Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/22/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
4 body
-
3 body
-
3 body
-
Za ušetřený prachy ve Sportce jsem si koupil víno a slaninu a koukám na TV. [emoji1]2 body
-
Interiér je v pohodě, žádné velké extravagance, a alespoň dveřní tapecy nevypadají jak z bakelitu s opěrkou potaženou koženkou, což je dnešní úroveň škodovek.2 body
-
kedže sa mi nepozdáva predpísaný interval, tak som si dnes vymenil olej, filter, vypúšťaciu skrutku s tesnením ... 10500 km , MILLERS OILS XF LONG LIFE 5W302 body
-
2 body
-
Kokta uz ma po starostech ma Katalance a jak je spokojen. Zivotni kauf a jeste usetril.1 bod
-
Mně jo - protože je mám furt na očích a na dosah. Nějaké skryté úsporné materiály to by bylo něco jiného, ale tohle je prostě slabota a hnus. To fakt patří tak do Fabie, maximálně do Rapida. Když jsem to viděl poprvé na živo, nevěřil jsem vlastním očím.1 bod
-
Já si spíš říkám, co by mi přinesla OIII oproti mému autu. Já OIII nejvíc vyčítám dveřní výplně - tam to šetření je už přehnané, čiší z toho lacinost na sto honů a to mi nikdo nevymluví. OII je v tomto v úplně jiné dimenzi. Když tak přemýšlím, zda a kdy jít do OIII, říkám si, co by mi to vlastně přineslo oproti současnému autu? Jistě, motor 1.4 TSI 103 kW (který mě nejvíc zajímá) bych bral hned, ale co zbytek? Elektronické fičury (typu Start/Stop a různí asistenti atd), mě moc nezajímají a neohromují, získal bych jednodušší zadní nápravu (čili krok zpět), podle reakcí majitelů horší standardní audio a já nevím co ještě. Má to vůbec smysl?1 bod
-
hm asi tak no.. těch 230k třeba.... http://www.aaaauto.cz/skoda/octavia/benzin/1-4-tsi.html koukám na ty 1.8 co má klint, tak by dostal tak 270 000 hold to nejsou 2:0 TDI1 bod
-
1 bod
-
Clinte vypadam jako hladovej? Ted jsem vypil flasku vina a na zradlo jeste mam. Jinak neprosazim mesicne vic jak 150 Kc. Nejsem blazen. Ovsem kdo nehraje, nevyhraje.1 bod
-
A koho to dnes zajímá, jak bude vypadat za pár let, když se taková auta mění prakticky po skončení záruky? Teď u Mazdy 6 nastupuje facelift.1 bod
-
Ale Bentley Flying Spur by mi tez stacilo, bohuzel vcerejsi sazka v eurojackopu o 1,1 mil. nevysla. Ale jednomu Cechovi a dcema Danum to vyslo, vyhrali kazdy druhou 17mil.1 bod
-
Kdyz si zamilujete Kindercar jako Kokta nebzde to potreba. Hold pak spadnete do sekce Rapid Clintuv Klub. Pawouk uz tam taky travi dost casu, tak ze jako ryba ve vode.1 bod
-
Chytil jsem tzv. Clintův konfigurační virus a po mnohaměsíční přestávce jsem si cvičně nakonfiguroval OIII. Výsledek není příliš cenově uspokojující. Jelikož nepřichází v úvahu výbava Ambition, musel jsem jít do Elegance plus několik málo věcí a nestačí na to 600 tkč. 1.4 TSI Elegance.pdf1 bod
-
Francouzi tam snad rozpoznali někoho od nich a jestli jsem to dobře postřehnul, tak minimálně jeden je konvertita k islámu. Jak jsem už dnes psal výše - západní civilizace se řítí do pekel. Jsou tady jisté paralely s pády velkých starověkých civilizací a toto je jedna z nich - infiltrace nám nepřátelských cizinců a náboženství, kterou jsem dopustili pod různými záminkami a naše totální neschopnost a neochota povolaných (myšleno politiků) s tím něco udělat ve jménu údajného rasismu a xenofobie a porušování lidských práv. A kde jsou naše práva???1 bod
-
Náhodou. Ať tam uděláš cokoliv stojí to 30k. Serviska, rozvody, kastle, možná zkusím koupit u nich auto za 30k.[emoji1]1 bod
-
Mazat se to nemusí, jen jsem varoval, že to není pro každého. Já to už viděl dřív. A tento problém bych vyřešil jednou provždy - jaderných zbraní jsou přehršle a tady je možnost se jejich části užitečně zbavit.1 bod
-
Motosi ten Vas servis to je asi nejdrazsi servis v republice ne? To je schvalne ze jo! Aby meli co do odpisu. Nebo servis vidi kdo je majitelem, tedy a.s. tak je pekne natahnem. Nebo ty kotouce jsou keramicke?1 bod
-
Jel jsem na spotřebu, teda teď na zimákách mi to jezdí na spotřebu samo , tuším, že jsem dojel kolem 4,7l/100 km.. Když se tak dívám na ty fotky, tak se musím příště polepšit ať stihnu první fázi focení. Ale ještě že tam byl Ondra, aspoň někde jsem1 bod
-
To si můžou strčit víš kam. Na co má svítit osvětlení budíků, když je jasný den??? Za dvacet let za volantem jsem toto neměl a nikdy nepotřeboval. Za to za tmy mi reostat chybí v FII FL - tam to bílé světlo budíků je až nepříjemné. Ještě štěstí, že OII FL nepodlehla v šetření úplně všemu a tato regulace tam je. Nemám totiž rád, když si auto (nebo někdo, kdo to vymyslel) myslí, že jsme každý stejný a chceme zrovna tu kravinu, kterou vymyslí.1 bod
-
Krásné fotky, kluci a holky díky. Sraz byl parádní, pokud to půjde, budu se na Vás těšit na (po)Vánočním srazu1 bod
-
Taktak už i Rapiďáci přijely super sraz a taky ten bramborák1 bod
-
A já doufám, že to tady nesklouzne někam úplně mimo... Jinak dávat zálohu 340 tKč za Octavii mi přijde jako hodně velký úlet - toto bych byl ochoten v případě, že mi ji dodají za pár dní a ne za půl roku, jak je tady v poslední době zvykem. Nevidím jeden jediný rozumný důvod, proč by měli mít tolik mých peněz tak dlouho ve své moci. Jedině snad, že by je uměli lépe za tuto dobu zhodnotit? A jestli nemají dostatek hotovosti? Co je mi potom? Když umí hospodařit, mají, když neumí nemají, ať tedy zkrachují, nebo se jdou živit něčím jiným.1 bod
-
1 bod
-
JJ, jak píše radim, přinesl jsme to také v krabici od bot Já se na ty zálohy dívám takhle: kupujeme si auto, na kterém si toho člověk sám bez odborných znalostí a profi výbavy moc neudělá. Takže od prvopočátku vím, že kde auto kupuji, tam budu i servisovat (mám dobré reference a prodejce nabízí i slevy na pozdější servis). I já počítám, že budu muset s těmi náročnějšími věcmi do servisu. Abych se na ten servis mohl spolehnout s plným vědomím a spolehnutím se, že tam dělají lidé, co tomu rozumí a auto nám při servisních pracích "nezkurví", tak si říkám, že základem aby dobrá firma přežila, je také mít dostatek průběžného cash-flow, aby se mohlo investovat, rozšiřovat, zaplatit výbavu, schopné lidi. Na "do mrtě" sedřeném výrobci a prodejci (servisu) přece žádný zákazník nevydělá - spíše naopak. Výrobce pak šetří takovou měrou, že si kupujeme sračky na 2 roky ( o to nemám zájem) a následně prodejce (servis) pak schopné lidi neuživí, a ten pak musí zaměstnávat lemry, kteří mi pak auto dokurví, jak mohou (díky chybějícím znalostem, profi výbavě, jak píšu na začátku). No a tak nějak je to i s těmi našimi výtahy.. Prostě kvalitní český výtah ničí lidé, kteří nejrůznější českou "vychcaností" sedřou výrobce i servis do mrtě. A pak se diví, jak je těžké udržet solidní servis a korektní přístup k zákazníkovi "na zavolání". Takže přátelé, šetřeme, nerozhazujme, na druhou stranu přemýšlejme, kde, jak a na čem šetřit, aby to nebylo kontraproduktivní (sobotní filozofický koutek, nicméně k tématu to je, ne?)1 bod
-
Tu je výmena na prevodovke LEG ... LVN to má rovnako aj to isté plniace množstvo 2L , rovnaký olej G052512A2 ... Vypušťák vľavo na boku 17 imbus , nalievať sa to najkrajšie dá cez čidlo spiatočky /22 klúč/ viz. foto , šprickou alebo len hadičkou s lievikom , ide to pekne ... auto je postavené do kopca aby bol všetok olej smerovaný k vypušťáku , na zdviháku v rovine by som demontoval aj jeden s istiacich čepov na vidličkách , prípadne bočné vičko nech to ide von všetko , samozrejme pred výmenou bola prevedená 30km jazda na zohriatie ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já tohle považuji za pokrytectví - každý zaměstnaný člověk je (či by měl být) profík ve svém oboru a co je komu do toho, co dělá ve svém volném čase (pokud tedy neporušuje zákony) - mě zajímám, co odvádí ve svém povolání/zaměstnaní. Dnešní společnost dělá z těch těžce přeplácených kopálistů (nebo jiných sportovců) něco, co ve skutečnosti nejsou a pak to takhle dopadá. Prý vzory pro mládež a podobné pindy. Mně stačí když si přečtu/poslechnu pár rozhovorů a člověk zjistí, že většina z nich, kromě toho, že se občas umí trefit do balonu (či něčeho jiného), není žádná intelektuální elita, tak v čem jako jsou vzorem? A o tom, že na naše národní ligy se skoro nedá dívat, ani nemluvě...1 bod
-
Tak nevím, tak jako tak auto budu muset přece zaplatit, tak 1. zálohu jsem dal hotově přesně 1/2 ceny: 340.000,- Kč1 bod
-
Já jsem včera nasadil Goodyear Ultra Grip 8, které teď budu používat už 3. sezónu a mám pocit, že se teda skoro vůbec nesjíždí. Jsou furt jak nové a to jezdím docela často. Nikdy jsem se s nima do žádnýho problému nedostal. Jezdím mix (hory, město, dálnice,..) a příště do nich půjdu také....1 bod
-
Kupovat první rok výroby je riziko, u Škody i druhý a s každou další generací to asi bude narůstat, jak to tady čtu : ))) Musím ale říct, že když jsem to byl měnit, tak problém už byl dobře znám, a i přes to se na mě dívali divadelním stylem jakože jsem tam s tím první v galaxii.1 bod
-
To je teda nuda, měnit to bez keců, žádný adrenalin, jako u nás průkopníků :-D.1 bod
-
záleží kolik si budou účtovat za práci, díly se daj poschánět typuju tak kolem 15-20 tis, záleží co vše je nutné měnit, a pak cena práce, výhodu vidim v tom, že víš co má motor za sebou a po GO víš co jsi tam dala, což u koupě motoru z bazaru člověk nikdy neví co je to zač, co to má za sebou a jak se k němu bylo chováno, takže asi tak1 bod
-
1 bod
-
Tohle se vyplatí užjen kvůli těm kličkam http://www.sbazar.cz/d.p.392/detail/8264513-skoda-superb-i-prodam-tapecirunk-tapecirung-tapec-neposkozenou-svetlou1 bod
-
1 bod
-
To je zase logika... Tak buď si auto objednám = chci ho (a tedy zaplatím případně zálohu, když ji prodejce vyžaduje), nebo si ho neobjednám = nechci ho. Tak co to je "si ho mozno nakoniec nekupim"?1 bod
-
Ne, není. S řetězovým předchůdcem nemá nic moc společného. Rozdíl nespočívá jen ve výměně rozvodového pohonu, to jsi na omylu. Máš tady příslušné učební pomůcky, tak si je můžeš najít a prostudovat.1 bod
-
Já je tam nechal nahodit...Nějak se mi ty zástěrky na něm líbí. Jinak po dešti auto mírně zachlívené je, ale jestli méně nemohu posoudit. Mimoto může odletět od kola i kamínek a někomu způsobí škodu. Tak proč pak platit malus.... Je s podivem, kolik lidí si koupí auto a xxx set tisíc a potom nemá na zástěrky... Kdysi byly povinné, dnes výrobci šetří i na nich.. Ale je fakt, že to záleží na vkusu každého soudruha.... ....Jsou i auta, kterým zástěrky prostě nesluší..... Mimoto jet v dešti za takovou třeba Škoda Yeti co nemá zástěrky je pěkná masage...1 bod
-
Chlapci hodnota povstřiku na VP44 má být 2 stupně za uvratí.Takže pokud se rozvody udělají přesně na přípravky a řemeny se napnou dle přesného správného postupu pak je vždy hodnota povstřiku už krásně hotová po rozvodech.Ti šmudlové v servisech kteří ty připravky nemají a ladujou rozvody u těchto motorů na fixoznačky,nemají šanci že bude vstřikování naladěno jak má být. Drizzy má dle mě tento problém že to má rozhozený na časování a vstřikování.1 bod
-
Nechci dezinformovat, ale AFAIK samosklopná zrcátka Sup nikdy neměl. Měl jenom motoricky sklopná zrcátka ovládaná páčkou nastavování zrcátek. Ta pak má 4 polohy - levý, pravý, vyhřívání a sklápění.1 bod