Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


922 témat v tomto fóru

    • 35 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  1. Uprava tapecu

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  2. Bezpečnostní pásy

    • 12 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  3. fabia 1.2 htp s 290 tkm 1 2

    • 38 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  4. polepy fabia wrc

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  5. "Autorizovaný" mechanici 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  6. Odstranění barvy

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  7. fabia RS nebo octavia RS 1 2 3 4

    • 80 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
  8. Přezutí pneu

    • 22 odpovědí
    • 4k zobrazení
  9. Porsím o radu

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  10. Navigace do Fabie 1 2

    • 43 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  11. Barva ALu

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak menil som aj ja. Silent prevodovky a motora. Najazdene 68k. Paradoxne bol zevraj horsie na tom ten motorovy silent. Daval som obe lemforder. Nemenil som spodnu akceleracnu tyc. Najprv bolo ticho(aspon som to tak vnimal😂), je pravda ze ked som prebral auto po oprave bolo teplo a teraz jak sa ochladilo tak zasa ten isty zvuk.  Par ludi uz tu pisalo, ze tiez menili a nepomohlo. Vsetko avsak naznacuje tomu ze to je ten silent prevodovky. Ale nechce sa mi verit ze novy kus by robil presne ten isty zvuk ako stary.  Nejake napady?   Uz mam naozaj pocit ze to Skodovka proste urobila cele makke a hlavne malo pogumovane a neostava nic ine ako si na zvuk zvyknut.  Vsetky ostatne casti co sa tyka podvozku boli kontrolovane minuly rok este v autorizaku, kde boli dokonca zhodene a aj premazane. Dva tyzdne dozadu chalanisko tiez kontroloval a tak isto ziadne uvolnene, poskodene alebo nadmerne opotrebovane cast podvozku nenasiel.    
    • Automatická online aktualizácia funguje iba ak máš predplatenú službu Infotainment online. Tá stojí 49 € na rok. Aktualizácia máp prostredníctvom USB flashky alebo SD karty je zadarmo.
    • Si si istý, že sa dajú k jednému autu napárovať dva účty? Možno to už u Kodiaq II/Superb IV zmenili, ale pri starších modeloch nešlo nastaviť auto k dvom online účtom. Dvoch používateľov auta som mohol mať, ale ak chcela manželka využívať funkcie Škoda Connectu, musela sa prihlásiť mojim účtom.
    • Presne tak, ak práve plachtíš a vidíš, že dopravná situácia bude vyžadovať brzdenie, tak je dobré hneď ťuknúť do pádla, aby tam bol zaradený nejaký rýchlostný stupeň. Nemusí byť nízky a nemusíš túrovať motor do červeného, môže to byť aj najvyšší možný prevod, pointa je v tom, že pri zaradenej rýchlosti je spotreba nulová, kým pri plachtení ak motor beží tam je nejaká spotreba. Príklad takejto situácie je, keď sa blížiš ku kruhovému objazdu mimo obce. Ak pustím plyn/vypnem tempomat takých 800 metrov pred kruháčom, tak pekne k nemu doplachtím a zhruba 30-35-kou ho prejdem. Ak ale počas toho vidím, že pri vjazde do kruhového objazdu stále čakajú autá, alebo z iného dôvodu ten kruháč nebudem môcť prejsť bez zastavenia, tak ťuknem do páčky podradenia, čím dosiahnem, že autom do dorazím do kruhového objazdu trochu neskôr, čo znamená, že stojím kratší čas, je vyššia šanca, že nakoniec nebudem musieť zastaviť lebo dorazím o pár sekúnd neskôr a zároveň som tých posledných pár (sto) metrov oproti plachteniu išiel s nulovou spotrebou. Podotýkam ale, že ja nemám (mild-)hybrid pohon a nepoužívam ani stop-štart systém auta, lebo stále vypínanie a štartovanie motora mi je proti srsti. Druhý zaujímavý príklad je, keď sa blížim 70-kou ku svetelnej križovatke s pomerne rýchlim cyklom a z diaľky vidím, že práve naskočí červená. Som napríklad 400-500 metrov ďaleko. Ak budem plachtiť, určite musím pri križovatke zastaviť a budem tam čakať povedzme 10-15 sekúnd. Ak namiesto plachtenia začnem okamžite brzdiť motorom, pravdepodobne dorazím v čase, kedy síce už naskakuje zelená, ale autá predo mnou sa rozbiehajú moc pomaly a nakoniec budem musieť aj takmer, alebo úplne zastaviť a rozbiehať sa takmer/úplne z nuly. Ak ale hneď v momente naskočenia červenej intenzívnejšie zabrzdíš klasickou brzdou napr. zo 70 na 35-ku a zvyšných povedzme 350-450 metrov budeš plachtiť/dobrzďovať motorom (podľa situácie), tak kvôli nižšej rýchlosti bude trvať dlhšie a kým prídeš na ku križovatke, stihne naskočiť zelená, aj autá pred tebou sa už stihnú dostatočne rozbehnúť, a ty začneš akcelerovať napríklad z rýchlosti 15-20 km/h a nie z (takmer) nulovej rýchlosti, čo je samozrejme lepšie pre spotrebu. Jednoducho: Čo najviac plachtiť a jazdiť bez brzdenia. Ak to bez brzdenia nepôjde, tak namiesto doplachtenia radšej spomaľovať so zaradenou rýchlosťou. Snažiť sa prvé dva body aplikovať tak, aby opätovná akcelerácia začala s čo najvyššej počiatočnej rýchlosti. Čo najviac predĺžiť čas toho kým je auto v pohybe (ideálne s nulovou spotrebou) a čo najviac skrátiť čas státia (platí pre deaktivovaný stop-štart).
    • zdravim, mam predlift a chcem sa spytat, ako sa ukoncuje hovor? ked mi niekto zavola, dvihnem - hovor prebieha - absolutne nikde o tom neukazuje ziadnu informaciu (na "velkom" displeji mi bezi waze) a mam dojem, ze tlacidlo telefonu na volante nic nerobi  
×
×
  • Vytvořit nový...