Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/14 ve všech sekcích

  1. Dlouhodobá statistika
    2 body
  2. Radiusi, musím s tebou zásadně nesouhlasit. Měl jsi možnost s Yettim jet v lehčím terénu? Nemyslím polní cestu v blátě, ale opravdu lehčí terén. Asi zřejmě ne, jinak bys tohle nenapsal. Yetti je ve své třídě jedno z těch schopnějších aut a v terénu předčí i takové "kádry" jako Mitsubishi, ale i VW Tiguan! Na to třeba ve WOBu u VW čuměli jak puci a dokonce Yettinu vyjmuli z návštěvních jízd v rámci offroad-parkuru v AutoStadt (sice je na webu Yetti ještě vedený, ale v reálu jej tam nenajdeš ). A to z toho důvodu, že má lepší rozložení hmotnosti a jinak formované nárazníky. To, že si trh žádá i tzv. "silniční" verzi, musí tržní subjekt reflektovat a akceptovat. Teda pokud chce i nadále fungovat a prodávat auta. Okruh zákazníků zrovna pro Yetti je docela velký a sama automobilka tento vzestupný trend nečekala. Zejména v posledním roce a půl. A říkat, že je to facelift Roomstra je totálně mimo mísu; asi jako to řešení přestupků A k cenové politice se vyjadřovat nebudu; to bych se musel rozčílit už ráno Každý by chtěl nejraději Superba v plný palbě za cenu ojeté Felicie
    2 body
  3. Učební pomůcky Fabia I: 32 FABIA Technické informace.pdf 33 FABIA Elektrická zařízení.pdf 34 FABIA Servořízení.pdf 37 FABIA Převodovky 02T a 002.pdf 40 Automat 001 FABIA.pdf 45 HTP 1,2 l.pdf 35 Motory 1,4l 55 a 74kW.pdf 36 FABIA 1,9l TDI PD 74kW.pdf
    1 bod
  4. Připojuji se a rovněž gratuluji! Pořádně ji zachlastej, ať je zdravá a silná! A nezapomeň jí ukázat Rapida, tam se jí bude spát nejlépe, auto je nejlepší uspávadlo
    1 bod
  5. přesně, kofolu nebrat, tu si dáš někde v restauračce, značka mě taky zajímá, a vzhledem k tomu, že jsme blýzko, tak plzínkou bych nepohrdnul, to je lahůdka
    1 bod
  6. Petře - velká gratulace a nechť vám Rozárka dělá jen samou radost!
    1 bod
  7. Petre: ta podoba se nezapre (nebo jak je ta veta na uklidneni muzu po porodu)
    1 bod
  8. Kluci, je to sice OT, ale věřím, že mi odpustíte a rád bych Vám představil mojí novou pasažérku Rapida Rozárku, 3590g, 51cm, dnes v 11:07, jsem nejšťastnější člověk pod sluncem. jak je patrné na Krušnárenský sraz jsem nakonec jed mohl, páč jsme přenášeli týden, ale to člověk nikdy neví.
    1 bod
  9. Taky se přidám se svou troškou do mlýna. Spotřeba je víceméně dána používáním auta na krátké vzdálenosti kolem 6-20km, delší jízdy jsou spíš po dálnici, kde ale RAPID k méu překvapení moc nežere (tempomatová jízda 130km/h se dá zajet se spotřebou pod 7l/100km) a občas to naředí delší cesta po obyčejných silnicích, kdy spotřeba padá k 5,6 - 5,8l/100km. A už aby tady bylo jaro a léto......
    1 bod
  10. A co mala bečka 15L kofoly? :-D :-D
    1 bod
  11. Hurikane ale chce to TDI s 6 kvaltem. Krásné z 80kw na 145kw
    1 bod
  12. Zeptám se... Proč by měly zadní lampy (které za jasného počasí nemají význam), když denní svícení je možné použit jenom za nesnížené nezhoršené viditelnosti. V opačném případě se mají vždy zapnout světla obrysová + potkávací. To, že nejsou lidi schopni rozpoznat, co je zhoršená viditelnost, je problém jiný. Ale uznávám, že v těchto situacích by tomu zadní lampy byly nápomocny. Ale neřeší to ten prapůvodní problém, kterým jsou večer nesvítící auta, protože majitelé zapomínají a neuvědomují si nebezpečnost svého počínání. Nicméně opravdu, jak bylo výše zmíněno, není ve vyhlášce jasně definované, co všechno jsou světla pro denní svícení (to mě celkem překvapilo). Takže proč bych si měl dokódovat zadní lampy? Kvůli tomu, že zapomínám rozsvítit? Nemám tedy víc na to myslet? A když jsem zapomnětlivý, tak proč nerozsvěcím světla hned.
    1 bod
  13. A teď z jiného soudku: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/novy-mercedes-c-ma-nadrz-jen-na-41-litru-paliva-je-absurdni-obeti-regulaci/ "Nová třída Mercedes C údajně dokázala oproti předchůdci shodit 75 kilogramů na váze, což jistě není málo. Celých 16 procent z toho však zajistila novou palivovou nádrží, která má pouhých 41 litrů a oproti předchůdci je menší o neskutečných 18 litrů. Na zákazníka se prý přesto hledí, protože nádrž na 66 litrů můžete přeci objednat za příplatek. V Německu vychází na 60 Eur, což znamená něco málo přes 1 600 Kč. Nechtěli bychom zapomenout zaškrtnout tuhle položku, jakkoli se nám nechce ani hrát tyto bruselské hry. Na našem trhu bude s největší pravděpodobností v základní výbavě, což naznačuje český konfigurátor." A co bude příště za příplatek? Volant? Aby zákazník milostivě mohl alespoň odjet ze salonu?
    1 bod
  14. Nevim jak ladu Nivu, ale Land Rovera nebrat, horší auto jsem ještě nezažil, měli jsme dvě a ještě jedno máme v práci a nechtěl bych to ani zadarmo, tolik závad a problémů za 5 let provozu nemaj ani všechny koncernový auta dohromady. Zpracování je ale u té Nivy a Land Rovera stejné, o tom již nepochybuji P.S. Lítání po autosalónech je moje hobby, ale mnohdy jsem již profláknutej a tak musím jezdit i do vzdálenějších salónů
    1 bod
  15. tam dá Clint 16" ze stávajících letních disků co na tom, že to bude trošku lhát na km...
    1 bod
  16. Sup může mít i třeba i 16 airbagů, když si vezmeš pořádnou posádku ženského pohlaví
    1 bod
  17. si ho kup; pak se nebudeš muset takhle ptát
    1 bod
  18. aha, tak to já měl za to, že je jich osm a to jak píše marcus dle počtu štítků, že štítek na předním sloupku a prostředním značí jeden bag jsem netušil, tak zas o něco chytřejší jinak rabbit má pravdu
    1 bod
  19. Menty91, pekne jsi napsal jakou by jsi chtel vybavu coz je treba dulezite, ale na to nejdulezitejsi jsi uplne zapomnel. A to jaky by jsi chtel motor?? Jestli naftu, benzin, popripade s LPG, jakou preferujes prevodovku, jestli automat, nebo manual. Je tu spousta dobrych a zkusenych lidi, kteri ti poradi, doporuci, ale podle takovych informaci co jsi napsal vznikla jen diskuze o poctu airbagu.
    1 bod
  20. Stejná zkušenost u Focuse. Boční okna stejně škrábat musím, tak myslím, že daleko lepší, ale i dražší varianta je nezávislé topení.
    1 bod
  21. tak stacilo ty piny prohodit diky, finalni vysledek viz foto, samozrejme sem ja curak koupil jiny odstin ale na fotkach to neslo dobre poznat.. tak zatim provizorne nez sezenu stejny.
    1 bod
  22. JirkaBrno, ja za tie oleje nelobujem, je mi jedno kto čo si do motora dáva. Ja osobne ale tie 0W oleje uprednostňujem, a podľa toho som si spravil aj svoj malý porovnávací prieskum. A keď už som mal hotovú tabuľku, tak som ju nahral na web, a nalinkoval ju tu a na oleje.cz. Ak niekto nechce za liter oleja dávať 7 € a viac, nech si dáva do motora aj 10W-40-ku, jazdiť mu to bude. Ale keď niekto chce pre svoj motor ten najlepší olej aj s mazaním za studena, mal by o 0W naozaj uvažovať. Naše zemepisné šírky síce 0W nutne nevyžadujú, ale na škodu to určite nie je. Čo sa týka Škodovky, tá nedoporučuje žiaden olej, iba predpisuje potrebné schválenie. Každý servis sa môže rozhodnúť sám, že čo bude zákazníkom ponúkať a dávať do motorov, musia akurát dodržať potrebné schválenia. Tým pádom majú väčšinou v sudoch LL 5W-30-ku a nejakú lacnejšiu 5W40-ku, alebo 10W-40. A dôvod prečo nemajú namiesto nich napr. 0W-40 je jednoduchý, kvôli cene. Ak by ho dávali za cenu bežného oleja ich zisk by bol menší, ak by si dali rovnakú maržu ako na ostatné oleje, tak by k nim nikto nechodil. Totiž väčšina ľudí ktorý si oleje nekupujú sami, neriešia parametre oleja, ale zájdu do servisu a spoľahnú sa na to, že dostanú dobrý olej a nebude to stáť veľa. Vôbec nevedia, že koľko rozdielov v jednotlivých olejoch je. A ak je cena vysoká, tak nabudúce zákazníci pôjdu do iného servisu, bez ohľadu na to, že im servis dal do motora 3-esterový závodný olej. Jednoducho pri Škodovke má každý na výber, o neautorizovaných servisoch nehovoriac a potom to aj tak s ponukou olejov v servisoch vyzerá. Čo sa týka letného čísla olejov a samotnej komunity na fóre oleje.cz. V našich končinách a hlavne na oleje.cz panuje z nejakého dôvodu presvedčenie, že 5W-40 je ten jediný najlepší olej. Pre hocijaké použitie, pre hocijaké auto. Toto platilo možno 15 rokov dozadu v časoch atmosferických motorov, lebo 5W-40 je naozaj olej ktorý zožerie takmer hocktorý motor, ale to neznamená, že je najlepší. Napriek tomu oleje.cz ti doporučia 40-ku vždy, aj pre najmodernejšie motory a pre hocijaké prevádzkové podmienky, a ak 2x do roka prekročíš maximálnu povolenú rýchlosť, alebo ak raz za rok ideš k moru na dovolenku, tak sa tam vždy nájde niekto, kto doporučí rovno 5W-50 alebo 10W-50, lebo so 40-kou sa ti motor v lete zadrie. Pritom sa nikto nezamýšľa nad tým, že čo asi dávajú do motorov ktoré stále jazdia na LL oleje v južných krajinách? Že by tie isté 5W-30-ky ako u nás? Napriek tomu je 30-ka v našich končinách také tabu ako moslim v katolíckom kostole. Dokonca použitie 5W-40-ky je u motoristov taká dogma, ako to, že jazdené auto ktoré má nad 200 tisíc km je už šrot. Potom sa čudujeme, že v bazároch ani 15 ročné autá nemajú cez 200 tisíc (a reálne sú už 2x stočené z 300 tisíc), a všetci jazdia na 5W-40. Pritom treba si trochu preštudovať veci o olejoch aj moderných motoroch, a je jasné, že posledné dve desaťročia sa toho veľa zmenilo. Dnes medzi najlepšie oleje patria napríklad práve 5W-30-ky ktoré majú najvyššie schválenia. Možno to nie sú úplne ideálne oleje pre jazdenie na okruhu, ale pre bežné jazdenie úplne postačujú, vrátane cesty k moru. Ak by to tak nebolo, tak by ich nedávali napr. do naftových motorov Porsche kde sa už počíta s inou záťažou. A tak isto to platí aj o 0W olejoch. Treba sa zamyslieť, že prečo predpisujú 0W-40-ky do áut ako Nissan GT-R, Dodge Viper alebo Porsche 911. Všetko naozaj výkonné autá ktoré sú na dobré mazanie určite o dosť náročnejšie (no, možno ten Viper nie, keď má motor z nákladného auta), a zároveň dajú oleju aj o dosť viac zabrať pri záťaži, ako nejaký motor z kosačky s nálepkou 1.2 TSI. Napriek tomu výrobcovia chcú aby tam išlo 0W, a zároveň im postačuje 40-ka. Že by niekto u nich uvažoval hlavou? Čo sa týka spotreby, nie je to u mňa primárna vec, ale jazdím 90% krátke trasy a tam je ten rozdiel naozaj merateľný. K slávnym TSI rozvodom iba toľko, že patrím k menšine ktorá na tomto fóre ešte nemala problémy s rozvodmi. Naozaj neviem či to je 0W olejom a častejšími výmenami, ale niekomu rozvody rachocú už aj na novom Rapide, u mňa zase po viac ako dvoch rokoch a 46 tisíc km žiaden problém (klop-klop na drevo). Zatiaľ sa 0W oleje osvedčili a najbližšiu dobu ostávam pri nich. P.s.: Niektoré 5W-30-ky (ktoré pre TSI doporučuješ aj ty) majú nižšiu viskozitu ako môj aktuálny olej 0W-30. To len k tej tvojej teórii o riedkej sračke a k uvažovaniu hlavou.
    1 bod
  23. Konečně slovo chlapa. Něco provedl = ponese si následky. A vy ostatní, co se tady sáhodlouze vymlouváte na kde co a kde koho, že krade atd. - každý napřed začněte u sebe. Je to trapné a je to typicky čecháčkovské. Pak to tady v tom státě má nějak vypadat.
    1 bod
  24. Já mu sloužím dost, jsem ani nepřistoupil na prodloužení výměn oleje, což se i skoro nabízí, jezdí to dálky, 4 l oleje se tam dolejou, pal. filtr a vzduch. filtr po 30tkm místo 60tkm. Akorát blbé je, že ho nejde příliš šetřit za studena, prostě výkon tam není a aby se člověk rozjel, tak se mu trochu šlápnout musí...
    1 bod
  25. prave teraz cakam ze mi pípne rezerva kazdu chvilu ale palubne pc mi ukazuje dojazd 130km tak som zvedavy 1.9SDI 2002
    1 bod
  26. Ja som to urobil vcera podla navodu co som nasiel na nete trochu nanervi to stale meranie a zabrusovanie ale nakoniec som to tam strcil
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...