Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/10/14 ve všech sekcích

  1. koukam ze si me tu berete do klavesnice vice, nez je zdrávo 1) kdyz za neco zaplatim, tak ocekavam ze to bude fungovat co nejdele, ale min 2 roky - vzpomente si na svoje denni sviceni, takyjsem koktu porad uhaneli na reklamaci a to jste to meli zadaco! 2) Clinte prave jsi vyhral uz asi podruhe projizdku moji Octavii a muzes i ridit - kdyz jsou to tak skvele auta. Jestli se budes zase kroutit, tak jsi posera. Ja chapu ze premiovy motor je tichy, jede a nezere (krome oleje, ktery je stale v norme), ale skoda prezentovala Octavii Tour jako Octavii a tak clovek cekal Octavii - ale s Octavii to auto ma malo spolecneho a pak treba pochopis, proc porad nadavam - a vsimni si ze na vykon motoru nenadavam, na svuj obsah jede a zere vyborne. Nadavam na hlucnost a nedodelky. Octavia 1 TDI je tissi nez benzinova O2 Tour. Vadi mi, ze skoda toto neprezentuje, tutla a taji. Auto vyzkouset neslo, protoze v ani jednom salonu Tourku nemeli k vyzkouseni. Vadi mi treba proc je socialni oktavka prezentovana jako oktavka, vzdyt to nema 90 procent zakladni výbavy a to co to ma, tak nedosahuje kvalit vyssi vybavy. Treba narazim na uplne jiny sedacky, o kterych se clovek nedozvi jinak, nez kdyz se sveze jinym autem. 3) servis je kapitola sama o sobe, nemam problem s tim, ze je neco drazsi nez jinde, ale za tu prirazku by meli nabidnout neco navic - treba kvalitni praci a ne odrbany 3 elektrony ze 4. 4) Clint by mohl vypravet o lakovani, nemel jsi nahodou noveho superba, ktery mel z vyroby lakovany dvere vickrat, nez bylo zdravo? Nebylo by treba fer to auto prodavat levnejs nebo minimalne rici, ze se omylem zasekla pistole a tak se to laklo vice? 5) fanda skodovek jsem, akorat je znat to zrcadlo... kdyby udelali praci pctive, tak jen vychvaluju. Nebo jste odemne slyseli negativniho slova na pana, co mi tahal dulky? Ne a cim to asi bude... a proc jsem ho doporucoval vsem?
    3 body
  2. Ver tomu, ze na 300ps+ staci jeden vyfuk o prumeru 90mm max :-) Nehledne na to, ze pro turbomotor je nejlepsi, kdyz vyfuk konci prakticky hned za turbinou
    2 body
  3. Bufík je dobrej, neboj. Jen musíš stát levou stranou po větru. :-) Je pravda, že to občas foukne dovnitř, stane se. (Jako by jsi jel za Avií).
    2 body
  4. Vidis, aj to by slo, ale ja kremy neznasam a moja take nepouziva. Druhy pokus zajtra rano mozno... -- Z mobilu
    1 bod
  5. Toto je, Jirko, velký omyl. Chceš-li jezdit úsporně, musíš občas naložit plnej plyn až na podlahu A nerozjíždět se rychle je taky kravina Marku, blábol z dílny motorpowera...
    1 bod
  6. 24 http://www.naradi-hrebec.cz/cz/e-shop/643830/c40925-dvanactihrane-1-2/gola-orech-yato-dvanactihran-24mm-1-2aquot-yt1286.html
    1 bod
  7. Nemáme nebyli zme tam, takže by fotky docela pomohli.
    1 bod
  8. je to klon z ciny ve starsi verzi. pokud klon tak zkus kouknout spis primo na weby cinske, protoze tam to najdes za polovinu a i novejsi a v cestine. jinak origo se da poridit kolem 7 tisic. kabel ma HW klic, aby to chodilo jak ma a mohl si aktualizovat.
    1 bod
  9. http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c-jak-funguje-regenerace-dpf/
    1 bod
  10. Nedelam z toho raketu,opravdu ne. Ale pokud je moznost, tak mohe cestovni rychlost se pohybuje lehce nad Tebou zminovane hodnoty ;-)
    1 bod
  11. Kokta: 160 - 200? To znamena, ze musim zpomalovat? :-D
    1 bod
  12. Stringo ja bych to vdel trochu jinak a sice, ze stare dobre PD se jeste vylpatilo ojete, protoze nemas filtr pevnych castic a dalsi eko-kurvitka, pak to je samozrejme jasna volba. U novejsich si myslim, ze rozdil se zacne postupne smazavat, navic, treba legendarni 1.9 TDi, ktera je nahrazena mnohem horsi (z meho pohledu) 1.6 uz neni ani z dalky takovy trhak. Takze bych to videl asi tak nejak. Jinak v zasade s tebou souhlasim a nemam s tvym nazorem ani nejmensi problem. A kdyz jsme u toho, puvodne jsem chtel RS TDI, ale cenovy rozdil 100-150 tisic pri stejne vybave by se mi proste jen tak nevratil a to si radej uziju par poradnych jizd a trochu to holt zadotuju na benzinu, to se neda nic delat. Na druhou stranu by se mi to pri vymene DPF zase srovnalo, takze tak asi nejak...
    1 bod
  13. Ale jedine 100 oktanu a vic ;-)
    1 bod
  14. Dehtovinu Neboj, to je jen slabý závan dehtu, co se mi prodral oknem do obejváku....jdu si dát loka Naturálu, abych se zklidnil
    1 bod
  15. Aspoň je vidět, jak je náš český národ vychcaný. Vezměme plečku, stočit km, trocha naleštit, v pěkných úhlech nafotit, dát popis, jako by to auto bylo snad nové a jde se prodávat . Pak jen počkat na nějakou amatérskou jitrnici, která si to koupí
    1 bod
  16. Hojte, pořídil jsem 1,8TSI DSG7 rok starý vůz, najeto 21 000 km. Původní cena 861 a nějaké drobné, cena po roce 539 000 Kč je tam +- skoro vše krom Columbusu traveler a line asistentu přepínaní světel. Takže spokojenost, žádné cukání nebo škubání při rozjezdu jsem nezaznamenal a nevím o něm bydlím v kopci, takže každodenní rozjezdy jsou samozřejmostí. Jinak jak jsem psal, je to o tom kdo za volant usedne. I s automatem se dají dělat psí kusy stejně jako s manuálem jen jsi ušetřen spojkového pedálu. Takže to co tady někteří vyzdvihujete při manálu(podřazení před zatáčkou podřazení při předjíždění atd.) mi přijde úsměvné, protože stejného efektu lze dosáhnout i s automatem u Šade. Pak záleží na motorizaci u mé 1,8 jdu v režimu sport do 6500ot. když mám nohu na podlaze. Když nemám nohu na podlaze přeřadí už při 5000 ot. stejně tak je to v režimu D, když mám nohu na podlaze tak řadí při 4500-5000. Zítra si ještě ověřím to "D" při sešlápnutém plynu na podlaze. Takže záleží na síle sešlápnutí brzdy a plynu Nevím jak je to u jiných motorizací s DSG. Jsem z Českého Těšína, takže tady ještě tolik O3 nejezdí převážně polepené služebáky. Zatím jsem jich tu viděl opravdu málo (jezdím v okolí Těšína, Třince, Frýdku, Frydlant, Havířov)a když už ano tak takovou na plecháčích nepěkné barvy 1,2ku nebo 1,4 (usuzuji tak ze zkušenosti u autorizovaného prodejce, který mě nepřímo odrazoval od koupi 1,8ky strašně mi nabízel 1,4ku a při pohledu na pár věcí co jsem tam chtěl se zeptal jestli tam chci ty nesmysly ) . Nevím jak je to u Vás ale u nás se dnes a denně setkávám se situaci ve služebním voze O2 FL, že je někdo na mě nalepený a když pak sedím ve své O3 ten pocit sešlápnuti plynu v "S"ku si dopřeji. Takže netvrdím že ujedu všemu, ale myslím si, že minimálně pocit překvapení v autě za mnou na chvíli zavládne Ono kupovat nový vůz v automatu je na pováženou, každý není ochotný akceptovat cenu příplatku a proto jsem volil rok jeté auto se 4letou zárukou. Každý si to musí zvážit sám. Netvrdím je to o komfortu co si budeme nalhávat, ale tvrdit, že manuál je lepší a víc si jízdu vychutnáš mi nepřijde až tak pravdivé a jak už tady psali kluci přede mnou, záleží kdo sedí za volantem Za mě tedy automat - větší komfort, více se mohu soustředit na dopravní situaci, jízdní režimy mi vyhovují, takže bych se už zřejmě nevracel k manuálu
    1 bod
  17. namalo by tam byt 225/35 R19?
    1 bod
  18. jo, nejrychlejší auto na zeměkouli....to nikdy nebude. I kdyby mělo (jak jsem někde četl....) 250 kobyl, čtyřnásobné turbo s vyměnitelnými lopatami (dají se použít i k odhazování sněhu) , více než víceprvkovou zadní i přední nápravu a u kolumbusa 46-ti palcový plazmový display a "simple clever" papundeklový zakrytí odkládacích prostor u zadních podběhů jako příplatkovou výbavu (tím mne fakt dostali) tak to furt bude "jen" rychlé a hezké auto. Ve smyslu RS (nevím ,,,snad Rally Sport) ani ne, to spíše jako "roztroušená skleroza"....i když mi parkuje v garáži její starší sestra a reklamu na eres Fabii pokládám dodnes za jednu z nejlepších reklam, co jsem kdy viděl...teda skoro jako Ema...a ta cena.... a jak tady někdo napsal, když zastaví před Hiltonem. tak si stejně všichni myslí, že přijel messenger..
    1 bod
  19. Prodávám díly a ATM sport kotouče, co jsem prodal byly ok, nebylo jich tolik jako Zimmermanů, ale pár desítek párů od loňska. Dost jich šlo na Passaty a Superby, ale i v rozměru 280x22 na 01. Pokud by někdo měl zájem, myslím, že můžu udělat velmi slušnou cenu. kontakt v profilu zde na fóru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...