Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/24/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
Nevím čemu se někdo diví. Když se kupuje dneska nové auto, tak tam běžně nejsou koberce, žádná povinná výbava. To už je pak na každém, co a jaký koberec (gumový, nebo textilní) si do vozu dá, nebo použije svojí starou povinnou výbavu. Jak si půjdu vyzvednout nové vozidlo, tak tam normálně nakráčím s batohem, kde budu mít lékárničku, trojúhelník, tažné lano, náhradní žárovky. Koberečky mám již zahrnuté v příplatkové verzi, ale kdyby tam nebyly, tak klidně příjdu i s něma. Zbytečně si nechat zvedat cenu vozidla, když mi tam dají gumové koberečky, které tam nechci.2 body
-
Motory EU6- 22KT/15 Menší facelift asi kolem září 2015 včetně elektroniky a systémů z FIII.1 bod
-
Poďme od začiatku. 1. Plechové stoja cca. 35€ to je 140€ plus puklice cca 20€. Na Octáviu som za štyri roky kupoval tri sady, to je 60€. Spolu 200€. Aj pri starostlivosti boli na miestach HRDZAVÉ. 2. Alu cena bola 75€, to je 300€. Rozdiel 100€. 3. Teraz čierne či strieborné??? Strieborné sa mi k môjmu autu nehodia, keď mám všetky doplnky čierne. Je to proste niečo iné. A mne sa páčia. Vaše pripomienky si vážim. Nechcem si protirečiť ale treba sa pozrieť.1 bod
-
Na jednej strane radíš viskozitou už nadštandardný olej, na druhej strane ale nechceš dodržať predpísané schválenie. Fakt rada nad zlato pre niekoho kto sa do toho nevyzná a rozhoduje sa podľa toho. Potom príde s takým olejom, nedajbože nejakou ACEA A1/A5-kou do servisu a má po záruke. Predpokladám že mu prípadnú opravu nepreplatíš. Jednoducho schválenie treba dodržať, asi nie náhodou je určené. Ak potom nájdeš v ponuke olej s týmto schválením so SAE viskozitou 5W-50, tak tam ten olej daj, ale určite neraď niekomu kto má predpísanú 502-ku, aby sa na to vykašlal a zobral olej bez nej. To už potom môžeme všetci tankovať 91 uni. BTW, máte niekto 1.2 HTP s MaxiDotom a ukazovateľom teploty oleja? Koľko ste tam doteraz videli najviac?1 bod
-
Presne tak... To auto vypadá jal na plechacich. Musel jsem na mobilu zoomovat, aby bylo vidět, na čem to je. At je v tom cokoli, tak závist urcite ne1 bod
-
Nemôžu - a to z jednoho jediného důvodu - nejsou vidět (maximálně někde na prodejně za příznivého světla). Dokonce za jízdy nejdou rozeznat od plecháčů... Nic jiného v tom není.1 bod
-
Prijde mi to pretazene za vlasy... U jídla, které dělají v různých fabrikach pro různé trhy si to dostanu představit (ibkdyz ta hysterie je směšná)... Ale u gum, pokud to dělají v jedny fabrice... To co by ušetřili tim, ze smecko by posílali tam, a nesmecko jinam, by zaplatili na logistice teto operace...1 bod
-
To co jsem psal ja, Kokta nechtel abys jezdol sam. Tuhle si psal ze nepotrebujes vetsi auto, ze jezdis sam.1 bod
-
1 bod
-
Kvalitativní. Vše co je dováženo na náš trh je pro něj dělaný. To znamená že když to vysvětlím laicky náš trh zboží B-kvality, to samé zboží pro trh Německa, Rakouska, Belgie A-třída. Proto třeba hodně čechů jezdí do Německa pro jogurty a drogerii. To samé je s pneumatikami.1 bod
-
1 bod
-
Mobil 1 Peak Life 5W-50 je dobrý olej, ale nemá schválenie VW 502.00, a asi nie náhodou (ak ďalšie, resp. nižšie schválenia VW má). A ak sa s tým motorom nejazdí stále na nemeckej diaľnici, na okruhu, alebo sa s tým autom neťahá ťažký príves (napr. jachta k Jadranskému moru ), tak sa mi 50-ka zdá byť tak trochu overkill. Dokonca 50-ka je pri krátkych jazdách priamo na škodu, lebo kým sa motor poriadne nezohreje, tak ten olej bude mať zbytočne vysokú viskozitu, tj. bude mazať horšie ako keby tam bola nejaká bežná 30-ka, alebo 40-ka.1 bod
-
1 bod
-
JJ, pro Pawouka, už nikdy nebude jezdit sám. Vyfotí si v práci svoje nejoblíbenější čerpadlo a nalepí si ho na přístrojovku.1 bod
-
Heh asi starší datum. Tak motosi u nás ty kotouče u ty 3.6 SOU taky malinko sjety, ale podle me ještě 50000km daji pro pawouka: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/folie-do-interieru-1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taktak už i Rapiďáci přijely super sraz a taky ten bramborák1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
JJ, jak píše radim, přinesl jsme to také v krabici od bot Já se na ty zálohy dívám takhle: kupujeme si auto, na kterém si toho člověk sám bez odborných znalostí a profi výbavy moc neudělá. Takže od prvopočátku vím, že kde auto kupuji, tam budu i servisovat (mám dobré reference a prodejce nabízí i slevy na pozdější servis). I já počítám, že budu muset s těmi náročnějšími věcmi do servisu. Abych se na ten servis mohl spolehnout s plným vědomím a spolehnutím se, že tam dělají lidé, co tomu rozumí a auto nám při servisních pracích "nezkurví", tak si říkám, že základem aby dobrá firma přežila, je také mít dostatek průběžného cash-flow, aby se mohlo investovat, rozšiřovat, zaplatit výbavu, schopné lidi. Na "do mrtě" sedřeném výrobci a prodejci (servisu) přece žádný zákazník nevydělá - spíše naopak. Výrobce pak šetří takovou měrou, že si kupujeme sračky na 2 roky ( o to nemám zájem) a následně prodejce (servis) pak schopné lidi neuživí, a ten pak musí zaměstnávat lemry, kteří mi pak auto dokurví, jak mohou (díky chybějícím znalostem, profi výbavě, jak píšu na začátku). No a tak nějak je to i s těmi našimi výtahy.. Prostě kvalitní český výtah ničí lidé, kteří nejrůznější českou "vychcaností" sedřou výrobce i servis do mrtě. A pak se diví, jak je těžké udržet solidní servis a korektní přístup k zákazníkovi "na zavolání". Takže přátelé, šetřeme, nerozhazujme, na druhou stranu přemýšlejme, kde, jak a na čem šetřit, aby to nebylo kontraproduktivní (sobotní filozofický koutek, nicméně k tématu to je, ne?)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
do combi by mohli dať tú 1,2MPI čo sa dáva do Rapidu ako základ to by teoreticky malo stačiť na bezproblémové presúvanie z bodu A do bodu B.1 bod
-
1 bod
-
nemusis, staci kdyz filtr zalejes naftou aby se to zbytecne nezavzdusnilo. Delam to tak a bez diagnostiky.1 bod
-
1 bod
-
Mě taky nefunguje zadní ostřikovač. Tak jsem to dneska nechal puštěný v garáži trochu dýl, jestli to někde nevyteče a teče to přímo pod motorem. Jsem zvědavej, jestli se tam k tomu dostanu a zjistim, čím to je..1 bod