Přejít na obsah

Podkategorie

  1. 4,8k
    příspěvků

79 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 48,2k zobrazení
    • 540 odpovědí
    • 99,7k zobrazení
  1. Vše okolo CLUBU 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 33,6k zobrazení
  2. problem se servisem

    • 3 odpovědi
    • 735 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,2k zobrazení
  3. Zmena jazyka

    • 4 odpovědi
    • 7,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7,1k zobrazení
  4. Superb Long

    • 8 odpovědí
    • 12,2k zobrazení
  5. Dilema - za co vymenit SUPA 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 23,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8,6k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 22,3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5k zobrazení
  6. Penezenka

    • 0 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
  7. Zjisteni vybavy vozidla

    • 14 odpovědí
    • 13,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných  NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) 
    • Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo.   Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
    • Témata sloučena. Informaci o tom, kde najít test aktivních lamel viz příspěvek výše.
×
×
  • Vytvořit nový...