Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/28/14 ve všech sekcích

  1. Pawouku, copak že jsi nedorazil v neděli do Plzně? Nakonec nás bylo 14 aut, stojíme, čumíme si pod kapoty, a najednou pískání gum, na křižovatce k parkovišti vyrazil Fiat Stilo, hodil to kolem nás doleva, obrubník ještě minul, potom rychlou doprava a to už neminul, vyvrátil si přední kolo a prorazil olejovou vanu mohli sme se posrat smíchy a nejvíc bylo, když za hodinu odjížděl s odtahavkou na podválu, no prostě úžasná kulturní vložka.
    4 body
  2. to jsou radilové co Ozi... tady je vidět, jak jsou pracovně vytíženi, si myslí, že každej si může v práci říkat co bude a nebude dělat jako oni
    2 body
  3. Mno dalsich x let auto resit nebudu, ale je dobre vedet o tehle moznosti.
    1 bod
  4. TSI že nebrat? Kdo ti to nakukal? Koho jsi potkal? 1,6 TDI ne, je to lemra, jediná výhoda, že málo žere, ale je hlučná, klepe se jak drahej pes a nejede vůbec. 2,0 TDI CR je dobrej, pokud ropu, tak tenhle. Já a my všichni jsme benzínoví, takže za mě 1,8 TSI je nejlepší volba Jedničku oktu už nekupuj, je to za horizontem. (hele záleží na nájezdu km a na kolik preferuješ spotřebu oproti jinejm věcem)
    1 bod
  5. Všechna TSI ano. U TDI CR je tam el. čerpadlo v okruhu chlazení zpětného vedení výfukových plynů. EDIT: a na rozdíl od TSI jsem nenašel, zda mají nové TDI EA288 vodou chlazené turbo. Z učebních pomůcek to není úplně zřejmé.
    1 bod
  6. krásná to zpráva, tak to ať se o tržbu nebojej
    1 bod
  7. Úplně sem zapomněl, co se mi teď předevčírem přihodilo, jedu ve čtyřech lidech + bagáž na Rokycany a dojel jsem nějakou zkurvenou dodávku, nějakej Rendl, 2,3 DCI, 150 koní. Nemám rád tyhle pixly, tak sem ho na rovince předjel asi ve 160km/h. Jenže to jsem ho nasral, začal na to dupat a v tu ránu jsem ho měl za prdelí. Jenom že mě ještě nikdy dodávka nepředjela a tak jsem si řekl, že to tak bude i nadále. Začal jsem na to hamtat, všechny zatáčky hvízdaly gumy, rovinky 160-170 a chlapi nekecám, ten šmejd se mě držel jako klíště, obce jsme prolítli 80 (do limitu na papíry) a mezi vesnicemi plnej. Na akceleraci jsem se mu vždycky ztratil, ale ten šmejd mě za chvíli dojel, pač já neznal terén a občas taky brzdil. Takže jsme jeli takhle ostře asi 50 kilometrů, předjížděli co se dojelo a ve finále, když už mě to přestávalo bavit, jsem naštěstí odbočil na Volduchy a on jel rovně. neviděl, jak jsem odbočil, protože před odbočkou jsem předjel dvě auta před zatáčkou a on už to nestihl. Takže asi pokračoval závodním tempem až do Rokycan a čekal, kdy mě konečně dojede :D No posádce se ta moje jízda moc nezamlouvala, ale tohle byla chlapská záležitost To se ví.... Ještě jsem si tak říkal, jak může takhle rychle ty zatáčky s tou pixlou brát (že byl prázdnej bylo jasný)...Mít RS-o, asi bych si moc nepomohl, silnice samá zatáčka, musel bych do nich přitlačit a jet opravdu pilu.
    1 bod
  8. Problém vyřešen. Chyběla tam jen nějáká svorka či co. Mechanik ji tam dal a je po problému. otázka 20ti minut :-) Již to nefouká, ale něják citelné zrychlení výkonu nepoznavám..... počkám jak pojedu do práce, zda to má aspoň menší spotřebu :-) Takže zatím díky :-)
    1 bod
  9. No chlapi,potěšili jste mně. Díky za hojnou účast a 1.8. si to zopakujem i s LiboremTdi.
    1 bod
  10. Já nechci aby se mi Kokta vrtal v autě, já chci Oziho!!! Ještě by mi Kokta snížil výkon a pak by zamachroval
    1 bod
  11. Jestli Clint nepřibrzdil jen v měřených úsecích a potom tradá.
    1 bod
  12. Njn, to sou ty zavodnici :-D :-P
    1 bod
  13. Tak to se kurva těším, to mě budeš muset svézt!
    1 bod
  14. A mělo bílou střechu viď :kol-48:
    1 bod
  15. dá se to vytáhnout i z radia
    1 bod
  16. můžeme troubit jako na svatbě? :-))
    1 bod
  17. Litr sem litr tam....Spotřebu ať si řeší vedle u TDI 1.8T je pro radost
    1 bod
  18. Každý motor má svůj typický zvuk... Toto Pandora ovšem evidentně nechápe, nebo nechce chápat.
    1 bod
  19. Šmankote to je snad nemoc . Proč to pořád řešíš , jestli ještě škodovku nemáš tak jí nekupuj a je to .Pořád do toho šťouráš jak do hovna. Fabku s motorem 1.4 sem koupil loni v říjnu a ani mě nenapadlo poslouchat jak motor řechtá. Jezdím a nehledám na tom za každou cenu nějaké mouchy. Automobilů je jak sraček tak si kup něco jiného a máš po problému .Tohle už je vážně chorobné .
    1 bod
  20. takže držák spz bez reklamy a bez té lišty dole nikdo neviděl ?
    1 bod
  21. Už dlhšiu dobu som rozmýšlal, prečo sa na motore HTP môžu tak vo veľkom kaziť ventile. Existujú rôzne teórie, prečo sa to deje, no väčšina z nich bola vyvrátená. Uvediem príklady: 1) Prepálený olej, pretože katalyzátor je blízko olejového kanála: hubo44 nám ukázal, že žiaden olejový kanál sa na prednej strane hlavy nenachádza a tiež veľa užívateľov tvrdilo, že (skoro) od začiatku menili olej pri cca 7500km ale aj tak sa im ventile podpálili. Takže asi to s tým olejom nebude úplne tak pravda a v skutočnosti sa veľmi neprehrieva. Tak či onak si nemyslím, že výmena o pár km skôr môže mať len a len pozitívne vplyvy na motor (napr. v USA ešte stále bežne menia oleje po 5000 až 8000km) 2) Rozpadávajúci sa katalyzátor, ktorý zanesie výfukové ventile: v tomto prípade zasa pomohol hubo, ktorý v jednom príspevku spomína, že po repase hlavy odstránili katalyzátor a hlava bola po niekoľko desať-tisíc kilometroch znova v háji, takže katalyzátor v tomto prípade nezohnal žiadnu rolu. Ďalej som tu na fóre veľa krát počul, že taxikárom alebo obchodným zástupcom vydržia tieto motore hafo km bez nutnosti väčšieho mechanického zásahu. Naopak dôchodcom odchádzajú ako na bežiacom páse, niekedy pokojne aj len po 50tis km. Z toho som si teda utvoril jeden jediný záver: ...motor HTP sa absolútne nesmie podtáčať, pretože ak sa podtáča (spomente si na to hučanie keď sú otáčky hlboko pod 2000ot/min a človek sa snaží prudko akcelerovať), tak v motore vznikajú obrovské vibrácie, vďaka ktorým sa vyklepú sedlá ventilov a potom to všetko začína. Osobne si nemyslím, že otáčky okolo 2000ot/min sú úplne v poriadku a snažím sa to vždy držať okolo 2200ot/min, prípadne viac, pretože vtedy je cítiť, že má motor dobrú svižnosť ale pri mestskom provoze to stále nie sú otáčky, pri ktorých by motor zbytočne veľa hučal. Avšak tým, že ide zima chcem upozornitť, aby aj zahrievanie sa robilo plynulo a aby človek tomu ihneď po štarte nedupal na krk. Radšej si minútku dve posedieť v aute, prichystať si autorádio, uložiť si veci a potom sa pomaly vydať na cestu. Pri precíznej práci so spojkou sa dajú otáčky pri jazde imrvére udržať okolo 2100ot/min a tak aj v zime je motor zahriaty relatívne rýchlo, no stále, dovolím si tvrdiť bezpečne. A spotreby sa absolútne netreba báť, pretože aj napriek tomu, že motor stále "točím", tak moje priemerka sa ešte nedostala NAD 7l/100km a to väčšinu tras robím len v meste.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...