Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/20/14 ve všech sekcích
-
Resit u Octavky, zda zasterky kazi vzhled mi prijde skoro smesne. Za den jich potkam stovky a fakt vubec nevnimam jestli maji zasterky nebo ne. Az potkam Ferrari se zasterkami, tak si mozna reknu, ze "tudy ne pratele".4 body
-
Dva kamarádi popíjejí večer v hospodě a jeden se začne druhému svěřovat. "Nevím, co už mám dělat, když se vracím v noci domů z hospody. Nejdříve, než vjedu na příjezdovou cestu ke garáži, tak vypnu motor, pak světla a zajedu tam setrvačností. Potom si sundám boty, po špičkách vyjdu schody nahoru a v koupelně se odstrojím. Opatrně si lehnu do postele, ale moje žena se stejně vzbudí a začne na mě ječet, co si to dovoluji přitáhnout domů zase tak pozdě!" Jo, kamaráde, ty máš úplně špatný přístup k věci. To já do garáže vletím, až skřípají brzdy, vyřítím se po schodech nahoru, hodím boty do skříně, skočím do postele, plácnu ji přes zadek a zeptám se: "Jsi taky tak nadržená jako já?" A ona předstírá, že je v hlubokém spánku." Šel jsem se svým 70letým otcem koupit nové boty. Z běhání po obchodech jsme vyhládli a rozhodli se zajít do restaurace najíst. U stolu jsem zpozoroval, že otec nemůže spustit oči z vedle sedící dívky Měla vysoko natupírovaného kohouta, nabarveného do zelena, oranžova, červena a modra. Kdykoliv k němu dívka obrátila oči, viděla, že na ni stále civí a když už toho měla dost, tak se ho sarkasticky zeptala: „Co máš za problém, dědo? Ty jsi v životě neudělal nic divokýho!?“ Protože otce znám, tak jsem raději rychle polkl sousto, co jsem měl v puse, aby mě při jeho odpovědi nezaskočilo. Otec nezklamal a s důstojným klidem a bez mrknutí oka odvětil: „Jedenkrát v životě jsem si vzal drogu a přefiknul pak páva. Teď se ptám, jestli ty nejsi moje dcera?“.2 body
-
Se klepe zimou. Hele Kokto nezatajil si nám něco? Poslední dobou si až moc ukecanej okolo toho Seata, že ty jsi prodal Běláska a koupil toto. A tady nás lakuješ abys mohl být furt v klubu, páč na katalánce zde moc příznivců nenachytáš. Chápu, že sis splnil sen DSG s 1,6TDI 66kW v plný palbě, ale nám to tady nemusíš tajit. Jinak jsem viděl někde na netu tu 7st. DSG převodovku a to je tak maličký, že je to až k neuvěření se to půdorysně vleze na list papíru formátu A3.2 body
-
jo, když se budeš bát už hoooodně móc a nic se nestane tak to funguje a když si natlučeš hubu tak to tam nemáš...2 body
-
2 body
-
Miklisku, koukám, že nějak omlazuješ rapida. Mě to také přijde, že jsem ho kupoval včera, ale už to budou dva roky. Plynový pedál zatím v pořadku.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pokud klučina nemá zaslepený i kufr Na tomhle Camaru jsem dělal maníkovi polorenovaci a přál si dokonce zaslepit i kliky. Dveře se otevírají elektromagnetama na dálku (docela laboratoř to vymyslet, ale zdařilo se-spíš muselo se zdařit). Samozřejmě jsem mu vyvedl tajné plus pod autem, aby si mohl v případě vybití baterky dobít aku a otevřít. A to samozřejmě doporučuju i všem majetelům zaslepených zámků1 bod
-
Vše co zavání podvodem zní lákavě......1 bod
-
Dnes najeto 32 km s 1.2 TSI 66 Kw. Na zkušební jízdu jsem přijel s F1 1.4 OHV 50 Kw 49 000 km. Autíčko zvenku i zevnitř moc pěkné, sedadla velmi pohodlná (ve srovnání tedy s F1), výbava zřejmě asi ta vyšší, protože to mělo ten miror link kessy climatronic a buhvi co ještě. S tím kessy jsem byl hned zpočátku za blbce.Prodejce mi dal pokyn abych nastartoval ale já na něj stejně čekal s nataženou rukou vyčkávajíc na klíček.Jestli to je užitečná nebo zbytečná věc si netroufnu spekulovat.Bez toho miror linku bych se asi obešel.S telefonem se to spojilo ale nejde mít puštené radio. Motor podle mě skutečně zlatá střední cesta.Jeho dynamika mě byť jsem klidným řidičem ale neoslinila.Zřejmě to bylo tím, že měl najeto jen 200 km.Docela bych si vyzkoušel svezení s 1.0 MPI.Spotřeba během jízdy 7,5 l/100 km a ve srovnání s F1 se motoru znatelně pomaleji zahřivala chladící kapalina.Kdyby se takto pomalu ohřívala na F1 tak už podezřívám termostat.Zřejmě moderní motor vykazuje málo tepla Jinak řízení, řazení asi standart moderních škodovek. Při přesednutí zpět jsem se až vylekal jak F1 (bez ABS) málo brzdí, jak najednou jde hůř řazení a jak je to najednou nějaký celý gumový a to jezdím s fabii de facto ve stavu nového vozu.Pokrok nezastavíš.1 bod
-
lepší je Fabia 1,4 AME AZE , tá má 16x1,5 a je imbus , felda má veľký šesťhran a do hliníkovej vani sa dobre nevôjde, číslo nech ti nájdu v etke1 bod
-
Já to říkám pořád - neberte to pohledem fanoušků do aut, kteří se zde pochopitelně vyskytují. Většina běžných uživatelů o svém voze skoro nic neví a ani je to nezajímá. A tím nemyslím jenom ženy. Fůra chlapů toto taky neřeší, maximálně je zajímá benzín/nafta, velikost kufru a jaký to má výkon/spotřebu.1 bod
-
Tak sup bude až v sobotu. Praj nějaká hadička k čidlu na posilovači a kotouče a destičky, tak jsem jim řekl, ať udělají rovnou 90ku prohlídku.1 bod
-
A co je přimalovaný, kokta nebo auto? Jinak to je ale nějakej starej model, kokta pojede novým, i když on vlastně nový auta nekupuje.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Někde ve ŽRALOKOVÝCH fotkách je přesný postup pro otevření přes kufr - pochopitelně, pokud jsou zadní sedadla dělená.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak ještě že ty vibrace nemáš u O, jinak by Ti ho zabavila manželka a měl bys útrum, jezdil bys jejím Fiatem Punto. Proto většinou taky ty TDIčkáři žárlí na svoje auto, páč si přes ty vibrace získá i jejich manželky a to pak vede k rozvodům. tedy chceš-li si manželství zachovati, tak TDI nekupovati.1 bod
-
Radiusi, to ti nevibroval volant, ale klepaly se ti pazoury strachem v té rychlosti, pač tvoje kárka s muším motůrkem není na takové extra vysoké rychlosti stavěná....Navíc a na to pozor....se ti více sjíždí gumy1 bod
-
A to jste vejrali na zadní sedačky Rapida po přesednutí z Fabie "dvojkové". Teď jste konsternovaní jak je tam jaksi najednou těsno. . Klasika v Čechách...... Je to třída malých aut a ve své třídě je to v pořádku. Stát na salonu a rozhodovat se mezi fabulí a spacem, tak fabule bude vážnější kandidát. O notný kus lepší jízdní vlastnosti, pohodlnější. K tomu novější TSI, elektrika....1 bod
-
Ahoj tak ja mam tu kameru original na kombi OIII, radio Columbus. Auto vyrobene 39KT/2014. A musim povedat ze som sklamany, cakal som viac. Co mi vadi: 1. v dazdi sa zaspini, zostavaju na nej kvapky, po ich zaschnuti spina 2. Obraz je neostry,napr v porovnani so Seat Alhambra alebo Kia Sorento. Cervene a zelene ciary su akoby "rozpite", hlavne zelene. Tiez som cakal ze to bude podobne ako v Seate Alhambra, ked bude na obrazovke naznacene ako sa pri natoceni volantu stoci auto pre lepsi odhad pri parkovani. Ale to asi predpoklada pouzitie inej RJ pre automaticke parkovanie co nemam... 3. Mohol by byt sirsi uhol zaberu. Napr v porovnani s Kia Sorento kde sa da kamera bez problemov pouzit pri cuvani z kolmeho statia na cestu ked je vedla vozidlo alebo prekazka cez ktoru nie je vidiet na cestu. 4. Pri zaradeni spatocky sa v obraze z kamery objavi symbol auticka a vedla neho na pravej strane "tlacitka" - zbytocne to berie prekryva obraz na lavej strane, "tlacitka" zmiznu az po nejakom case a znova sa objavia pri priblizeni ruky, ale symbol auticka zostane na obrazovke. Dalsou moznostou je kliknutim na tlacitko schovat obrazok auticka, ale to treba robit po kazdom zaradeni spiatocky. Bohuzial som to nedokazal nijako vypnut tak aby sa to neojavovalo. Takze celkovo sklamanie fotky v prilohe1 bod
-
Já když zjistím že nesvítím automaticky zastavuji a řeším. Pokud to nelze opravit smůla, nejedu volám že mám problém.1 bod
-
A kde jako hledáš problém? Při stání je spotřeba měřena v litrech na hodinu, při jízdě v litrech na 100km Však logicky na volnoběh když pojedeš rychle, tak bude na volnoběh spotřeba nižší, než když pojedeš pomaleji. Dále když je auto studené, tak má logicky větší spotřebu A rada: Nevyřazuj z kopce, když tam dáš kvalt, tak spotřeba nula a neničíš auto1 bod
-
Pawe, já zopáknu co už jsem párkrát psal. Ta kola mají nějaký "objem" v podběhu. Pokud ho ale zvětší někdo nad možnosti(ten podběh je +- stejný jako u OII, jen jsou zvednuté límce podběhů kol a ty v podstatě neexistují a jsou jen místem pro točení kol) onoho podběhu právě použitím řetězů na letní rozměr, tak při použití na př. nápravě, a zatočení do rejdu, tento podběh z velké pravděpodobnosti rozcupuje. U zadní nápravy vytáčení do rejdu nehrozí a tudíž je to použitelné. Proto u Haldexu- POUZE ZADNÍ KOLA. Protože při prohrabu předku se přidá zadek a ten s řetězy i krásně brzdí a nehrozí přetočení auta "přes předek". Snad srozumitelné. Ovšem teď dělám machra, ale i já mám díky "chytrým hlavám" našeho kolektivu na skladu plnotučný rozměr a musel jsem tak gumy nechat a pořídil jsem "kompozitní" síťovky na předek- Michelin Easy Grip. Alespoň to není jak "električka".1 bod
-
Presne ti odpovie Diamant, ale tiež si myslím že by to tam malo byť.1 bod