Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/14 ve všech sekcích

  1. Tak zítra, už se těšíme. Dáme si do nosu, manželka upekla bábovku
    2 body
  2. Lidi furt budou držkovat! Korni, tak nestresuj,na 0 se dá ujet ještě 100km, tak s tím počítej a nemusíš mít obavy.
    2 body
  3. v starých TSI hrkajú nenapnuté reťaze, v nových hydraulicke nastavovače vačkových hriadelí. priemer piestu v napinaku je 15mm a olej v nom slúži na tlak, ale aj ako tlmič, preto bez oleja to bude hrkať. A či olej vytečie alebo nie záleží na polohe v akej zastaví motor. Ak niekto skúsil točiť vačkovou hriaďelou vie, že na pretočenie treba značnú silu aby sa prekonala pružina ventilu (aj pružina vysokotlakového čerpadla), po prekonaní pružiny zas naopak vačka ženie cez rozvod kľuku. To vytvára napínanie reťaze stridavo na jednej a druhej strane. Ak motor zastaví v polohe, že reťaz je napnutá na strane napínáku a napínák má mäkšiu pružinu ako vyvoláva ťah ventilovej pružiny a pružiny čerpadla, tak napínák je prekonaný, zasúva sa, olej z neho sa vytláča a pri ďalšom štarte sa ozve hrkotanie.
    1 bod
  4. To jsi právě na velkém omylu, je vidět, že o tomto motoru a jeho typických projevech nemáš ani páru... Ty první tři vteřiny je právě typický zvuk rozvodů, pak už běží motor naprosto klidně - to co tam po těch prvních třech vteřinách slyšíš, je opět pro tyto motory typický zvuk (připomínající někomu šicí stroj), který vydávají vstřikovače a vysokotlaké palivové čerpadlo. Žádné hydroštely tam slyšet nejsou!
    1 bod
  5. No jestli jsi mu řekl, že přijedu já a Pancho, tak se nedivím. To určitě objedná vepříka navíc.
    1 bod
  6. Pancho: Tak mám pro tebe extra venkovní samolepku, prej drží a je omyvatelná, ale ne wapkou Akorát jsem předělával tu značku zákaz zastavení Musel jsem vyměnit dodatkovou tabulku s úsekem a zejtra ráno v devět to tam mrsknu na zadní řadu a kdo tam bude stát, tak na něj zavolám poliše s odtahovkou
    1 bod
  7. Pro pořádek ještě jednou: Sraz majitelů vozů Škoda Yeti v sobotu 18. 10. 2014 Program: 1. Příjezd 9:00-9:30 na parkoviště k prodejci PV-AUTO v Prostějově. 2. Pro zájemce provedena v servisu základní diagnostika se slevou za 199,- Kč. Prohlídka vozidel autosalonu spojená s testovací jízdou dle výběru vozidla: Škoda Octavia III RS Škoda Octavia III Scout Škoda Rapid Škoda Citigo 3. Cca 12:00 přesun do restaurace Koliba. 12:00-13:30 oběd - jídlo dle vlastního výběru. 4. Cca 13:30-14:30 společný přesun a projížďka polními cestami spojená s focením. 5. Společná jízda k obchodnímu domu Interspar a rozloučení.
    1 bod
  8. Hravec pozdravuje všechny příznivce O3 a posílá fotečku jeho úpravy na jeho oktávce, ještě to schne, ale pozejtří prej přisviští na sraz to všem ukázat Pro zájemce se jedná o doplňky Milotecu. Chce to vidět podle mě za denního světla a z větší vzdálenosti.
    1 bod
  9. Dnes jsem se rozhodl, že auto na sraz nijak zvlášť čistit nebudu, neb očekávám jeho značné znečištění vlivem okolností, které nedokáži ovlivnit. Jen jsem z auta vyluxoval chlupy od psa a vyhodil zadní sedačky, abych uvolnil místo pro věci potřebné, což je především rezervní kolo ( nemám rezervu jako takovou). Dále jsem do výbavy zařadil majáček na označení poškozeného / zahrabaného auta, lopatu na vyhrábání se z bahna, lahvičku letošní broskvové 51% na desinfekci ran a uklidnění duše, pivo na doplnění tekutin, klobouk proti podchlazení hlavy, kanystr paliva - to kdyby Tulák začal chlastat více jako já ( nevím jestli je v PV je nějaká benzínka, přeci jen to je konec světa). Dále mám lopatičku a smetáček na zametení stop, pokud něco nekalého provedu a vajíčka – jsou sice letitá, ale když bude hlad…. No, kdyby to s někým špatně dopadlo, tak vezmu asi i kytku na hrob. Možná něco přidám, něco uberu, uvidím.
    1 bod
  10. Kdyz porovnam OIIFL a OIII, oboje xeny, tak mi prijde OIII o neco horsi. Nejde ani tak o produkovanou svitivost nebo dosah, ale o rozlozeni svetla na silnici. U OIII jsou viditelne pruhy(vice osvetlena mista), coz me osobne dost vadi. Chapu, ze OIII ma nekolik modu tlumenych svetel, ano funguje to pekne, ale ty pruhy, co ty svetla delaji na silnici nic moc. Mno a stim souvisejici dalsi nepekna vec. Tim, ze jsou tam el.clonky na bi-xeny a spousta regulace prave pro modulaci svetel do ruznych prostredi, tak se u OIII xeny dost klepou. Ano, klepaly se i u OII, ale u OIII je to velmi markantni a fakt mi to nehovi. A kdyz si jeste rypnu, klidne bych rad videl u OIII k bi-xenonu i halogenovou parabolu, ktera by sviti ke xenonu v rezimu dalkovych svetel. Parabola mi prijde zbytecne nevyuzita. Ma to spoustu paut a tady se na tom proste usetrilo... P.S.: vim, ze to ma treba OIII pro slovensky trh, ale nevim, zda pri dalkovych sviti krom xen i halogen
    1 bod
  11. Široké pneumatiky mají obecně proti užším jednu nevýhodu a to větší sklon k akvaplaninku. Při jízdě ve sněhové břečce je nebezpečí akvaplaninku ještě horší, protože břečka má větší viskozitu (horší tekutost) než voda, takže z podpneumatiky špatně odtéká. Ostatní důvody jsou malichernosti.
    1 bod
  12. Včerejší výlet do Štefanové s výšlapem na Velký rozsutec, auto plně obsazeno... Vzdálenost - 246km Průměrná spotřeba - 5,3l/100km Průměrná rychlost - 58km/h Doba jízdy - 4h 13min
    1 bod
  13. zdravím, někdo sloučil témata a můj příspěvek tak zanikl, tak opakuju, že se přidávám k těm, kterým špatně startuje auto v létě. v servisu škoda nic nezjistili, v neuatorizovaném servisu mi řekli že jsou to hydroštely. auto máme rok a dělá to od začátku, výroba 2008 a 182 000km. nepozná někdo z videa jestli to má mít takový dieslový zvuk po startu? prý jsou ty špatné hydroštely slyšet po startu, říkali... https://www.youtube.com/watch?v=Wc-C36lDjAs
    1 bod
  14. Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs
    1 bod
  15. Nová funkce...lze aktivovat na všech face Maxi-Dotech(tj. ty první co to nemají) http://forum.skodahome.cz/topic/111541-maxi-dot/?p=1759218
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...