Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/06/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
7let dávají proto, aby lidi chodili pravidelně každej rok na servis a utratili tam nehorázné peníze za olej a další vyfikundace, výborně Kia a hyundai a další...nechápu přoč to sem po 100000x zase cpeš, pak ti odejde něco a oni ti řeknou sorry na to se 7letá záruka nevztahuje wolfspitz:(viz Kia forum) "Spotřeba je suprová a jen se směju jak dnešní zmenšování obsahů - zejména v Evropě nepřináší přesvědčivý výsledek. Není nad pořádnej motor s patřičným obsahem". musím se smát A ještě tam píšeš " Tady je důkaz že Sori může bejt spolehlivej" no možná jen ten tvůj, protože všem ostatním se tam něco sere Založte už někdo sekci wolfspitz a zakažte mu sem psát ty jeho kraviny2 body
-
Na druhou stranu by předváděčka měla být zajetá. To Ti pak můžou pustit video a přitom ukazovat na auto a dělat brm brm. Nebo pustit z repráků ten generátor zvuku výfuku.2 body
-
1 bod
-
sousedovi se vstřiky sral(ale serou si i na mbéčkách), ani se nedivím. venku -20 auto stálo po víkendu a žádný žhavení a vytočení do 3000 otáček, dojel do firmy 5 minut a chcíp ho. pak jezdil do debilního servisu, to radši nemá cenu komentovat volant, navigace, šajtr páka, mě teda vyhovuje. hlavně už 14 let maj vyhřívaný přední sklo? do dneška to nemá ani rapid. O3 světla i sedačky sou taky už okoukaný x let...1 bod
-
jestli to neprozradíš, tak ti něco s petrem provedem. co máš proti fordum? když sem hledal auta, tak sem zkoušel jak 1.6 a 2.0 ecoboost, dobrý motory. jak mondeo tak focus mě vyhovoval, mondeo ovšem více. vůbec bych se toho auta nebál, jenom na něj nemám diagnostiku, takže zásádná mínus zkoušel sem i ten silnější TDCI(147kw), taky spokojenost. sory ale leon a golf je daleko lepší a hezčí než o3...1 bod
-
1 bod
-
U 1,9TDI co maji jeste tlumič vibrací rozvodového řemenu se měňí po 90 tisících rozvod a u motoru který to nemá čili má jen napínací kladku řemenu se měňí po 120 tisicích :-) Jinak u rozvodů můžeš vyměňit tohle všechno Sada rozvodů ( řemen,napínací kladka,vodítko řemene,dvě matičky ) Vodní čerpadlo ( Já volil značku GRAF ze statistik má nejmeně reklamací ) Je tam platový rotor což není na škodu sou to kvalitni pumpy sám ji mám v káře Řemen klimatizace ( 4PK855 ) Držák s napínací kladkou klimatizace Řemen alternátoru ( 5PK1432 ) Tlumič vibrací dřážkového řemene alternátoru poté ještě můžeš vyměňit řemenici s volnoběžkou co je na alternátoru Všechny šroubky co se budou dotahovat tak přilepit závit LOCTITE lepidlem ( vibrace jej samy nepovolí ) Doufám, že ti to stačí takhle vypsat jinak všechny díly kup od SEBA klidně ( http://www.hanza-autodily.cz Já je u něj všechyn koupil zavolal jsem mu a v emalu sem mu napsal co potrebuju a pak si proto zajel mám ho kousek tobě to pošle poštou za pár kaček1 bod
-
Clinte a ted po pravde, jestli ty nebudes i kdyz podvedome vseobecne proste proti jinym znackam zasedlej kdyz jsi skodovak. Nemyslim to zle, ale jestli se snazis byt objektivni. Poves mi treba co ma mazda lepsi, pokud reknes nic pak uz vim od kud vitr fouka, pac kazde auto ma neco lepsiho ale i horsiho. Dalsi dotaz, jak to delas? To jen tak prijdes ze chces pucit na den a oni Ti ho pujci bez jakehokoliv tveho zajmu auto koupit? Ja chci taky se svest v RS. Popr. si zajit do Maserati1 bod
-
1 bod
-
slušný točivý moment má 1,4ka už okolo 2100-2200ot. Já si připadám jak kdyby tady někdo popisoval zcela jiný motor.......1 bod
-
Ekkar: na roomstrovi na 5ke sa v pohode dá ísť 80 aj naložený mám to vyskúšané ale samozrejme že keď príde prudší kopec tak sa musí podradiť na fabii rovnako keďže je prevodovka o málinko do rýchlejšia tak sa prakticky eliminuje to že roomster má väčšiu váhu a väčší odpor vzduchu. Inak ja často chodím na 5ke od 50kmh a ide to v pohode pri plynulom zrychlovaní netreba ani prehadzovať na 4ku alebo na 3ku a osobne si myslím že celkom slušný točivý moment má 1,4ka už okolo 2100-2200ot. Naposledy keď som objehal tri kamiony za sebou tak som pri 60kmh prehodil na 4ku a s plným plynom som pri obehnutí 3kamiona išiel skoro 140kmh takže sa to v pohode dá.1 bod
-
1 bod
-
Ekkar, ty asi máš nejaký problém. Tu okrem teba nikto nerieši rozdiel medzi motormi 1.4 atmo a 1.2 TSI. Každý dobre vie, že tie motory inak jazdia, každý vie, že majú iné prevodovky. Háčik ja ale v tom, že ty nechceš chápať, že tu nikto nerieši šprint z 0 na 100 alebo zo 60 na 120 kde to hraje nejakú rolu, ale iba to, aby ten motor udržal nejakú normálnu rýchlosť či na rovine, alebo do rovného stúpania. Ja som zase k tomu dodal výkon a točák motora pri konkrétnej rýchlosti, pri konkrétnom prevodovom stupni a tým pádom pri konštantných otáčkach motora. Napísal som ti že ako sa správa v jednej situácii jeden motor (je úplne bezpredmetné aký má objem alebo konštrukciu, keď poznáme presný výkon), k tomu rýchlosť, otáčky a nameraný výkon toho motora v daných otáčkach. Ten som porovnal s tým tvojim u ktorého tvrdíš, že nie rovnakú, ale podobnú prevádzku ten motor nezvláda. Nakoľko ten tvoj motor nepoznám tak dobre, a nepoznám presné prevodové pomery, odhadol som že pri 80 km/h bude motor točiť 1800 rpm a podľa všetkého som sa sekol, lebo točí ešte viac, tj. v daných otáčkach bude mať ešte väčší výkon. Napriek tomu je z meraní jasné, že už pri 1800 rpm tvoj motor podáva väčší výkon ako môj pri 1400 rpm (to bola situácia 1), čo je úplne logické, lebo má vyššie otáčky aj väčší objem valcov a v danom porovnaní je preplňovanie TSIčka bezpredmetné. Toto sú čísla. Potom tu sú majitelia rovnakého auta, rovnakej motorizácie, ktorí tvrdia že ten motor nemá problém ísť 80-kou na 5-ku, či už na rovine, alebo do mierneho stúpania. Napriek tomu ty tvrdíš že ten "motor pod 2500 rpm nechce moc tiahnuť". Ak nechce moc tiahnuť tak to máme chápať tak, že nedokáže udržať rýchlosť, alebo si máme pod týmto pojmom predstaviť niečo úplne iné? P.s.: Tie prevody sem prosím hoď, lebo zaujíma ma to, aj som ich hľadal, ale nemohol som ich nájsť. Našiel som iba pre 1.2 HTP a tie asi nebudú rovnaké. P.s.2: Sme tu dosť OT. Mohol by to niekto z moderátorov vysekať do zvlášť vlákna? Vďaka.1 bod
-
LPG teď zrovna ne, včera byla k večeři čočka, tak to nechci přehánět, abych si náhodou nezalítal jak Trepifajxl....1 bod
-
1 bod
-
Froggy - zde se nám asi trochu začíná vysvětlovat ta dle nás Ekkarova nadspotřeba.....................prostě je jezdit a nebo jezdit (nechtěl jsem někoho urazit, ale myslel jsem-umět jezdit)1 bod
-
To že mám DSG neriešte, mohol by som mať aj 5° manuál. Automat som sem ťahal iba preto, lebo podraďuje až keď potrebuje a evidentne mu 11 kW výkonu viacmenej stačilo aj do kopca. Riešte otáčky a reálne zmerateľný výkon v daných otáčkach. Aj z grafu je jasné, že 1.4-ka je v nízkych otáčkach slabšia ako vo vysokých, ale stále o dosť silnejšia ako 1.2-ka keď ide ešte bez turba, takže výkon má iba taký ako atmosféra. Rozdiel je akurát v tom, že Roomster je o niečo ťažší a má väčší aerodynamický odpor, ale neverím že ten by robil zas tak veľký rozdiel. Ale akože mne je to jedno, ak si naozaj myslíte že sa nedá 80-kou ísť na päťku, tak si pre mňa za mňa podraďte aj na trojku. Nič to nemení na to, že podľa mňa s tým ten motor nemôže mať problém.1 bod
-
Uživatelské zkušenosti Ekkara se trochu rozchází s mými. A to že při 80 km/h bych měl řadit čtyřku, to je naprostá blbost. Room točí cca 2500 při této rychlosti a to je dostatečné i na mírný kopec. Na čtyřku vyjedu většinu kopců (pokud jedu >60).1 bod
-
Keď sa nad tým tak zamyslím, asi máš pravdu. Jazdiť v O3 RS musí byť fakt na hovno, ešte že mám obyčajnú Fabiu.1 bod
-
e1. opravdu nepiš zde kraviny a nerozvíjej svoje konstrukce. Zde se bavíme o 1,4 16V a né o nějakým poloautomatu s TSI. Podsouváš tímto zdejším diskutérům své teorie a hlavně naprosto nesrovnatelné !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 bod
-
Nedá mě jinak než reagovat na e1 kraviny píšeš ty! a né Ekkar projeď se s tím to motorem a potom piš o někom že píše kraviny!1 bod
-
Stačí ak dáš kľúče od svojho auta a ja ti za ne dám od svojho. Potom môžeš mať na PP podobné čísla. A aby si nepovedal, že sa na tebe chcem obohatiť, dostaneš auto s plnou nádržou.1 bod
-
Je reálne aktivovať volič jazdných režimov? Predpokladám, že je to len SW záležitosť a to HW tlačítko nie je potrebné pre správne fungovanie (do menu by sa malo dať dostať aj cez infotainment), správne?1 bod
-
Nie je to iba taký blbý pocit, pričom motoru to je úplne jedno? Práve dnes som pozoroval svoje DSG keď som sa pripájal na obchvat (v BA z Galvaniho). Do kopca som išiel 65, a takmer celý čas som tam mal siedmy prevod, automat podradil až tesne pred koncom, keď práve prestalo stúpanie. Pri tej rýchlosti to bolo asi 1400 otáčok, kde môj motor má výkon 11 kW a točák 70 Nm (turbo tlačí až od 1500 rpm). Našiel som si aj graf z merania 1.4-ky, a tá má pri 1800 rpm výkon 20,5 kW a točák 110 Nm. Nehovorte mi že to nestačí, či už na rovinke, alebo aj do mierneho stúpania.1 bod
-
S tim ukazatelemvpaliva to taky nechapu, sem myslel ze proste jednotlive dilky vzdy jsou cast nadrze a tedka mam najeto 230 km a budu v polovine a pokud to je jak u predchoziho auta (O2) tak jakmile rucicka prekroci pulku tak na ni zacne pusobit az nejaka moc velka gravitacni sila a sama si hodne rychle radsi lehne :-/1 bod
-
co kabinovej filtr, kdy jsi ho měnil naposled a pak taková blbost, ale nemáš na klimě zaplej vnitřní okruh?1 bod
-
1 bod
-
Takže asi provoz máš stejný a spotřebu taky. Za rok provozu a něco málo přes 12tkm jsem se pod celkovou 6,3 nedostal. Ale zdá se, že to začíná padat a motor se konečně usazuje. Spotřeba na krátké vzdálenosti (typu 6km do práce) začíná padat pod 6,0l/100km.1 bod