Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/23/14 ve všech sekcích

  1. No pro mě je to jasné, RS je moje volba, auto mě musí bavit a ne jen vozit A hlavně, jak bych mohl šéfovat našemu klanu, když bych nešel příkladem a měl supáka, jak bych se vám pak mohl podívat zpříma do očí? Vždyť já to dělám všechno kvůli vám
    4 body
  2. Juraj, ja okrem teba o nikom neviem. :-) 2all: Hlasujem za Galviho nápad.
    3 body
  3. Založíme mu ho? a budeme spamovat tam?
    3 body
  4. Juraj, ja tiež čakám na to tvoje nové vlákno, kedy bude? Chlapci, ak ho nezaloží do 24 hodín, tak navrhujem, aby sme začali byť na neho zlí.
    2 body
  5. Sraz nám proběhl úspěšně, zůčastnili se zleva HyperST, já, Jary7 a Prašík. Počasí nám věru nevyšlo, ale i tak jsme dobře popovídali. Vozový park: Jednotlivě: Na závěr ještě pár fotek diskutovaných technických záležitostí: Když dělají dva totéž, není to totéž:
    2 body
  6. No a co to vlákno?Juraj?musíš mě chápat ...aspoň pár foteček nového auta......ať se namlsám než budu mít svoje:-)
    2 body
  7. Ale tak se nezlob, vždyť si všichni děláme stejnak jen srandu .. I když neříkám, že jsem já nebyl zvědavý na nového a podle toho co si nám o něm prozradil i pěkného Rooma na fóru. Když nechceš, tak (ne)zakládej ..
    1 bod
  8. galvi to ale není špatný nápad:-)
    1 bod
  9. S hydroštely a tlakováním je to to samé. V hydroštelu se nemá co a jak tlakovat, jednou dírou tam olej přitéká a druhou volně odtéká. viz obrázek v příloze. A z prostoru "4" nemá olej kam odtéct, protože kanál, kterým olej přitéká je nad ním (nad prostorem 4). Jediná možnost je, že vyteče olej z hydroštelů u ventilů, které zůstaly po zastavení motoru otevřené. A to by se jednalo možná o dva ventily. Zdvihátko 2.pdf
    1 bod
  10. beriem, zaspamujeme ho??
    1 bod
  11. Jste si jistí s tím natlakováním??? Už jsem to psal jednou, V napínáku je pružina. Někdo zkoušel a tady jsou i fotky http://forum.skodaho...dpost&p=1833167 že tlačí na napínák silou až 14 kg. A k tomu tlačí olej tlakem (cca 2 až 6 kg/cm2) na píst o průměru odhadem 8 mm (tj. 0,5 cm2). Takže silou 1 až 3 kg a to bych řekl, že nestojí (zejména při volnoběhu) skoro za řeč. Bojím se, že tlakem oleje v napínáku to nebude.
    1 bod
  12. tak ja bych si to klidne poridil a kdyz si k tromu dam padla pod volantem tak to je i docela hrave, aspon me to bavilo... samozrejme to neni manual, ale tak to od toho snad ani nikdo neceka. a hlvne to ma peknej design v combiku, narozdil od FL SII
    1 bod
  13. ty ses zaujatej, na to snad ani nebudu reagovat
    1 bod
  14. tak to prejmenujem na superb club a postupne zacnem prehazovat auta do vyssi tridy
    1 bod
  15. Clint prostě prahne po těch 220 koníkách aby mohl na letiště lítat:-)
    1 bod
  16. No nezlobte se na me, ale po 160km ve 4 lidech s prumerem 120km/h neni 8,2l/100km na tento motor vubec spatna spotreba. A navic hodnotit to bez jakekoliv znalosti stylu jizdy ridice a profilu trati je vubec nemocny. Kolega bude mit proste tezkou nohu nebo jezdi z pohledu spotreby v nepriznivem rezimu.
    1 bod
  17. Jasny Kokta by ti to chipnul a mel bys dalnicni letadlo, me by nahodou take nevadil. Zrychleni 1,8 TSI - 118kw a 2,0 TDI 125 kw je papirove jake? Radeji poctive lehce starsi auto nez novinku co si na auto jen hraje, kde za chvili bude plastovej i motor. Sanku, vyhrat ve sportce muzes miliony, ale pravdepodobnejsi je ze vyhrajed jen statisice a to by mi stacilo. Takhle to bylo mysleny.
    1 bod
  18. Zvuky to dělá, ale ne rozvoďák. Jenom tyčka od regulace turba. Rozvoďák zarachotil jen jednou u poloteplýho motoru a to s prvním olejem, teď mám 3tis. po výměně a zatím nic, ale startuju jen studenej motor, nejvíc to právě dělá u poloteplýho. Pokud to do pár vteřin přestane, tak to fakt neřeš. Ikdyž vím o člověku co kvůli klepajícímu silentbloku prodal Rapida a to měl perfektní kombinaci 1.4 TSi a manual převodovka, pazvuky prostě dohání k šílenství.
    1 bod
  19. Repas určitě jde, otázkou je jestli jsou to přímo oni
    1 bod
  20. Však s autem budeš jezdit ty Clinte, tohle jsou všechno jen hospodské řeči a pokud ti supák nevyhovoval, tak to tak prostě je a určitě bude dělat radost někomu dalšímu. Já mít peníze na doplatek, prodal bych Octu a šel do něho, pro mě je to nové auto a výkon stejný jako mám teď...
    1 bod
  21. Zasterky musia byt aj v zime aj v lete a vôbec mi nekazia dizajn ani nahodou
    1 bod
  22. kdo všechno chcete ikonu superb klubu??
    1 bod
  23. Nakonec jsem objednal Nokian Line 195/55 R15 85H vyrobeny ve Finsku DOT 5113. Test nových Barumek Bravuris 3HM je tady http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1473-Testy-pneumatik/n3100-Test-letnich-pneumatik-2014-porovnal-bezpecnost-11-plastu-ruznych-znacek
    1 bod
  24. Proč pořád každý straší ? Opravdu sy myslíš, že při dodržování toho proměnného intervalu se ti po záruce pokazí motor ? Jestli ano tak měň olej dřív a je to. A vůbec: měl by jsi asi začít měnit svíčky dřív, olej ve tvé sekačce na trávu v půlce doporučeného intrevalu, začni i potraviny vyhazovat po uplynutí půlky doby trvanlivosti... všechno hned bude mnohem lepší. :-)
    1 bod
  25. tss, me nedas, i kdybych mel z okruhu vyskocit a ujet...
    1 bod
  26. jestli budou motokáry a budu moct natřít ozíka tak přijedu
    1 bod
  27. A co takhle Moravskoslezský kraj? Minimálně tři kousky odsud + mou velikost jsem tady zachytil
    1 bod
  28. djjuju: Tak jsem nechtěl být za neznalce, vygooglil jsem ty Tvoje Zellmer kotouče a našlo mi to maximálně kotouče do mixéru na hranolky. A to mě docela hodně pobavilo... Nejspíš jsi myslel Zimmerman, žeeee? :ondrerro: A Ty tvoje kotouče Rambo Max... Nějaká čína ne? Sranda... Též si pobavil. Sice ne jako djjuju, ale jooo... Jinak obecně pokud můžete na 288mm přejít i za cenu výměn třmenů a držáků, udělejte to!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...