Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/08/14 ve všech sekcích

  1. A taky jsou tu zřejmě jedinci, kteří nejezdí pod 3000 ot. Pak se diví, že jim to žere víc než jiným, stávají se z nich profesionální popírači nižších spotřeb a mají potřebu to stále někomu vysvětlovat, že jeho spotřeba je blbost
    5 bodů
  2. tak uz vieme co vy dvaja nosíte v priehradke, ste v jednej chatke na bystricke co? mal som tu co napisat... Sak dildo puzivam na otvaranie vína
    2 body
  3. Udělal jsem pár fotek. Už se stmívalo...
    2 body
  4. Byla za barákem asi 30metrů. [emoji1][emoji1] Tak jsem si řekl, že Ti udělám radost.
    2 body
  5. A to byl Clint ucitelem autoskoly. Uz vim proc jim neni :D:D
    2 body
  6. Toho twindooru je strašná škoda.
    2 body
  7. Copak, někdo ti šlápnul na bebí, že se tak čertíš? Sám přece tvrdíš, že je to jen kus plechu... Rypicong má naprostou pravdu, je to levné auto o kterém se za tuto cenu a při použitých technologiích a výbavě ještě před nedávnem nikomu nezdálo ani při nejdivočejších představách.
    2 body
  8. Ty to stále nechápeš, kdyby se na Rapidu nešetřilo, nemohla by být cena taková jaká je. Rapid je levné auto, ten kdo ho kupuje to o něm ví a je i tak prezentované. Čekat od toho nejmodernější technologie za tuto cenu je holý nesmysl. Trošku jako nechápu co chceš srovnávat. Co se týče nějakých věcí, se ti hodí porovnání s Roomsterem - že by to byl pro tebe krok zpět, ale cenu už nechceš porovnávat. Kolik stál v té době Roomster se stejnou výbavou jako má teď Rapid Ambition fresh, he ? Před 2 lety jsem přemýšlel o Fabii. Elegance, krátká 1.2tsi ( jako referenční se kterou by ale nikdo nejezdil ), by mě vyšla na cca 320tis. Za stejný peníze můžu dnes mít Rapida který je, o dost větší, hezčí, prostornější, bezpečnější, lepší podvozek, lepší výbavou. Že to má tvrdé plasty na který teď mám a na který šáhnu jenom když je otírám od prachu, že to nemá dojezdy oken, mě opravdu netrápí, protože bych si o dost polepšil... Nebo hoď sem nějaký tvoje srovnání, v čem tak výrazném to je krok zpět, nebo dražší nákup...
    2 body
  9. Zlatá slova! Uvědomte si, že před pár lety byste za tuto cenu měli možná tak Felicii Combi 1.3 50 kW bez ničeho (možná tak centrál a tónovaná skla)! Rapid je proti tomuto povozu v úplně jiných dimenzích - a to jak výbavou, bezpečností, motorem, atd.
    2 body
  10. tak som mu napísal, som zvedavý
    1 bod
  11. já se klidně přidám, příští týden by mělo jít auto do výroby a další týden předání...
    1 bod
  12. Ale no tak hoši, přece se nebudete škorpit.
    1 bod
  13. , humor musí být, tak je to správné
    1 bod
  14. Srandovní fakta,někomu ten motor stačí někomu holt ne.
    1 bod
  15. Jo. Od Brna k Hustopečím a od Hustopeč do Břeclavy. [emoji6][emoji2]
    1 bod
  16. A viděl jsi z ní vůbec něco, nebo jsi měl kalný zrak?
    1 bod
  17. Břeclav-Brno-Břeclav-jen v levém,vypláznul jsem love za dálniční,tak nevím proč bych si ničil auto a nervy v tom pravopruhém tankodromu. Kokto:ty ty šepotavé TDI vyloženě nenávidíš, až mám pocit, že tě nějaký diesel v pubertě šikanoval:-)
    1 bod
  18. nebo Dildo :-D :-D :-D hihi :-D
    1 bod
  19. A v odstavném zbytek pirátů.
    1 bod
  20. ja nevim, ale radsi nez 1.4 nebo 1.6 MPI bych volil bud stare poctive 1.9 TDI PD nebo pak 2.0 TDI CR naprosto vklidu... nemam problem ani s TSI, ten motor se mi jako takovej libi... a k levemu pruhu se snad ani nevyjadruju, lidi co jedou jen levej (nepocitam D1, kde to chapu) tak by meli byt pokutovani, protoze 90% z nich se neuhne vcas. stejne jako bych pokutoval na triproudove dalnici za jizdu v prostredim pruhu (nemyslim pokud tam je jen stoupaci pruh), protoze pak je nejrychlejsi pravej a cloveka to nuti podjizdet...
    1 bod
  21. - mat otvaranie okien s automatikou a nemat je polepsenie ? - to je nepochopitelný úlet ŠA, na úkor bezpečnosti provozu, přitom se bezpečností zaklíná každá automobilka - mat opeirku na lavu nohu je horsie ako nemat ? - ona nejde noha "odložit" na podběh? - nastavovat si sedadlo plynulym stelovanim ruzice je horsie ako packou v preddefinovanych polohach ? - to je otravné "vylepšení", ovšem pokud v autě jezdí jen jeden řidič, tak naprosto irelevantní... - mat na dverach a laktovke latku a nie lacnu kozenku albeo plast na ktory sa mi lepi v teple ruka ? - tato podivnost se mi nelíbí ani na OIII, taktéž celé plastové tapecy dveří (ovšem vkus je individuální) A co ještě? Mě nemůžeš podezírat z podjatosti - Rapida nemám a ani nepředpokládám, že bych ho kdy vlastnil. Ovšem rozhodovat se dnes mezi FII FL a Rapidem, jednoznačně beru Rapida, třeba i Spacebacka. Roomster je úplně mimo moje využití, tak k němu se nevyjadřuji.
    1 bod
  22. Něco podobného už jsme spolu s LUKY-007 probírali přes SZ. Ono to nemá moc cenu, když nebere jiné názory a je vysazený na rapida. Netvrdím, že rapid je dokonalé auto. Jeli jsme teď na víkend pryč. Tři kola na střeše spotřeba 7,5 l normální jízdou jen do zatáček jsem jezdil opatrněji. Nevím jak bych třeba u Rooma dával kola na střechu snad jen se štaflema. To co připravila manželka sebou - nikdy bych neřekl že to naložíme do SB. Kufr je velmi skladný. "Neduhy" jako okna, nastavení sedačky, plasty ve dveřích, opěrka nohy - pro mě směšné, pokud to někdo považuje za nedostatky. Každý má snad svoje auto pro svoji potřebu (svoje potřeby) a není potřeba zde hanit jedno či druhé. Není to vždy boj jen za Rapida je to prostě jiný názor na věc
    1 bod
  23. Já jezdím v levém jen a pouze Jezdím tacho 150, výjimečně 200 Nicméně i tak rychlejším uhejbám, nejsem magor. I za cenu mého zrychlení či zpomalení za autem v pravém. Dneska se mi to potvrdilo, jak je to užitečné. V pravém bych stále přejížděl sem a tam a je to nebezpečnější, než jet stále v levém průběžně. Jak píše K.O.okta, že 1,4 a 1,6 jsou super motory, ano jsou dobré, takové držáky, ale hovno jedou a musej se točit. To už je prostě v dnešní době out....
    1 bod
  24. cena skvelá, vyzerá zachovalo, nezložíme sa? ja kúpim lišty, vick bere motor atd...
    1 bod
  25. No ze bych ja zrovna chvalil Rapid se rict neda. Jen se snazim byt objektivni po 1,5 roce provozu a 26tis. Kdyz to shrnu se zkusenostmi co mam tehda bych se rozhodl jinak a radeji bych vzal O2 s 1,4 TSI rok starou za ty samy prachy. Cekal jsem totiz od Rapida vice a nejakou kvalitu a ne furt travit cas na reklamacich. Design je peknej jak inter tak exter, to ale neni vse.
    1 bod
  26. ... kdybys jezdil předpisově, tak bys teoreticky nikoho neměl dojet a neměl bys vztek na pomalé řidiče
    1 bod
  27. již 8tis/km jezdím jen v levém
    1 bod
  28. Po rovince se dá jet na pětku kolem 1700 ot a poté opět zrychlit. Takto jezdím třeba v příměstských částech, kde je povolena 70-ka a motor si odpočine a spotřeba je kolem 4 l.
    1 bod
  29. Ty dálnice by se měly komplet oplotit, ráno ve 150ti srna.... naštětstí jezdím jenom v levém. (v pravém mě nikdo neuvidí, dokud nebudou mít dálnice plot) Proto byl trochu čas, dupnul jsem na brzdu, gumy zaskřípaly a srna se v pravém pruhu lekla, upadla a vrátila....Bejt v pravém, tak ji asi vezu na kapotě k obědu...
    1 bod
  30. Luky-007: Rapid ma elektriku z F2. Jinak s tim bicem a hovnem souhlasim. Hold dooost vychcanej marketing. A o Roomu a Rapidu se nehadejte. Oboji ma sva pro a proti a co clovek to jine pozadavky kladene na sve auto. Proto se vyrabi tolik aut aby si kazdy mohl vybrat co jemu po chuti.
    1 bod
  31. Když rapid je extrémní případ škodovácký vychcanosti.Jak se říká,že z hovna bič neupleteš tak jim se to povedlo.
    1 bod
  32. O ochotě BXW zrychlovat od 2000rpm píšou jen ti, co s ním nikdy nejeli.... Jsou otáčky, kdy ten motor vysloveně miluju a jsou otáčky, kdy ho nenávidím. Oblast pod 2500rpm patří k těm druhejm...
    1 bod
  33. XJO nikam neveduca diskusia... ked potrebujes dat zlozeny kocar na dno kufra kup si rapid /toledo, (ak kocar skladat nechces vobec kup si dodavku ked potrebujem manipulovat s velkostou kufra a priestoru vzadu podla obsadensti alebo velkosti nakladu kup si roomster s dobrou koncepciou zadnych sedadiel , ak sa ti nepaci dodavka ale klasicke auto resp. liftback so skvelym pristupom do kufra .. kup si rapid, ak potrebujes vacsiu krabicu napriklad na prevazanie niecoho alebo len pre vacsi priestor kup si rooma, chces auto na ktorom sa setrio a ma neadekvatnu cenu (bez ackie) kup si rapid, chces auto ktore este nebolo tak osidene (ale voci Fabii 1 uz bolo ) kup si roomster. chces potencialne problmemovy motor TSI 1 gen. .. je to jedno ci si kupis roomster alebo rapid. roomster si kup ked ho potrbujes a ked si si kupil rapid / toledo neobhajuj si to pred sebou tym ze room je auto ktore je nanic .. .. dle chuti kazdeho soudruha. ad lebedak, presne moj pripad ked som pred par rokmi (2007) hladal auto pre rodinu, ktore malo nahradit Fabiu Combi 1 tak za dane peniaze bol room asi jedinou rozumnou volbou, dnes uz mam ine poziadavky aj priority a preto dalsim autom je SUV .. a co bude po nom . mozno klasicky kombik, mozno hatch .. v zavislosti od potreib v danom obdobi a case .. podla mna zrovnavat roomster a rapid nieje upne namieste .. kazde auto je ina kategoria (MPV/ osobak) a v podstate aj urcenie , akurat to zdiela rovnake podvozkove a mechanicke skupiny ( elektroniku nie, ta je v rapide na nizsej urovni ako v Roomster/fabii a toje proste fakt ) ad vormen, neviem ako ty ale ja napriklad za sebou v aute nesedim .. nemohol by som pritom soferovat ) priestor vzadu riesim nie pre seba ale pre tych ktori tam sedia a tym ze su posuvne tak je to v podstte uplne fuk, kazdy kto tam v roome sedi si nastavi priestor ktory potrebuje ( a napriklad v rape ked si sadnez sam za seba pri svojej vyske a mas kralovsky priestor na nohy, hlavou do stropu netlacis ? ad M_ike : nastupca roomstera bude .. ved teraz nedavno to bolo medializovane ..tymto prispevkom nehovorim ze roomster je lepsi a rapid horsi .. ! (len upozornenie pre majitelov rapidov aby ma nekamenovali)
    1 bod
  34. Souhlas s ekkarem, tohle by DSG delat nemela.
    1 bod
  35. Nový superb dostane jako první škodovka v historii adaptivní tlumiče
    1 bod
  36. mě se Roomster kupodivu líbí, i Seaty se mi líbí, ale mám k nim předsudek, který nehodlám nějak pokoušet. A hlavně, pokud se rozhodneš že nějaké auto chceš, tak se ti prostě začne líbit a může být klidně sebehnusnější...
    1 bod
  37. No už jenom nastupování a vystupování vzadu,nakládání dětí,nakládání babiček a dědečků,možnost posouvat zadní sedačky,ale to je pořád dokola,ty tohle nepotřebuješ,my jelikož máme handicapovanou dceru ano.Líbí se mi,že si můžu vybrat a buď využít kufr na max.nebo je vzadu tolik místa,že se o tom rapidu ani nezdálo.A toho místa tam víc je,ať se ti to líbí nebo ne.Ještě bych zmínil polohování opěradel vzadu,to se taky hodí.Dál už to rozebírat nebudu,já nepřesvědčím tebe a ty mě taky ne.
    1 bod
  38. U TSI si treba zvyknúť hlavne na to, že netreba ten motor zbytočne točiť. Ak sa nikam neponáhľaš, tak môžeš radiť aj podľa toho ako radí PP. Predvčerom kamarát prevzal Leona s 1.2 TSI (EA211) a stále točil motor do 2500-3000 ako na jeho starom naftovom motore. Mal som pocit ako v dodávke keď sa rozbiehal (nové TSI má aj podobný zvuk motora, len tichšie). Potom keď som ho presvedčil spolu s PP, že pri 70-ke tam už môže pichnúť 6-ku, tak nechápal. Jednoducho to odstupňovanie je spravené tak, aby sa dalo radiť už pri nízkych otáčkach. Ak bežne točíš motor do vyšších otáčok, tak dvojku aj štvorku môžeš rovno vynechať.
    1 bod
  39. Táta měl 3 Roomstery na operativní leasing firemní, 1.9TDi, 1.4TDi, 1.6TDi. Toho 1.9TDi jsme odkoupili. Roomster je jednoznačně užitkové auto za cenu vzhledu. Vyházíš zadní sedačky během 5 sekund a odvezeš libovolný nesmysl, v kufru s mříží se dobře vozí psi, na odvoz hafo věcí a především vysokých neskladných je to k nezaplacení. Je to auto dříč, obzvlášt se starším 1.9TDi s nulovou spotřebou a tahem jak bejk, ale na parádu to není. Já jsem si teď koupil Rapida Liftback, kufr velikej, auto pěkný, ale sedačky se nedají vyndat, jen sklopit, vzadu to není ani trochu tak vzdušný na hlavu. Ale na běžný ježdění je to praktický a hezký zároveň. Pořád halda místa proti hatchbackům typu i30, Golf, Focus...
    1 bod
  40. Motorizací 1.2 TSI si si jistý? Motor to rozhodně špatný není, doma jej máme ve 2 autech, ale píšeš o krátkých trasách do zaměstnání a ten motor na krátké trasy hodně trpí a i když né každému, tak se dost často objevují závady s rozvody a pod.. Pokud auto nebudeš mít garážované, tak je pro motor dobré jezdit v zimě trasy cca 15 km a více.. Jinak co se týče těch dvou aut, ze kterých vybíráš, tak mě osobně se více líbí Spacebak, ale Roomster mě přijde daleko praktičtější a pro rodinu lepší díky perfektní variabilitě zadních sedaček, otevírání a přístupu do kufru a podobně.. Co se týče konfigurace jednotlivých aut, tak Roomster vyjde seskládaný v konfigurátoru nepatrně levněji, výhodou u něj budeš mít, že ho seženeš v částce kolem 300 000 i s hliníkovými koly, natož Spacebak aby ses pohyboval kolem 300 000 budeš mít s plecháči. Jinak co se Roomstera týče, tak kdyby sis jej konfiguroval, tak vřele doporučuji si připlatit v konfigurátoru minimálně za hlavové airbagy a za 8 reproduktorů. A v případě spacebaku za radio swing a další 2 reproduktory vzadu, protože jinak děcka vzadu prd uslyší a vepředu ti to bude řvát.U obou aut vem na 100% rozšíření záruky na 4 roky a km podle tvého nájezdu, není to tak vysoká částka a za tu jistotu to rozhodně stojí. Samozřejmě pak to, aby sis obě auta pořádně prolezl a vyzkoušel jak napsal LUKY-007 ti také doporučuji, jestli máš děcka malé, tak si sebou vem i sedačky, zkus do auta dát, ať vidíš, jak a kolik tam je místa.. Případně Jestli máš kočárek a pod, tak jej tam zkus také napsasovat ať vidíš jak a kolik místa zabere .
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...