Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/09/14 ve všech sekcích
-
Tak, chlapci, čeká se už jenom na sníh v Senince a pok budeme hledat termín pro většinu přijatelný. Kdysi jsem tady uváděl kapacitu chajdy i rozpis pokojíčků, to si nechám až na konkretní zvadlo. Nějaká trasa se mi už taky rýsuje, ale záleží fakt na tom sněhu. Pokud by nás bylo víc anebo dojeli nějací "měkčí" borci, je k dispozici i penzion s polopenzí nebo celopenzí. Tak dumejte o účasti. Zatím to vidím někde na konci ledna...3 body
-
2 body
-
Covece, ja rano prijdu k autu, venku kosa a auto rozmrazeny, vevnitr krasne teplo a to jsem ani nenastartoval :-D :-P2 body
-
Kluci, nestačím se divit, Clintovi se otevřely oči, možná se na ranvejí protrhala mlho či co... Zase se tu napsalo TDi nekomfortní, hlučné, bezemoční nekultivované... já si prostě nemůžu na nic stěžovat, výkonu dostatek (a to mám jen 130kw), naložím, jede to jako prázdné, hlučnější to je, ale je to o zvyku, topení??? topí to po 5ti km pro mě na tak velkej motor až udivující... jediná věc je turbo, ale zase to neodchází po 100tkm no a vstřiky,...taky jsou lidi co mají najeto přes 300tkm a pořád původní, nežere to olej... prostě jak říkám, já osobně na TDi nemůžu vůbec nadávat. Jinak Clinte tě mohu uklidnit, jsi na tom pořád dooost dobře, jsou lidi, co si auto nekoupí nové ani jednou v životě, koupí si 5let staré a to dojezdí a znovu a znovu, takže jak jsi sám nakonec napsal, pokud není nutné auto měnit (totálka, krádež, nerentabilita opravy) proč se ho zbavovat. Víš co s ním děláš, jak se k němu chováš, že je servisované atd, to že po 5ti letech je nutno pravidelně opravovat díly, co jim končí životnost to tak je, ale pořád jsou to položky mnohem nižší, než ztráta koupí nového vozu.2 body
-
Jo, přesně vo tomhle to je - Janák tady měl skoro 30km monopol, žádná konkurence, ceny jak za cara. A s těma km - nemáš pravdu, já byl objednanej, jenže když před objednanou prohlídkou přijde nutnost v rámci rodiny ve svátek vyjet, taky bys nevolal taxi nebo autopůjčovnu. Ujetí 200km nad údaj o kontrole není důvod ke kritice zákoše = je to jen 1,33% z intervalu a oni nemůžou vědět, co mne k tomu vedlo. Přeci auto neodstavím na půl cesty k rodičům (bydlí přes půl republiky) jenom proto, že mi dojelo na 15 000 od poslední výměny - to je nesmysl. Prostě dojedu a při nejbližší příležitosti to dám vyměnit... Můžou to napsat do servisky, ale mají držet pysk - JÁ JSEM VLASTNÍK VOZIDLA A JÁ PLATÍM, jim hovno po tom. Oni jsou SERVIS - a najdi si ve výkladovým slovníku (oni by měli taky), co to slovo znamená - je to SLUŽBA. A jako SLUŽBA nemají co klafat a mají dělat. Já jim do blbců nenadával, prostě jsem přijel s autem, který mělo o pár km přetaženou lhůtu. Málem za zločince se mě snažil označit ten "takytechnik". A nemysli si, že jsem se nepídil po hotový opravě - jenže furt "ještě nebylo hotovo" - až když jsem poukázal na to, že odjelo auto, přijmutý taky na olej až po mým, tak se uráčil pan technik optat mechoše. Prostě přístup na kokot, ochota na dva, chování k zákazníkovi na kokot na druhou - vůbec se nedivím, že od nich lidi utíkají a že je nad vodou drží jen údržba flotil, kde je vlastníkovi v podstatě jedno, kolik zacáluje - bo všecko odepíše z daní...2 body
-
u mě je na prvním místě výhřívání sedaček, volant by byl také super, ale dovedu si představit kolik by za něj ŠA chtělo Jinak co se týče Hyundai, když jsem si vybíral auto, tak jsem si i konfiguroval i30 a výhřívané sedačky byly až v třetím příplatkovém balíčku výbavy. Hlavně že volant byl už v prvním, tohle jsem fakt nepochopil a byla to jedna z věcí, proč jsem korejce nevzal, protože pro mě byly sedačky podmínka a kdybych je chtěl, cenou bych se dostal úplně mimo... To se mi zase líbí na škodovce, že ať se jedná o jakoukoliv výbavu, tak za cca 5tis si je můžu kamkoliv koupit. To má málo značek. Většinou to je v nějakým stupidním balíčku na zimu, nebo až od nějaké výbavy...2 body
-
Vidíš Clinte, to je to co sem ti psal. Všechno jsou to europlechovky dělané na co největší zisk. Aspoň vidíš proč některý lidi přecházejí na Korejce a další. Šunka je to podobná, jen stojí o dost méně. Ale nezoufej, u tebe ti to opraví a pak budeš jezdit dál a časem zase budeš uznávat svoji modlu Slepici :-)2 body
-
to by sis nepolepsil:) stare ok ale nove ,samej problem a servis drazsi jeste.dnes sou protste auta spotrebne zbozi:) Clinte ja ty prodam rs chces? to cerne,to je jeste poctiva prace:)) kamarad delal v mercedesu takze kolikrat vypravel:)kvuli jedne diode menis celou pristrojovku,protoze to nejde rozebrat a ani se neptej na cenu, a z prace vim u novejch actrosu staci nastrikat vodu na prevodvku a auto stoji, za tu dobu co sem na mycce tak nam takhle v tunelo zustalo co ja vim 7 aut a z toho 6 mercedes:)2 body
-
Potřebné díly + ceny origo dílů a ceny na vrákáči Název Číslo dílu Cena origo. Vrakáč jednotka ESP 6R0 614 517 T, AG 34 592,- 3 000,- až 6 000,- koupenu na ebay za 100€ držák jednotky ESP 6R1 614 235 C 440,- koupeno origo podvolant. kroužek 6Q0 959 654 D 4 143,- 1 000,- až 2 500,- koupeno na ebay za 30€ tlačítko ESP 5J0 927 134 C, D, E 305,- koupeno origo tlačítko na res. tlaku 5J0 927 127 159,- koupeno origo krytka tlačítek 5J1 858 179 G -1QB 117,- koupeno origo brzdové trubky 6R1 614 739 G 418,- koupeno origo 6R1 614 740 G 418,- koupeno origo matice N 023 003 11 3,- koupeno origo piny jedn. ESP 000 979 025 EC 2x ? piny pod. kroužek 000 979 009 E 5x ? piny tlač. ESP 000 979 009 E 4x ? piny tlač. tlak 000 979 029 E 4x ? konetor tlač. ESP 5J0 971 636 19,- konektor tlač. tlak 1J0 972 722 45,- vodič 0,35mm2 9 x 4 m vodič CAN antrieb 1 x 2 m vodič 0,5mm2 2 x 2 m Díly mě stály cca 5 500,- vodiče piny a konektory jsem měl a nekupoval2 body
-
Budu se držet jen toho konkrétního případu - kolega lubikSK dostal jasnou radu (a nejen ode mně, ale i od dalších, ba dokonce i profesionálů v oboru), bez dodržení tohoto doporučení mu těžko někdo poradí něco smysluplného. Jeho problém může způsobovat X věcí. Takto se tady popíše mnoho stran o ničem a nic se nevyřeší. Tudíž to nepomůže ani jemu a ani nikomu jinému. A jestli autům moc nerozumí, tak tuplem ne. Dnes je při takovýchto problémech naprostý základ provedení diagnostiky (výpis závad), věštit z křišťálové koule tady nikdo neumí. Víc k tomu nemám. Ke zbytku se nebudu vyjadřovat a ani to sem nepatří.2 body
-
1 bod
-
Pancho, koukal jsem na něj a dělá to přesně podle návodu: http://m.loupak.cz/video/srandicky/21789-blondyna-doplnuje-olej-do-motoru1 bod
-
Ta kontrolka svítí více jako signalizace zapnutých potkávacích světel. U aut bez kontrolky potkávacích světel v budících je to řešeno takto...1 bod
-
1 bod
-
Tak tak,...já už hypotéku jedu třetí rok a pokud zdraví a práce dá ještě 27let pojedu Vždyť já myslel Clinte, že máš už tu druhou nádrž na olej, jak jsi tu postoval ten obrázek1 bod
-
jj, teď už začíná bejt u prdele, jakej olej tam leju, brzo přejdu na slunečnicovej.....1 bod
-
Jak tady řešíte kvalitu, kdyby všichni vyráběli kvalitní auta, kdo by to pak pořád obměňoval ? To by se asi statisíce vozů ročně nevyrábělo v žádné automobilce. Já sám doufám, že mi ta moje plechovka ještě nějaký ten rok vydrží, zvlášť když mě ještě v životě čeká obměna menšího bydlení za větší ( a hypotéka je pěkná koule na noze...).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo, pokud tedy nejsi manager s přiměřeným platem, který může měnit svoje soukromá auta po skončení záruky, tak buď jít do slušné ojetiny, anebo když už nové, tak ho držet déle doma. Já tedy utek od ojeté FI, protože těch poruch tam u ní celkem dost, a čekaly by mě další investice do běžných spotřebních dílů. Octavia zatím drží, s výměnou rozvodů tak nějak počítám. Zbytek snad nějaký ten rok ještě vydrží.1 bod
-
Na to oni spoléhají, jako všichni, že lidi se nebudou bránit, že soud trvá roky, právník stojí dost peněz atd. Proč jako v Jůesej si nikdo nedovolí ani prdnout a tady s náma korporace vyjebávají jako s oslíkem, protože na to spoléhají. Jen že je 1 prohranej spor nevytrhne, zatím co tebe jeden prohranej spor může zrujnovat. Pro ně prohraných 100tis není peníz, když za 1/2 min. reklamní spot v TV dají 70tis. Ještě uvidíme v případě Clinta, pak by mě ovšem zajímal postup Němce v Německu když by řešil obdobný problém. Proto navrhuji už asi po páté, pojeďme do MB a před bránou tam ty naše škeble zapálíme, pozveme novináře TV a bude senzace. Jen že podplacení novináři ŠA by psali že jsme utekli z Dobřan, sice už tam máme všichni rezervačku, ale ubytovaní tam ještě nejsme. A to neznají Clinta, myslím, že již brzo bude v TV NOVA, "Neznámý šílený střelec BRUTÁLNĚ zabil v MB celý management včetně předsedy představenstva ŠA" Včera časně ráno, neznámý ozbrojený pachatel ve vojenské kombinéze a kuklou na hlavě vtrhnul do budovy sídla Škoda Auto a.s., kde ve třetím patře brutálně zastřeli na záchodě předsedu představenstva a následně v zasedací místnosti celý management Škoda Auto a.s. . 5 lidí zabil, 3 lidi zranil, na odchodu postřelil člena ochranky a nyní je na útěku. Poslední zprávy hovoří, že se skrývá někde ve Křivokládských lesích, ČR zalarmovala všechny bezpečnostní složky a pátrají po něm s nasazením 10tis vojáků, 2tis policistů, 3 helikoptery, 5 tanků, 1 Gripen a 2 psi.1 bod
-
Vím co myslíš a taky tuším, že plastická je. Vím, že si to lepil na volant třeba ASPIRE tady má fotku, tak zkus napsat mu, určitě ti řekne co to je zač1 bod
-
no.. je treba rict i B kdyz reknete A... autorizak nikdy neproda olej z acenu jak nejlevnejsi autorizak.. plati taky prijimaciho technika, ostrahu budov,, proste vse, co maly servis platit nemusi.. mam moznost stejne jako kazdej jinej srovnani- maly servis-nervozni chlapik s umastenyma monterkama, nemaje na nic cas , kolem dilny se vali nekolik aut s ruznym stupnem rozdelanosti, chlap vicemene permanentne nastvanej, protoze to nestiha a furt ho nekdo otravuje a v podstate to vypada, ze bych se mu mel jeste omluvit, ze po nem neco chci..s mim olejem me posle do pr..le, protoze se mu to nevyplati delat..kdyz uz se uraci, ze mi auto veme tak mu musim 3x volat jestli uz je to hotove..cenu vystreli vice mene od boku, bez papirku, kdyz mu reknu o papirek tak se na me podiva jak na deb*la, protoci oci a pak ho vypise.. Autorizak -nema problem s prinesenim vlastniho oleje, domluvim si pevne datum kdy mi to udelaji a vim +-cenu kolik me to bude stat, dostanu k tomu papir s zanesenim km a servisu do servisky a databaze.. olej si muzu koupit sam a prinest ho.. Jednaji se mnou slusne a na urovni, jsem pro ne zakaznik. Poslou sms s tim, kdy mam auto dovest a zavolaji az je hotove.. pri placeni -i kartou- mi podekuji a rozlouci se.. dostanu tam origi olejovy filtr a ne nejakou cinskou nahradu a mam +- jistotu, ze mi tam muj olej naleje a nenecha si ho pro ferdu vedle z vesnice a mne tam naleje nejaky shit.. To jsou me postrehy...1 bod
-
Pavouku, myslíš si, že všem těm tisícům příspěvků na fóru předcházela vždy diagnostika? Určitě ne, máme je tedy považovat za zbytečné či dokonce hloupé včetně těch Tvých? Obávám se, že skutečně nechápeš rozdíl mezi fórem a odborným seminářem, prostě mohou být příspěvky kvalitní i špatné to je na fóru normální a nezadává to důvod k pohoršování či dokonce k osočování ... Ano, příčin poruchy může být X, ale proč nevyjmenovat (či nevyvrátit) některé z nich i bez diagnostiky, zejména když jsou na základě konkrétních vzkušenistí ostatních a tím pádem se všichni vlastně navzájem "poučujeme".1 bod
-
1 bod
-
Škoda, že se do Fabie, vlastně snad nikam ve škodovce, nejde dát vyhřívaný volant jako v i20 třeba... Osobně bych to ocenil 100% víc, než vyhřívané sedačky1 bod
-
Jsem v depresivní náladě. Nic není dobré, všechna auta stojej za hovno, všude se šetří, všude okrádaj zákazníka. Jsem v takové depresi, že nechci nové auto, nechci žádné jiné auto. Budu jezdit dál ve své trosce, dokud nezačnou odpadávat blatníky....Prostě to auto vojedu do mrtě, co to půjde, pač nechci už ztrácet peníze při nákupu nových aut ty první roky, když stojej tak za hovno..... Můj sen o kvalitě koncernových aut se rozplynul, moje životní filozofie vzala nyní za své....ano přátelé, zařadil jsem se mezi vás, skeptiky a kritiky.1 bod
-
1 bod
-
Klintuv kastrol v originál obalu ma speciální účinky, dolejva furt olej už sem si našel nástupce http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-polo-2-0-tsi-r-wrc-navi-bi-xenon-led-hofkirchen-ortstei/195042546.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=11 bod
-
skoro všechny automobilky jsou výbavama výše koncernu... ten prostě těží jenom z pověsti dob minulých... ať se nám to líbí nebo ne, prostě to tak je a to říkám otevřeně, že jsem příznivcem škodovky, ale jiné automobilky ať už se o nich říká že zpracováním a kvalitou jsou míle vzdálené od koncernu, není to takový rozdíl, jak je zažitý, stejně jako je to se zažitou kvalitou koncernu která každým modelem a faceliftem klesá... inu simply clever,tam žádný vyhřívaný volant nebo čelní sklo nepotřebuješ1 bod
-
Stringo poradim ti, cim vetsi vyhra v te dane hre tim mensi pravdepodobnost ze ji vyhrajes. Sportka ze vyhrajes prvni 1:13mil. a EU jackpot kde hrajes uz i o miliardy je 1:95 mil.1 bod
-
Ehm, a to má dost slušnou výbavu, v roce 2011 bys za to měl Elegance ale ne tak vybavenou. Nu a já raději koupil roční vehikl za stejnou cenu. Jinak ta konfigurace je jen nástřel, nějak se mi tam vloudil i nějaký ten asistent světel, či čeho a to já tam mít nemusím a nechci. Holt nemám ten Clintův konfigurační trénink.1 bod
-
Ale ono to oranžovou nesvítí, ono se to na oranžovou zjevně přepne jenom při listování. To není náhodný HW jev, to je řízeno softwarově. Otázka je proč a jestli je to bug nebo feature.1 bod