Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/14 ve všech sekcích
-
[emoji23] Teda to jsi mě po ránu rozesmál, až jsem se zakuckal kaviárem a pobrindal šampáněm....3 body
-
To víš Stringo, tady jsou samí zazobanci z práglu s 50tis platy a jim se pak nová auta kupujou a jsou chytří (když na ně celá republika dělá-viz. sídla firem). Ale mi chudáci - sociální třída ze západu to máme jinak. Pro nás je vrcholem starší O2, pokud nové tak max. Rapid. Oni Rapidy - taková podřadná auta kupují pro manželky na nákupy do města nebo dětem na zničení jako začínajícím řidičům. Někteří to nepřiznají, že jo. Že Clint má doma v garáži (garáž co vypadá jako zahradní domek) zaparkované AMGéčko, Octu má jen jako srandu z nudy aby nás tady mohl lakovat o koupě RSa apod. Má to zašitý aby soused se svým starým merglem nezáviděl. Byl jsem u něj doma, zlatý kliky apod. nebudu ani vyprávět. A co teprve Motosman, jachta s haciendou na Slapech. Když s tou jachtou proplouvá musí to hlásit vodohospodářům aby upustili, páč se zvedne hladina na březích až o 1 metr, to vím, jsme u něj byli, tak se vychloubal. Pawouk, jak tady dával ty fotky strojovny, už zapomněl říci, že je majitelem výrobce těch čerpadel (Wilo). Octu má jen aby měl s čím jezdit občas na stavby, páč dělá namátkové kotroly dodávek atd. Hold poctivej generální. Normálně ovšem jezdí v BMW. Koktu, který dělá Product manažera v Aplu ČR s 250tis měsíčně nemusím ani uvádět. No a ty ostatní dělají za těch směšných 50 měsíčně. Akorád až te´d jsem si všiml, že jsem mimo téma a to mě zase Pawouk spucuje. Ta Clintova vlákna se občas slijou v jedno.3 body
-
2 body
-
Jen bych připoměl, že pro partnerky je určen program vedle v pivovaru, kde je naučí, jak správně podávat pivo partnerovi.2 body
-
Ježíšimarjá......... Clinte, asi pošlu odkaz Tvé ženě na tvoji konverzaci tu na foru.... A budeš mít po srazu!2 body
-
pořadatel klint je tichý společník v restauraci v Krušovicích(má z toho velký výdělek), tak vždy najde nějaký blbce, který se chytnou a jdou se tam najíst. (klint má radši důchodce v autobusu, oni sou hladový a snědí kočky, který lezou po TFSI motorech).2 body
-
Lidi furt budou držkovat! Korni, tak nestresuj,na 0 se dá ujet ještě 100km, tak s tím počítej a nemusíš mít obavy.2 body
-
1 bod
-
v starých TSI hrkajú nenapnuté reťaze, v nových hydraulicke nastavovače vačkových hriadelí. priemer piestu v napinaku je 15mm a olej v nom slúži na tlak, ale aj ako tlmič, preto bez oleja to bude hrkať. A či olej vytečie alebo nie záleží na polohe v akej zastaví motor. Ak niekto skúsil točiť vačkovou hriaďelou vie, že na pretočenie treba značnú silu aby sa prekonala pružina ventilu (aj pružina vysokotlakového čerpadla), po prekonaní pružiny zas naopak vačka ženie cez rozvod kľuku. To vytvára napínanie reťaze stridavo na jednej a druhej strane. Ak motor zastaví v polohe, že reťaz je napnutá na strane napínáku a napínák má mäkšiu pružinu ako vyvoláva ťah ventilovej pružiny a pružiny čerpadla, tak napínák je prekonaný, zasúva sa, olej z neho sa vytláča a pri ďalšom štarte sa ozve hrkotanie.1 bod
-
1 bod
-
Uplně vidim Rádiuse oblečenýho do těsného vínového saka a krátkých kalhot Na něj by s reklamacema byl každej krátkej1 bod
-
Nenousku, Priprav hlavne hodne penez, je to klasicka predvadeci akce, takze domu vezes treba kvalitni hrnce za 20tis1 bod
-
To jsi právě na velkém omylu, je vidět, že o tomto motoru a jeho typických projevech nemáš ani páru... Ty první tři vteřiny je právě typický zvuk rozvodů, pak už běží motor naprosto klidně - to co tam po těch prvních třech vteřinách slyšíš, je opět pro tyto motory typický zvuk (připomínající někomu šicí stroj), který vydávají vstřikovače a vysokotlaké palivové čerpadlo. Žádné hydroštely tam slyšet nejsou!1 bod
-
No jestli jsi mu řekl, že přijedu já a Pancho, tak se nedivím. To určitě objedná vepříka navíc.1 bod
-
1 bod
-
Pancho: Tak mám pro tebe extra venkovní samolepku, prej drží a je omyvatelná, ale ne wapkou Akorát jsem předělával tu značku zákaz zastavení Musel jsem vyměnit dodatkovou tabulku s úsekem a zejtra ráno v devět to tam mrsknu na zadní řadu a kdo tam bude stát, tak na něj zavolám poliše s odtahovkou1 bod
-
1 bod
-
Ani nevíš, jak rád bych měnil, ale řeknu to na rovinu: Abych si nepohoršil musel bych koupit auto kolem 300 táců (beru v potaz tedy mladší auto max.3-4 roky staré, výbavu a motorizaci) a to se mi vzhledem k tomu, jak jsem si to všechno dodělával nechce pouštět pryč, dostanu za to howno, těch cca 200-300 tisíc na doložení nemám a koupit něco podobně starého je holý nesmysl. Připadá v úvahu koupit něco mladšího v úplně holotě a slabým motorem. Pro mě je to prostě nepředstavitelný, že bych měl přesedlat na třeba 4 roky starou Fabii II 1,2 TSi, nebo 1,6 TDi bez výbavy (na to bych totiž pokud by se mi povedlo Octu dobře prodat možná měl)... Je to složitý, když nejsou peníze rady jsou k ničemu a pořád jsem rád, že vůbec mám tohle auto, ať si říká kdo chce co chce, ta na to kolik už toho zažila je milionové autíčko a asi je to pořád ještě kus poctivého auta, navíc kromě sedaček ve full výbavě - zbavovat se toho? Na co, když se mi z toho nic nevrátí a auto je jinak bezvadné (ano je staré, ale co, jezdí mnohem víc starších aut a někteří si takovouhle Octu teprve jdou do bazaru vybírat a budou ji další 5-10 let jezdit)... Navíc vím prakticky od začátku co s autem bylo všechno děláno, že není kradené, nebylo rozstřelené a poslepované, vím jak se k němu chovám, co od něho čekat, tohle jsou věci k nezaplacení, pokud nejdeš kupovat nové auto, ale bazarovku...1 bod
-
Pro pořádek ještě jednou: Sraz majitelů vozů Škoda Yeti v sobotu 18. 10. 2014 Program: 1. Příjezd 9:00-9:30 na parkoviště k prodejci PV-AUTO v Prostějově. 2. Pro zájemce provedena v servisu základní diagnostika se slevou za 199,- Kč. Prohlídka vozidel autosalonu spojená s testovací jízdou dle výběru vozidla: Škoda Octavia III RS Škoda Octavia III Scout Škoda Rapid Škoda Citigo 3. Cca 12:00 přesun do restaurace Koliba. 12:00-13:30 oběd - jídlo dle vlastního výběru. 4. Cca 13:30-14:30 společný přesun a projížďka polními cestami spojená s focením. 5. Společná jízda k obchodnímu domu Interspar a rozloučení.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem se rozhodl, že auto na sraz nijak zvlášť čistit nebudu, neb očekávám jeho značné znečištění vlivem okolností, které nedokáži ovlivnit. Jen jsem z auta vyluxoval chlupy od psa a vyhodil zadní sedačky, abych uvolnil místo pro věci potřebné, což je především rezervní kolo ( nemám rezervu jako takovou). Dále jsem do výbavy zařadil majáček na označení poškozeného / zahrabaného auta, lopatu na vyhrábání se z bahna, lahvičku letošní broskvové 51% na desinfekci ran a uklidnění duše, pivo na doplnění tekutin, klobouk proti podchlazení hlavy, kanystr paliva - to kdyby Tulák začal chlastat více jako já ( nevím jestli je v PV je nějaká benzínka, přeci jen to je konec světa). Dále mám lopatičku a smetáček na zametení stop, pokud něco nekalého provedu a vajíčka – jsou sice letitá, ale když bude hlad…. No, kdyby to s někým špatně dopadlo, tak vezmu asi i kytku na hrob. Možná něco přidám, něco uberu, uvidím.1 bod
-
Já myslel, že od 10:00 budeš pobíhat po parkovišti v reflexní vestě.[emoji16]1 bod
-
Kdyz porovnam OIIFL a OIII, oboje xeny, tak mi prijde OIII o neco horsi. Nejde ani tak o produkovanou svitivost nebo dosah, ale o rozlozeni svetla na silnici. U OIII jsou viditelne pruhy(vice osvetlena mista), coz me osobne dost vadi. Chapu, ze OIII ma nekolik modu tlumenych svetel, ano funguje to pekne, ale ty pruhy, co ty svetla delaji na silnici nic moc. Mno a stim souvisejici dalsi nepekna vec. Tim, ze jsou tam el.clonky na bi-xeny a spousta regulace prave pro modulaci svetel do ruznych prostredi, tak se u OIII xeny dost klepou. Ano, klepaly se i u OII, ale u OIII je to velmi markantni a fakt mi to nehovi. A kdyz si jeste rypnu, klidne bych rad videl u OIII k bi-xenonu i halogenovou parabolu, ktera by sviti ke xenonu v rezimu dalkovych svetel. Parabola mi prijde zbytecne nevyuzita. Ma to spoustu paut a tady se na tom proste usetrilo... P.S.: vim, ze to ma treba OIII pro slovensky trh, ale nevim, zda pri dalkovych sviti krom xen i halogen1 bod
-
Široké pneumatiky mají obecně proti užším jednu nevýhodu a to větší sklon k akvaplaninku. Při jízdě ve sněhové břečce je nebezpečí akvaplaninku ještě horší, protože břečka má větší viskozitu (horší tekutost) než voda, takže z podpneumatiky špatně odtéká. Ostatní důvody jsou malichernosti.1 bod
-
Včerejší výlet do Štefanové s výšlapem na Velký rozsutec, auto plně obsazeno... Vzdálenost - 246km Průměrná spotřeba - 5,3l/100km Průměrná rychlost - 58km/h Doba jízdy - 4h 13min1 bod
-
zdravím, někdo sloučil témata a můj příspěvek tak zanikl, tak opakuju, že se přidávám k těm, kterým špatně startuje auto v létě. v servisu škoda nic nezjistili, v neuatorizovaném servisu mi řekli že jsou to hydroštely. auto máme rok a dělá to od začátku, výroba 2008 a 182 000km. nepozná někdo z videa jestli to má mít takový dieslový zvuk po startu? prý jsou ty špatné hydroštely slyšet po startu, říkali... https://www.youtube.com/watch?v=Wc-C36lDjAs1 bod
-
Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs1 bod
-
Nová funkce...lze aktivovat na všech face Maxi-Dotech(tj. ty první co to nemají) http://forum.skodahome.cz/topic/111541-maxi-dot/?p=17592181 bod