Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/14 ve všech sekcích
-
Na první,druhý,třetí pohled si většina lidí zástěrek ani nevšimne. Jinak myslím,že to vzhled nijak nekazí a když to plní svůj účel,tak já jsem jednoznačně pro. Navíc je to jen přes zimu,tak když někdo přežije plecháče, zvládne i zástěrky. Toť múj názor.2 body
-
2 body
-
V tom tvým servise snad dělají Pat (přejímaci technik) a Mat (mechanik), ne? Takovýhle ladění silentbloku je nanic (slušně řečeno), prostě chtěj 6RF199555H, je to oficiální náhrada 6RF199555D, jak je tu psáno. Zkus zjistit, jestli v TPI už něco je.1 bod
-
Pozor na ty názvy motorů - u Audi jsou všechny TSI nazývány TFSI. Ovšem OII RSo má dvě verze tohoto motoru - jedna má rozvody řemenem a novější řetězem! U Škodovky je to pro OII RS takto: 2.0 TFSI = řemen, kód motoru BWA 2.0 TSI = řetěz, kód motoru CCZA1 bod
-
Suri, Ty děláš v autorizáku? S Tvými znalostmi a přehledem by Tě měla dávat ŠA za příklad všem servisům.1 bod
-
1 bod
-
Mal som byť radšej ticho, dnes padali tie biele sračky už aj u nás. Mne osobne by to ani nevadilo, ale cestári vraj solia, takže hneď ako budú suché cesty, idem umývať auto a hlavne podvozok.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kokto je fak, ze kdyz neco hledam na tfsi ohledne zavad tak toho moc nenajdu, nebo malo kdo o tom ví... Nejcasteji odchazi ventil prepousteci na turbu což se da odstranit upgradem ktery je neznicitelnej, pak je problem s PVC ventilem a pri ostrem chipu s vysokotlakou pumpou. To je tak asi vše. Řetez a napínák se může menit ve 180tis s rozvodama, ale nemusí. Tyhle motory jsou fakt spolehlivy pokud spravne dochlazujes, neslapes tomu na krk za studena a pravydelne menis filtry a olej... Jinak k tem 202kw bez poruch to si povíme až to auto bude mít nalítáno s chipem 100tis. Neříkám, ze je spatne udelany chip, ale spousta zavad se neprojevy po 10-20tis vetsinou to odchazi po delsim pouzivani (kazdopadne at si necha skontrolovat zdvyhatko vysokotlake pumpy tu u aut který mají vice zvedly výkon odchazeji v rozmezi 20-50tis. Km) ja ho kontroloval ve 120tis a uz bylo nacaty o to mam jen 170kw tak ho na jare vymenim.:-)1 bod
-
chlapci mam na ni nalitono 300 tisic a motor zatim drzi posledni dobou zacala zlobit prevodovka1 bod
-
Pri brzdeni motorem, pokud otacky prilis neklesnou, auto nezere nic, to plati uz od te chvile, co jsme opustili karburator. Asi jsi jel z prilis maleho kopce.1 bod
-
http://www.skodaplus.cz/Car/729677/skoda-octavia-t-2-0-fsi-147-kw-rs?query=fulltext%3D%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D404%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26discountPriceFrom%3D%26discountPriceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26fuel%255B%255D%3D1%26loadFrom%3D147%26loadTo%3D%26capacity%3D0%26leasing%3D%26isRocnivuz%3D1%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D404%26fuel%255B%255D%3D1 pěkná, škoda že nebyla taková k sehnání v listopadu.1 bod
-
longlifovou rs nikdo nechce jinak tomu známému ta rsa TSI furt šlape na 203kw, takže tak takže zatím ani jedna negativní řeč proti kvalitě 2.0 TSI či motorpowerovi upravě ovšem známej tam má na zimu plecháče, jako správny uživatel rs ovšem už byl vyměnen olej 10W-60, svíce, filtry1 bod
-
petre, kdyby si to prodal za 500, tak pro tebe mam nabidku na luxusni OII FL RS, skoro nova a za 500 ti ji necham1 bod
-
1 bod
-
Tak včera jízda v současných sračkách a pravděpodobně díky zástěrkám boky zasraný jen pod kliky!!! Myšleno ten největší bordel jinak špinavý celý auto ale kliky běžně zašpiněný!1 bod
-
V tom,že se nezapisuje typ kola do techničáku se mýlíš.Správný zápis musí obsahovat kompletní rozměr ráfku,povolené rozměry pneu,případné omezení a TYP ráfku. Proto se to také jmenuje "Typový list".Správný zápis by měl tedy obsahovat i číslo KBA(ABE),které je zpravidla poblíž otvoru pro ventilek a hlavně je čitelné bez sundavání ráfku a umožňuje tak naprostou identifikaci ráfku při kontrole a jeho zapsání v TP(pokud je zápis správně proveden).V neposlední řadě,při destrukci ráfku a následném vyšetřování odhalí přesný původ,eventuálně plagiát,ale to už jsme někde jinde. Místo KBA(ABE) čísla je možné zapsat výrobce a obchodní označení ráfku,ale to už jakoukoliv identifikaci komukoli ztěžuje. To,že se tak ve velkém měřítku neděje a zápis obsahuje pouze rozměry ráfku a pneu,není dané benevolentností úřady,ale spíš jeho "odborným" povědomím a znalostmi Tím stačí zapsat jeden ráfek a pokud další stejných rozměrů,byť jiné značky a typu,můžeme na nich vesele jezdit,neb nám to úřední šiml ve své lajdáckosti umožňuje. A ještě k dohadům KBA(ABE) versus TÜV KBA(ABE) - protokol o schválení TÜV - protokol o zkoušce Proto na STK nemusí,(ale MOHOU) protokol TÜV akceptovat,pokud ho akceptovat nebudou,jediná možnost je navštívit akreditované pracoviště ,např DEKRA,TÜV-SÜD a nechat si vystavit protokol o schválení do provozu a s tím jít na STK. Typový list sám o sobě není nic,proto je jeho nedílnou součástí KBA(ABE),nebo jeho český ekvivalent,kde jsou uvedeny všechny podmínky pro uvedení do provozu a které by STK měla zkontrolovat.Nekontroluje tedy jenom shodu údajů na TL a ráfku,ale i splnění technických podmínek,např.montáž kovových šroubovacích ventilků,úpravu lemů,typ podvozku atd.,které jsou právě uvedeny v KBA(ABE)Každý ráfek má jiné podmínky,v zásadě obdobné velikosti mají obdobné podmínky. Přehled a překlad všech nejčastějších zde: http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/F70EEDDE-83FB-4428-819C-EC2502B226B7/0/AlcarBohemiaprekladyTUV_04_06.pdf No a ještě zmínka k E v kroužku.Nemusí být pouze na výrobku ,který je vyroben v EU,ale kdekoliv na světě.Podmínku je pouze ratifikace "Dohody o přijetí jednotných pravidel pro kolová vozidla a jejich části.V pořádku je tedy E8-ČR,E1-Německo,ale i E43-Japonsko,nebo E47-Jižní Afrika celeston - s ráfky CMS by jsi neměl mít problém,dovozcem je Benet s.r.o a je schváleným malo i vekoobchodním prodejcem ráfků CMS,měl by tedy poskytovat TL+KBA nutné pro zápis do TL. viz příloha benet.pdf1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Petrr: je to orientacni polozka v menu navic, neco jako mam ja http://forum.skodahome.cz/topic/123800-carcoolca/page-19#entry1809213 Stringo: presne jak vedou kabely netusim, zkusim nekde pohledat a dam echo Hurikan: je to tak dobre, bezne se zapinaji jen na mlhovky, ale u RS kvuli posazeni mlhovek se to zapina na obe zarovky1 bod
-
ŠA dala příkazem dealerům,že si mají koupit přístroje na seřízení světlometů,které umí full LED světla.Takže SIII bude mít full LED světla.1 bod
-
1 bod
-
Tak si pročti diskuzky Peugeotu s jejich turbomotory a to samé platí i pro Mini Cooper. Je tam stejný motor vyvíjený s BMW . Jen se jich tolik neprodá a nejsou tak tedy vidět "ty procentuální případy". A Toyota, jako modla kvality se vybabrala s řetězy úúúúplně stejně....1 bod
-
1 bod
-
a to jako jak posloucháte jestli to chrastí? Já prostě otočím klíčkem, zapne se rádio, nastartuje se, motor skoro neslyším a když jdu škrabat okno tak už si jen přede to chce jednoho člověka na startování a jednoho na poslouchání ne1 bod
-
hadak11: ale nebylo to zbytečné, kdyby to přeskočilo, máš v ruce papír, žes to reklamoval a pak se do nich můžeš s právníky opřít znovu, to už totiž půjde o dost peněz, kdyby to nechtěli uznat.1 bod
-
OKEJ KONEČNE VYRIEŠENÉ!!! (a pardon za príspevky, ktoré pomaly evokujú SPAM ale som si istý, že to niekomu v budúcnosti pomôže) Nechápem presne čo sa stalo, ale palubná doska sa sama od seba parciálne prekódovala na dízlovú verziu, resp. na verziu s premenným intervalom výmeny oleja - síce v adaptačných hodnotách nebolo nič vidieť, dokonca sa nezmenil ani kód softu (stále bol 00102) ale v meraných hodnotách na adrese 17 v kanáli 03 mi to okrem teploty vody ukazovalo aj teplotu oleja (ktorá ale bola na defaultných - kedže neexistuje snímač - 155 stupňov) - lenže túto skutočnosť, že tieto čísla sem nepatria som si uvedomil až oveľa neskôr... škoda. Čiže som znova dal zapísať kód 00102, vypol, nechal sa uložiť a už to vyzerá byť konečne OK.1 bod