 9 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  9. moje škoda 100 z roku 1971

    • 0 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Oživím téma, výše uvedený odkaz už bohužel nefunguje. Je možné dobudovat k rádiu Funky nějaké handsfree? Mám tam přípravu na Move&fun, ale to se mi moc kupovat nechce, stojí zbytečně moc a navigaci ani jiné funkce nepotřebuji.
    • Ahoj, nedávno jsem musel demontovat plast madla dveri v tapecu dveri ridice (viz.foto) a z nejakeho duvodu uz mi tento plast nejde uplne zacvaknout zpet(horni cast vycniva smerem ven). Je to malickost, ale prece jenom bych byl rad kdyby to bylo zase tak hezke jako pretim XD. Mate nekdo zkusenost se spravnym nacvacknutim tohoto krytu zpět do tapecu? Predem dekuji za odpovedi
    • Ahoj, nespochybňujem tvoju hmotnosť, len som chcel vylúčiť to, že tu budeme riešiť tie otáčky cez 10 strán a nakoniec zistíme, že iba veľmi jemne tlačíš na brzdu. Nakoľko si túto možnosť vylúčil, napadajú ma ešte tieto teoretické možnosti: Veľa krátkych jázd, 12 V baterka má stále nízke napätie, auto dáva vyššie otáčky aby alternátor viac dobíjal. Máš zapnutých veľa elektrických spotrebičov (vyhrievanie sedadiel, okien, zrkadiel, volantu, prípadne zapnuté nezávislé kúrenia ako ho máš) a preto RJ drží vyššie otáčky. Motor stále nie je zohriaty. Motor drží tých 1100 otáčok aj po 30+ kilometroch, keď už je aj teplota oleja 80°C a viac? Teoreticky ma napadá ešte nižšia kvalita paliva a s tým spojený nerovnomerný chod na voľnobehu, čo by mohla RJ kompenzovať zvýšením otáčok. Možno by nebolo od veci porovnať správanie iného RS-a s rovnakým motorom, najlepšie rovnaký ročník, či sa bude správať rovnako. Ak áno, tak to je vlastnosť RS-a, ak nie, tak by som s tým išiel do servisu.
    • 1.) Co to je za auto? 2.) Proč to je v hospodě a ne v odpovídající sekci?
×
×
  • Vytvořit nový...