Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


171 témat v tomto fóru

    • 27 odpovědí
    • 9,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
  1. Rádio Pioneer supík1

    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  2. CD ERROR

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  3. Radio nejde vypnout

    • 5 odpovědí
    • 10,1k zobrazení
  4. nesvieti radio

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  5. Spatny prijem radia

    • 17 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  6. hudba

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
  7. náhrada za DX 1 2

    • 44 odpovědí
    • 12k zobrazení
  8. cd menič navigace dx

    • 6 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  9. origo radio blbne

    • 8 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dovolím si přidat mé aktuální zkušenosti a poznatky s výměnou svíček. Motor CZDA 2016, najeto 77 000 km. Naposledy byli svíčky měněny v ŠA v roce 2020 při 45 000 km.   1. Zajímavé je, že při použití některých nástrojů pro vyhledání dílů podle vinka to tu a tam pro můj motor dávalo na výběr mezi NGK a BOSCH. Dle informací, co kolují na internetu jsem objednal originální Bosche.    2. Vazelínu na fajfky jsem též vzal origo, ikdyž ta cena se mi moc nelíbila.   3. Momentový klíč mám zánovní Proteco, asi 1 použitej, skladován v povoleném stavu. Ale chtěl jsem si nějak ověřit jeho přesnost. V práci mám kalibrovanou ruční váhu a zánovní kalibrovanej momenták od Würtha. Oba momentáky jsem nastavil na 22nm, upnul ve svěráku tak, že rukojeť byla ve vodorovném stavu. Na Protecu jsem naměřil 17nm a na Würthu 22nm. No docela jsem koukal, nakonec jsem objevil výrobní vadu na Protecu…   4. Postup - za teplého motoru, jsem sundal airbox a začal jsem s odpojením konektorů a povolováním šroubů na cívkách. Následně jsem pokračoval s cívkou druhého válce, jelikož na ní je asi nejlepší přístup, přípravek jsem neměl. Drželi nečekaně pevně, pokud bych za to rval jak blbej, vůbec bych se nedivil kdybych ty fajfky urval. Rukama bez jakéhokoliv nástroje jsem otáčel cívkama a tahal. 2. a 3. válec jsem dělal asi 5 minut, 1. Válec asi 10 minut a 4. válec snad 20 minut. Přípravek by byl zajisté velký pomocník.     Druhý den za studeného motoru, jsem začal povolovat svíčky. Předem jsem si označil klíč abych věděl jak tam byli svíčky natočeny. Válce 1-3 byly lehce víc doprava. Odhadem 10°. A válec 4 byl už za tolerancí, cca. 45°. Všechny vyndané svíčky byli Bosch a závit na všech začíná na stejném místě. Když jsem postupně svíčky dotáhl na 22nm, tak všechny byli naprosto přesně pozicovány jak mají být. Následně jsem namazal vnitřek izolátorů vazelínou a rozetřel po obvodu párátkem. Zbytek je jasný.  
    • Ahoj, mam Octavii po FL z 9/2019 s původním Swing+. Mám předělání na Amundsena s navigacema celosklo a nakódováno, vše funguje OK.  Chtěl bych si pořídit LTE CarStickPro, ale nevím zda bude fungovat. V nastavení ale nikde nemám vůbec položku  wlan, pouze Bluetooth. Bude LTE CarStickPro fungovat pro navigaci a dopravní info?
    • Prosím smazat, špatně vloženo jinam.
    • Přeji vám fajnový sraz. Mě to opět nevyšlo, navíc jsem asi 850 km od vás.  A tohle mi prý nepůjčí   
×
×
  • Vytvořit nový...