Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/14 ve všech sekcích

  1. Kokto 2 otazky, planujes sazet brambory do koberecku a druha, ovladani svetel mas origo?
    3 body
  2. Tak RR můžeš maximálně očumovat na letišti v nějakém letadle.
    2 body
  3. 2 body
  4. Nevim, jak u O3, ale u O2 jsem nekde cetl, ze vyhrivani funguje jen pri teplote pod 10 stupnu, tzn. ze trvale zapnuti zvlaste v lete neznamena, ze ti neustale vyhriva...mel by tam byt nejaky seznzor anebo si to bere hodnotu z toho, co standardne meri venkovni teplotu... Kazdopadne moje O2 ma temer 4 roky, tak snad to neodejde, nez ji prodam a budu mit novou O3 :-D
    1 bod
  5. Clinte takze v Musee dOrsay, Paris, France je podvrh a ty mas original?)
    1 bod
  6. Clinte to vim presne co to je. Obraz neznameho autora baby co se dozila duchodu a nema co delat. TZV. Zatisi z babou za cenu 200 Kc.
    1 bod
  7. Stane sa , zvlášť nízkoprofil na našich cestách , vzhľadom k veku a celkovému opotrebeniu ti to ťažko niekto zaplatí zo svojho , jedine sa dohodnúť na rozumnej náhrade výhodnej pre obe strany s tým že si zachovajú zákazníka ... Tá geometria mi celkom OK nepríde resp. možno predtým jazdil na rozhodenej dlhšie , ale s tých fotiek to nepoznať , chcelo by to vidieť ... holt 50tkm je asi plánovaná životnosť...
    1 bod
  8. Bylo to téma na KDY, tohle mám z důvěryhodného zdroje. [emoji2]
    1 bod
  9. Proto mám co chci skladovka by mi nesplnila mé požadavky.Né teď vážně se divím že jedno tlačítko nedali hned od výroby všem zas tolik to stát nemůže a je to dobrá věc už jednou mi to hlásilo že je guma píchla a byla takže jsem rád že to mám v autě ikdyž to využiji jen doufám čím nejméně
    1 bod
  10. ja mam tie iste (conti 830p) ale v rozmere 205/55/16 - teda ten co je odporuceny na retaze, ale furt si nemozem zvyknut na to, ako desne to auto na nich vyzera
    1 bod
  11. ..tak kdo chce psat bit, hul si vzdycky najde.. rozhodne to je/byl nejlepsi motor z motoroveho benzinoveho portfolia, ktery se do fabie kdy montoval... to ze nekomu nenastartuje OK, rozhodne to je mensi problem nez ten ktery potkaval motory HTP z prvnich let vyroby, nebo Tsi... HTP a Tsi ma/melo konstrukcni problemy, psat je tu nebudu, protoze za A na to nemam cas a za B kazdej z tohoto fora vi, ktere problemy tim myslim a psat je tu znova nema smysl.. to, ze nekomu 1.4 nastartuje napodruhe NENI konstrukcni problem..
    1 bod
  12. Jedna z prkotín ktoré by sa u X rokov starého a inovovaného motora nemali objavovať.
    1 bod
  13. No přes ty zvuky bohužel tu trávu růst neuslyšíme, Rapid neni RolsRoyce. Bohužel to s tím hrubším zvukem je pravda, žádný placebo :-(.
    1 bod
  14. U nafty dokonce ani k efektu šetření paliva nedochází. Po vypnutí start/stop šla ve všech případech spotřeba dolů.
    1 bod
  15. Ja som mal v hmlovkách H8 Nokya a Luminics, teraz ich má kamarát z Octavia clubu.. a ďalší kupoval pred letom tieto čínske a má ich tiež na OII predFL takže sme ich reálne videli vedľa seba a výsledok je ten že tie číny sa ani zďaleka nepribližujú Nokya.. Nokya je sýtosťou svetla aj svietivosťou úplne niekde inde...
    1 bod
  16. Namrzání po oškrabání je způsobený počasím - je vlhko a sklo je po nočním odstavení prochladlý natolik, že na něm okamžitě namrzá okolní vzdušná vlkhost. Dokud se teplota samotnýho skla topením zevnitř nezvedne nad nulu, bude se zvenku zamlžovat furt znovu a znovu. Na tohle mají výhodu fordky, který mají vytápění čelního skla v sérii. Pro nás, kteří výhřev nemáme, není jiná cesta než sklo ohřát jinak - buď ho polít kapalinou s teplotou vyšší než je bod mrznutí, nebo ho ohřát ofukem teplým vzduchem. A to nastavení teploty foukanýho vzduchu - puštění foukání studenýho vzduchu pod sklo, když nikdo nesedí uvnitř, je blbost - protože topení ještě nedává teplejší vzduch, naopak se okno ještě víc ochlazuje. Zároveň se odvádí teplo z chladicí kapaliny, takže se prodlužuje doba ohřevu motoru. Nejlepší je natočit motor, VYPNOUT foukání a jít čistit sklo zvenku - pokud není nikdo v kabině, není potřeba ofukem odhánět od vnitřní strany skla vydechovanou páru. A jestli sklo škrábat nebo polít rozmrazovačem a pak jen setřít třeba stěrkou nebo stěračema - je to o osobní volbě... Za těch pár minut, než se očistí sklo zvenku se motor ohřeje natolik, že se dá pustit větrák (s teplotou nastavenou na MAX) a ten začne do ofuku tlačit teplo - tím se jednak odežene pára z dechu dál od skla, druhak se sklo ohřeje a nebude namrzat zvenku....
    1 bod
  17. Covece ty jsi ale radne mimo. Ja tu prece nikde nepisu, ze Octavie je spatne auto. Pisu tu ze je to zcela obycejne a tuctove auto. To je ale velky rozdil. Sam jsem se svou docela spokojen az na vyjimky, kdy zrovna presednu z mnohem lepsiho auta. Ja tu pisu o tom, ze mi prijde zcela zbytecne resit u takto tuctoveho auta, zda zasterky kazi vzhled, protoze je to proste kazdemu okolo ukradene. Vidim denne stovky Octavii a fakt se nekoukam, jestli ma zasterky. Kdyz uz me necim zaujme, tak snad nejakou neobvyklou barvou nebo peknyma kolama. A ty pises o tom, kdo si vydela na jake auto.
    1 bod
  18. Octavie je snad nejtuctovejsi auto v CR. Chapu ze se vam to jako majitelum nelibi, ale je to tak. A to rikam, prestoze ji sam mam. I kdyz na ni zasterky mit nebudete a date si na ni RS naraznik, tak to bude porad Octavie, za kterou se opravdu nikdo tak jako tak neotoci. Snad mozna nejaky fanatik z tohoto fora. Snad s nejakou zajimavou barvou typu modra orbit lze vzbudit trochu zajmu, ale (ne)pritomnosti zasterek fakt ne. Kdyz se mrknu z okna firmy, tak z 50 aut na parkovisti je vice nez polovina O2 nebo O3 zhruba pul na pul. A to jsem v chude Ostrave. Opravdu nevim, kdo by si to se zajmem prohlizel, kdyz jich je vsude mraky. Se zajmem se prohlizi Ferrari nebo Bentley ale ne Octavie probuh.
    1 bod
  19. Ja nechapu, ze nekdo resi vzhled zasterek na aute jako je Octavie. To si fakt myslite, ze nekoho zajima vzhled vaseho zcela tuctoveho auta, ktere je jednim z tisicu uplne stejnych? Navic ono to opravdu zase tak znatelne videt neni.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...