Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/12/14 ve všech sekcích

  1. Tobě snad ojel ženskou.
    3 body
  2. To v tom odkazu je poněkud vysoko, nepraktické a nedovedu si představit jak se tam leze. Ta varianta z.docekala je lepší.
    2 body
  3. Poněvadž už je to jak u Audi. Poznáš sice, že jede Audi, ale naprosto nevíš, co je to za model. Já netvrdím, že Kabaň dělá ošklivý auta (kromě Vision C). Vadí mi ty jeho nabubřelý řeči o tom, jak to nový auto bude jedinečný, přitom to počínaje Rapidem vypadá pořád stejně. Ostatně něco podobnýho mi potvrdil i prodejce - všechny současný Škodovky vypadají v podstatě stejně a na pohled se liší hlavně rozměrama.
    2 body
  4. Však to říkal, do mekáče na snídani za 150, při cestě zpět ve freeshopu koupí Tulamore na zahřátí do oběda (přeci to z tesca nebude tahat), no odpo se staví taky v nějakém Dutyfree na jídlo (bageta za 200 s kávou za 90) při cestě opět vyzvedne Tulamore do večera (dělá 12tky) a večeří až doma, to mu žena peče steaky z pravého argentína.
    2 body
  5. A já si říkal, jak to dělaj, když tam vše mrzne a oni jsou v pohodě. Teď již to vím fasujou nemrzku z freeshopu.[emoji1]
    2 body
  6. A to je v práci pánové, místo stravenek fasujou Tulamore a my tady o Božkovu
    2 body
  7. Máš pravdu....tohle je už třetí My s Panchem máme oba stejnou Ebolu, před chvílí mi volal, že marodí...ani auto leštit nemůže
    2 body
  8. Wojnare ted se téma stočilo na to jestli se ty zimní gumky v létě opravdu tak drasticky sjíždějí? No a někteří z nás tvrdí, že pokud nejezdíš jako prase, ale normálně s nějakou dám příklad čtyřletou gumou, tak to sjíždění není tak drastické, jak nás rádi gumaři a motorističtí redaktoři rádi přesvědčují. Nikdo tu snad ani nezpochybňuje, že letní pneu v toto roční období má vhodnější jízdní a bezpečnostní vlastnosti.
    1 bod
  9. Ja osobne som mal tiež také chúťky - prespať s Yeti, ale nakoniec som dospel k tomu názoru, že jediné riešenie by bolo, keby som niekoho požiadal, aby nado mňa nacúval, keď si ľahnem do trávy pod auto
    1 bod
  10. Zdenko, chválime Ťa, ibaže pre ostatných taká malá pripomienka ... nezabúdajte na svoju dĺžku v napriahnutom stave.
    1 bod
  11. Běžný člověk pozná kulový a je mu to fuk, jestli jsou ta auta na jedno brdo (jakože jsou). To se akorát diskutuje na forech.
    1 bod
  12. Nechápu co tu pořád řešíte. Buďto je světlo a svítím denníma, nebo je snížená viditelnost a rozsvítím hlavní světla. Jak jednoduché
    1 bod
  13. Jasná správa, nějaké foto udělám.Plus zejtra ten sraz s autama a na motokáry, tak už je nahlášeno 22 vozu,takže víc jak na ofiko sraze,pokud teda všichni přijedou, známé to ze.
    1 bod
  14. Tak hlavně,že S3 nebude mít nabouraný kufr z výroby.
    1 bod
  15. Mám tam obyčejnou dřevotřískovou desku potaženou látkou s molitanem. Desku tam mám jen položenou, drží sama.
    1 bod
  16. Obuj ty zimní na léto a máš je fuč po "pár" kilometrech. Naprosté povídačky, vyzkoušeno. Mám zimní na ventu čtvrtý rok nepřetržitě zima-léto a naprosto ok, najeto 25t. km, vzorek 5mm.
    1 bod
  17. Tak cim menej auto vydrží tým sa ich bude musieť viac vyrobiť.Vzperi mam (čím velka vdaka mikliskovy) a hlavne teraz v zimnom období super vec.Otvoris dolejes vodu do ostrekovačov a zavres, odpada hratie z drôtikom :-)
    1 bod
  18. Jenže na těch zimních jezdíš víc na mokrém asfaltu, sněhu a pod. Jezdíš pomaleji, atd.Obuj ty zimní na léto a máš je fuč po "pár" kilometrech. Spíš bych řekl: "Buď tomu pomůžu nebo ne.".
    1 bod
  19. Něco pro motorkáře Motouse. Docela slušný nápad. http://magazin.aktualne.cz/zakulisi-vzniku-kontroverzni-spanelske-reklamy/r~3a7fa21e7f9811e4b6d20025900fea04/r~e98600447fae11e4840b002590604f2e/
    1 bod
  20. Ano, jenže v jakých rychlostech se jezdilo dříve a jaký byl provoz. To že po 4 letech se většina zimních hlavně ty levné chovají diametrálně jinak je holý fakt. Mě to je osobně jedno, ať si každej dělá co chce, já nejsem tak línej nebo skrblík, abych kvůli pár minutám nebo pár stovkám zbytečně zvyšoval riziko. Není to o tom že mám zimní conťáky, můžu jezdit jak chci - takových vidím plný příkopy, ale je to jenom o tom, snížit riziko co nejvíce, nic víc. Jako argument jsem línej přezouvat...
    1 bod
  21. Čím méně Válců tím menší možný únik oleje. To se Clintovi líbí. A všimli jste si, od doby Clintovo problému, už tady Clint moc není, resp. ne zdaleka tolik jako bývával. Děláte si tady furt prdel z jeho olejničky a nikdo s ním nesoucítí, jak mu Škodověnka tohle mohla udělat. Už doma ve stezku vypil 3x Tulamore
    1 bod
  22. Prosím Vás, děláte, jako kdyby v běžných pneumatikách byla použita vesmírná technologie. Je to kus gumy a 90% je o zkušenosti řidiče. Pokud neumí jezdit, tak ho zimní nespasou. Celoroční jsou kompromis. Kdysi se jezdilo taky a nikdo neřešil DOT jako teď, kdy se na netu o tom všude píše a lidé jsou jak ovce. Ano, nějaký vliv má stáří pneumatiky, ale určitě to bude pár procent. Rozkřiklo se to, že pneu starší 4 roky je úplně na nic a výrobci samozřejmě přitakávají. Pokud řešíte přilnavost, podívejte se na moto pneumatiky. Průměrná stojí kolem 3000,- a nájezdy bývají v průměru 5-10t km, tam už jsou dobré směsi, ale ne ten černý dehet u aut[emoji2]
    1 bod
  23. sup i cena pěkná, škoda toho... a teda celkem závidím tvojí odvahu jít do Octy hodně štěstí s prodejem !
    1 bod
  24. SM - Bazarový profil motorů 1.4 16V Motor 1.4 16V - profil.pdf
    1 bod
  25. No my můžem zatím celkem kdykoliv. Je pravda, že 16.1. jdem na ples, tak v sobotu to budem vydýchávat. Tak se přikláníme k Artigasovu termínu 24.1. - 25.1.
    1 bod
  26. No tak do těch některých servisů nepůdeš, tím problém vyřešíš.
    1 bod
  27. Ty kola z audiny dává na supa tolik lidí, že jsem za celý život viděl 2 celkem......prostě okoukaná masovka.
    1 bod
  28. Tak ten volant bych taky uvítal. Třeba po fcl i u Octavie.
    1 bod
  29. Škoda, že se do Fabie, vlastně snad nikam ve škodovce, nejde dát vyhřívaný volant jako v i20 třeba... Osobně bych to ocenil 100% víc, než vyhřívané sedačky
    1 bod
  30. Ty nevíš, kde máš vzadu ostřikovač? Tak toto jsem nějak nepochopil, mám za to, že má trysku ve třetím brzdovém světle, nebo snad ne? Dívám se totiž na ni v Etce.
    1 bod
  31. Dnes jsem měl chvilku času, tak jsem začal hledat, proč a kde vpředu něco klepe. Vzal jsem v úvahu, proč vždy více při menší teplotě a proč byl v létě klid. Pořád jsem měl na mysli, že ten zvuk může pocházet z podvozku nebo taky odjinud. Někdo tu na fóru psal, že to může být i nějaká prkotina. Takže jsem vůz rozhýbal a poslouchal. Pořád jsem měl na vědomí i to, že ťukání se vždy na každé díře neprojeví, ale jen na opakujících se nerovnostech, když se vůz rozkýve, je v krutu, atp. Někdo tu psal, že je zvuk krásně slyšet na kruhovém objezdu. Takže jsem zkoušel simulovat. Zkoušel jsem ho rozkývat na všechny možné strany a najednou - klééép, klep a klid. Zvedl jsem kapotu a znova ho rozkýval, a to stejným způsobem a nic. Zadíval jsem se na kapotu a pozornost zaměřil na hadičky k tryskám ostřikovačů. Dotknul jsem se jich v pozici 1 (1. foto) a klep. Strčil jsem prst do mezery v pozici 2 (foto 2) a prst rozvibroval. A ozvalo se ťukání jak od kulometu. Může to souviset s tím, jak tu mnoho lidiček popisuje i nemusí. Logiku to má. V menších teplotách je hadička tvrdší a tak ty rány do plechu kapoty jsou slyšitelné. V létě je měkká, takže vibrace tlumené, neslyšitelné. Abych mohl dále zkoumat, tak bych měl tento zdroj zvuku eliminovat. Asi stačí volné hadičky co cca po 10 cm přilepit páskem kvalitní lepící pásky ke kapotě, aby nevibrovala a pak být v očekávání, zda zrovna toto byl ten zdroj zvuku, který hledáme. Možná ne. Ale co kdyby?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...