Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/14 ve všech sekcích

  1. Problém této diskuze vidím v tom, že mnozí s DSG 7 ještě vůbec nejeli! A tak tady porovnávají a někteří kategoricky posuzují osobně nevyskoušené. A ani neví, že je to možné. Jablka, hrušky atd.
    3 body
  2. Spíš si myslí, že jezdí ve stylu Rychle a zběsile ale spíš jen pomalu a hlasitě
    3 body
  3. OPRAVDU UŽ VYŘEŠENO :-) Takže už definitivně vyřešeno, bylo to opravdu to čerpadlo, jak jsem psal naposled, že jsme ho vyměnily a pak to po nějaké době zase nestartovalo. Koupil jsme totiž čerpadlo z vrakáče a asi jim tam někde dlouho leželo či co, každopádně jsme to čerpadlo rozebrali, vyčistili a přetěsnili a vše normálně funguje. Škoda že sem musel vyměnit díly za 20,000 kč aby jsme na to přišli, protože jsme to vzali od předku do zadu. :-/ Jinka čerpadlo z vrakáče kompletní za 2,500 kč Takže hoši, čerpadlo. čerpadlo .....
    3 body
  4. škoda že Octavia III nemá Head up displej, nicméně platforma MQB s ním počítá, protože ve VCDS je vidět možnost nastavování.... třeba v FL bude, pak by čtení značek nemělo chybu...
    2 body
  5. Účast byla velmi slušná,díky za ni Pokud to dobře chápu,mlaďasové nejsou zde z fóra? To by ani nevadilo,ovšem ta předváděcí produkce s výfuky a pískáním pneu už ano !! Pokud toto někdo z nich čte tak : Naše setkání se nese v klidném duchu a nepotřebujeme se před sebou předvádět ! A kouří se venku vzhledem k požárním hlásičům které jsou v objektu nainstalovány ! Pokud se nemíníte chovat normálně ,tak nejste žádoucí a příště ani nejezděte !
    2 body
  6. Zas tak divoký to nebylo - trochu Dubstepu, nějakej plamen z výfuku, hvízdání gum, řev motoru a čmoud z výfuku a to je tak asi všechno.
    1 bod
  7. No jo, kokta to moc nevychytal. A je taky načase, že se někdo v ŠA rozhýbal a kamera je na světě. Ještě by to chtělo head up displej, jak jsi o něm psal v jiném vlákně.
    1 bod
  8. Tak už šetři korunky - myslivec, DSG, EURO 6, to bude mazec.
    1 bod
  9. brc. majkle, to bych netvrdil - stačí, když si rozklikneš ten druhý koktův odkaz, tak zjistíš, že tam samozřejmě olej je. Suché jsou jen spojky, jinak je tam olejový okruh v převodovce s 1.7 l (1.9 l) oleje, který lze vyměnit a pak další jeden litr v mechatronice. Totéž tvrdí i příslušná učební pomůcka.
    1 bod
  10. Ono by chtělo občas se smířit s faktem, že někdo holky někdo vdolky - a to nejen v této diskusi. Někteří musí totiž za každou cenu tlačit svou pravdu... Mě třeba DSG zatím nějak neuchvátila (ano, opravdu jsem jezdil autem se současnou generací DSG), rozhodně ne za ty peníze, ale uznávám, že zvlášť po městě a v kolonách bych ji ocenil. Čili u mě to je spíše o ceně vs co za to dostanu - a to, co dostanu, se mi zdá prostě hrozně málo. Být to za jiné peníze, viděl bych to asi jinak. Další úhel pohledu je k čemu to auto používám - pokud jezdím A>B jako teď a auto je spotřební věc, DSG bych ocenil (opět platí, že za jiné peníze). Pokud by ale šlo o auto na použití řekněme sportovní, volnočasové apod, potom bych chtěl určitě manuál - prostě proto, že chci auto ovládat já a ne aby mi do toho kecala převodovka resp. její sofware. Uznávám ale názor, že někomu DSG plně vyhovuje a nic jiného by nechtěl a je ochoten za to zaplatit.
    1 bod
  11. Chlapi a co všechny ty recenze, odborné články, kde vítězí manuální řazení, to je všechno pitomost? Nebo to nejsou odborníci, tak jako vy?
    1 bod
  12. tomu věřím, věřím že na lepší se vždy zvyká návykově, znám dost lidí v okolí co mají DSG a už by nic jiného nechtěli, já k tomu teprve musím dospět, asi.... třeba až v Octavii Coupé
    1 bod
  13. Chce to trochu cviku, jemne pridavat plyn a vetsinu z toho eliminujes. Mam uz treti auto s DSG. Za tu dobu uz tahle prevodovka udajne prosla dvema inovacema. Nejvetsi rozdil jsem pocitoval pri prechodu z Passata rv. 07 na O2 FL rv.12.
    1 bod
  14. problém nejen této diskuze je ten co popisuješ.... obecně jsou tu tací, kteří píši a přitom ani neviděli a jen uvažují a myslí si ... ale když už jsem se odhodlal sem napsat.... věřím, že spousta zde přítomných čekala škodolibě na můj příspěvek k DSG, řídil jsem 1x v O II 2,0 TDI asi 3 minuty a vyzkoušel i manuální režim pádly pod volantem a necítím se tedy jakkoli schopen zde k tomuto tématu na rozdíl od jiných přispívat... předtím jsem jel 1x s Fordem Scorpio 2.9 V6 12V Ghia Executive a když jsem si přišlápl levou nohou brzdu málem jsem si rozbil hlavu o čelní sklo, mimo to jsem jezdil v bývalé firmě se Smartem (poivinně jsme s ním museli jezdit po Brně), ale jelikož Smarta (říkali jsme mu Zmrd) lze těžko považovat za auto, jsou ty předešlé dvě zkušenosti veškeré moje zkušenosti a automaty
    1 bod
  15. No však už bylo na čase. Teda ale musím říct, že bych se vůbec nestyděl v takovým autě jezdit
    1 bod
  16. Až přestaneš plácat nesmysly, tak se půjdu vozit třeba na koloběžce. Do té doby to tady musím hlídat. A nastuduj si tu příslušnou příručku.
    1 bod
  17. něco jsem našel mohlo by to být i čidlem v držáku http://forum.skodahome.cz/topic/118524-signalizace-nezapnutého-pásu-octavia-ii/?p=1800445
    1 bod
  18. O DSG bych možná uvažoval kdyby stálo auto stejně jako bez něj. Jinak mě neláká. O víkendu jsem měl možnost jezdit (sice) s Yetim s DSG (motorizace 1,2 TSI 77kW).Psal to tu již Pawouk - nic zvláštního a zvláště u této motorizace klidně nechává podtočený motor - ten pak duní jako by jezdil na naftu (při rychlosti 60km/h řadí 7 stupeň ). Ve městě je tak nějak fajn že nemusí člověk šlapat na spojku,ale to je asi tak všechno. Já osobně jsem rád ,že můžu řadit manuálně .Možná kdybych s DSG najezdil víc kilometrů..ale to je čistě hypotetické. Pokud mě baví baví řídit auto,nepotřebuji automat a další fičury,které za mě budou dělat další operace...to si rovnou koupím lístek na vlak a nemusím dělat už vůbec nic !! A možná v tom je to - pohodlnost vede přeci k usnadňování práce ! Dodávám,že jezdím okolo rychlostních limitů,takže mě nějaká akcelerace netrápí - ostatně ani moje 1,8 TSi není žádný závodní stroj. Nerad bych, aby byl můj příspěvek chápán jako zaujatý proti DSG ,každý ať si vybere to co mu vyhovuje víc.
    1 bod
  19. Moc pekne srovnani! Take potvrzuje, ze kdyby si jeste jednou mohl vybrat, tak vybere konkurenci. Dnes mam jako nahradni pujcenou VW G7 v 1.4TSI a musim uznat, ze pomer cena/vykon bych volil VW.
    1 bod
  20. Teraz som už vyše mesiaca nebol nikde dalej a len okolo baraka do tých 5-10 km aj niekolko x denne. Olej nepribuda, aspon nepozorujem.
    1 bod
  21. Tak parada, taky se hlasim k odberu. Nemusim sebou tahnout flasky.
    1 bod
  22. Dik za pokec, priste zase, tentokrat doufam bez tech 18ti letejch hosanu
    1 bod
  23. v rapidu sem ještě nejel, příště to snad dopadne a i nějaké to kodávání, bude více času a klint nám nebude ukazovat své pírátsví jako dřívější učitel autoškoly jinak až se vám zítra nebude v práci nic chtít dělat, tak si přečtěte od suprového člověka igora, pěknou recenzinu O3 vs O2 FL. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=23113
    1 bod
  24. mino2, ale z tveho najezdu vyplyva, ze jezdis take delsi trasy, protoze dennimi trasami 5 km za rok 18 tis. km nenajedes.
    1 bod
  25. e1.: a to nevadi že jsi ji nechal vyndat tu podložku?
    1 bod
  26. Sedlik, Hurikan: panove, tak to uz me vytaci hodne dlouho Je to, u me a par dalsich majitelu, prihradka spolujezdce. Cely sem si to tam rozdelal a zkousel jsem vykoumat co to muze delat a podlepit, nekolikrat. Vzdycky to nachvili zabralo ale pak opet.. Pravdepodobne jsou rusivy zvuky v mechanismu otevirani prihradky spolujezdce...
    1 bod
  27. Mně táhne na 40 a žádné SUV, 4x4, DSG nepotřebuji = nemám pro ně žádné využití. Dnes jsem měl konečně možnost se s DSG prakticky seznámit. A byla to zrovna kombinace SUV, 7°DSG a relativně slabý motor = Yeti 1.2 TSI 77 kW. Nějaké cukání, jak se tady někde psalo, se moc nekonalo, i když samozřejmě některé změny převodových stupňů byly znát. Ale DSG řadí v některých provozních situacích tak, jak bych nikdy já neřadil. Nejvíc je to znát v rychlostech okolo 50 km/h, kdy tam flákne zbytečně vysoký kvalt (konkrétně šestku) a motor pak zbytečně duní, skučí a úpí a autu se stejně nechce moc jet. Jenže když člověk jen trochu přidá, tak to zas podřadí třeba o dva tři kvalty. A pak zase zpátky.
    1 bod
  28. Slíbil jsem fotky toho letadla po kroupách, tak aby bylo vidět, že nejen auta se mohou potkat s kroupama, přídávám pár fotek. Airbus 330 Air Emirates, nouzové přistání na Ruzyni, po dohodě s kapitánem jsem udělal pár foteček...
    1 bod
  29. Automat OIII DSG je výborná věc. Kdo stím jezdil, bude mít nejspíš stejný názor, jako já. Může si tam navolit jízdní profil ( MODE)podle svého a možnost, vytvořit si svůj. I na Tvou trat by se něco našlo ke spokojenosti. Můžeš mít výbavu s pádlama, nebo přepneš na manuál. Možnosti jsou.... Jezdil jsi opravdu s OIII DSG? Brzdová světla samozřejmně svítí, proč by taky neměla. To je nějaký problém? Když nechceš, aby svítila, dej tam P. Já osobně mám klacek a nehodlám to měnit. Ale, pokud bych měl dobrou možnost, tak automat je mezi poslední výbavou, která by mně od toho odradila .
    1 bod
  30. My máme v práci jen samé automaty, v Saabech, Landroveru a Landcruiseru. Landrover je tragédie, totální, nejen že trhá, ale v zimě ani nechce přeřadit. Landrover a Saaby jsou na to o hodně lépe. Nicméně vždycky rád přesednu do svého manuálu. Pouze v jediné chvíli bych bral automat a to je věčné popojíždění v kolonách po Praze, kdy už mě vymačkávání spojky štve. Ale po Praze jezdím výjimečně, hlavně dálnice a okresky a tam jsem za manuál rád. Také si občas rád vyřadím z dlouhého kopce na neutrál, to mi automat neumožní. Navíc jezdím svižněji a rád předjíždím. Takže si rád upravuji rychlost ještě před zatáčkou, abych pak jen šlápnul na plyn a auto svižně zrychlilo a já mohl hned bez okolků předjíždět, to mi automat taky neudělá, naopak mi kolikrát mrsknul před zatáčku šestku či sedmičku, já naní s lehkou nohou projel zatáčku s tím, že hned chci předjet, šlápnu na plyn a problém. Takže opravdu souhlasím asi s tím tvrzením, že automat je pro pohodáře, co nechtějí dělat nic jiného, než držet volant a dostat se do bodu B. Řazení nechají na robotu, on si s tím nějak poradí. Nebo pro lidi, co jezdí město a hlavně pro ženské My, co si rádi vychutnáme jízdu a svobodu řazení (pač chvíli jedu ležérko, řadím si vyšší stupně dříve, někdy chci zase stupně vytáčet víc a nechám je k pěti tisícům), pro ty z nás je manuál. A 50tis je pro obyčejného člověka, co auto zaplatí ze svého poměrně dost. Pokud budu mít firemní a jezdit po Praze, volím automat, tam je to jasné. Nesouhlasím, já s automaty jezdím a nechtěl bych ho.
    1 bod
  31. ten ...tv free... inštalovať až ako posledný, alebo medzi?
    1 bod
  32. 5. Clintův sraz Octavia Místo konání: Restaurant U Lípy, Krušovice privátní salónek Datum konání: sobota 10.května 2014 Čas příjezdu: 12:00 hodin Zveme tímto všechny majitele a přátele vozidel značky Octavia všech generací. Parkování přímo před restaurací zajištěno, čeká na nás dobré jídlo, pití a příjemná zábava Program setkání: 12:00 Příjezd účastníků, zaparkování mazlů do řady a focení 12:10 "Focení s Clintem" 12:15 Odchod na oběd 12:20 Slavnostní uvítací řeč pronese Stanmar, smát se bude Kokta 12:30-14:00 Oběd a pití dle vlastního výběru a peněženky každého účastníka 14:00-17:00 Volná diskuze na toto téma: - Benzín versus nafta - Lift versus myslivec - Bílá versus ostatní barvy - Koktův výklad všech výhod atmosférického motoru 3,6 V6 a spojky Haldex - Radiusův výklad všech jeho nových záručních poruch a jejich řešení - Další nezávazné debaty 17:00 Kódování vozidel s Koktou a Ozim Prohlídka vozidel a potrhaných kožených sedaček na voze Kokty 18:00 Nezávazný odjezd Chystají se nové klubové samolepky na vozidlo Účast již potvrdili: Clint Kokta Ozi Torreto Pawouk Radius Hurikan88 Arlo Stanmar Pancho DuK Moocher Louda Motosman XJOHNNYX Waren (odcizili mu oktávku) Stringo Petrrr Bigbopp Luman ? Pasat Poky Tdernux Chleidy Ondrero Tomiikk Jardakulich Pany Elvíno ? Xstorm
    1 bod
  33. ted koukam na to DVD od nik221 - to je nejake starsi DVD, ktere meni vice veci (aktivuje HDD, nastavi nejaky tuner, deaktivuje DAB atd)... Jde spise o zachranne DVD, kdyz se neco pokazi pokud chcete, muzete si vypalit tohle ISO (staci na CD), to meni akorat dve veci - aktivuje servisni menu a meni hodnotu pro zakodovani obrazu na 300 km/h cd.zip
    1 bod
  34. nefunguje Sherlog nahodou na vice frekvencich? To by pak ukazovalo na to,ze se chlubi neodrusenim signalu.Ono takovou sirokopasmovou rusicku asi jen tak nekoupis ... tohkle je zajimavy postreh: Majitel BMW oznámil v ranních hodinách Klientskému centru SECAR Bohemia, že jeho vůz nestojí na místě, kde ho večer zaparkoval. Klientské centrum v autě dálkově aktivovalo zařízení SHERLOG a do místa výskytu signálu vyslalo svá vyhledávací vozidla a vyhledávací letadlo takze u pasivniho hlidani, auto nic nevysila ... ay na pozadavek zasle polohu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...