Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/06/15 ve všech sekcích
-
2 body
-
Ahoj. Lidičky dlouho jsem se neozval . Jen prosím Míša aby mi tam dopsal +1 přijedu s partnerkou A psíka brát nebudem pač z té její čivavi by toho moc nezbylo2 body
-
1 bod
-
kluci kluci... jestli vy nejste kapánek zaujatí :D proč objektivně neříct, že jde Hyundai dopředu... pozici vaší Škody to neohrozí... a ruku na srdce... je možný vyrábět v nejmodernější továrně v Evropě nekvalitní auta???1 bod
-
Motosmane, tak nemusis se hned urazet, vsak vis ze ja jak si nemuzu rypnout do AS nebo do Prazaku tak nemam den :D:D Jinak kde je Radius, uz nam tu dlouho nezanechal roman na pokracovani. Honza+cislo napise jen u Mava a na nas bratry Skodovkare piraty sere.1 bod
-
Já bych to tak tragicky neviděl. Buďme rádi, že je tu taková konkurence mezi prodejci, že máme jedny z nejlevnějších aut v Evropě. A to už dlouhodobě. Není tomu tak ve všech komoditách, jak všichni víme a jak všichni nadáváme. Takže co vlastně chceme? S tím brzděním dodávek to může být pro Škodu dvousečné. Může dojít k bodu zvratu, kdy se zákazníci nase*ou a začne odliv. A to je velmi setrvačné. Dlouho trvá, než zákazníci odejdou a pak trvá ještě dýl, než se zase vrátí. Je to vše na uvážení managementu ŠA.1 bod
-
1 bod
-
Keď to budú moc naťahovať a nevyriešia to do jedného mesiaca, tak môžeš ustúpiť od zmluvy a žiadať späť plnú kúpnu cenu vozidla. Maj na pamäti aj túto možnosť!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No vidíš, ani Motosmanovai nemusí kupovat passata v biturbu TDI, ale tohle by mu mohlo stačit! Akorát díky těm mega brzdám to budou min 18"kola Amíci už taky přešli na trend velkých kol1 bod
-
Nevím jak kvalitní jsou současné Hyundaie, ale i20 je pěkný designový hnus a vysílaná reklama je pěkně trapná.1 bod
-
1 bod
-
nechal bych je, tak jak jsou. Drobné nedostatky zakryje do týdne špína :-)1 bod
-
TO e1. : Díky moc za radu, když jsem četl Tvoje příspěvky, bylo mi jasné že Ty mi asi poradíš nejlíp :-) Jdu do Shellu, je za sympatickou cenu a věřím té značce. Jak jsi psal, Castrol je často předmětem různých čachrů a o e-shopu, kde jsem ho chtěl původně brát za až podezřele nízkou cenu (v ověřených obchodech stojí téměř o 1/3 víc) jsem se doslechl nepěkné věci, takže raději připlatím a koupím Shell v ověřeném obchodě. Můj servis nemá s vlastním olejem problém, ptal jsem se, prý ani neúčtují žádný poplatek za likvidaci starého oleje. Všechno ostatní nechám na nich, přinesu si fakt jen ten olej.1 bod
-
Ak by som bral 5W-40-ku aj s ohľadom na cenu, tak by som zvolil Valvoline SynPower 5W-40. Kvalitná alternatíva za ešte nižšiu cenu je Shell Helix Ultra 5W-40. Čo sa týka donesenia vlastného oleja do servisu, treba nájsť taký kde s tým nemajú problém. Ja do takého chodím. Hodinové sadzby majú dané, takže na tom odrbávať nemôžu, ale účtujú si za starý olej recyklačný poplatok. Čo sa ale sleduje ťažko, sú ceny za materiál. Tam teoreticky môžu manipulovať. Ale koniec koncov je to o ľudoch. Ak narazíš na dobrý servis, nebudú mať poblém ani s tým, aby si bol pri aute.1 bod
-
Nevím, mě jsou kvóty jednotlivých zemí poměrně ukradené. Když jsem kupoval OII, tak jsem byl složením zálohy zařazen do pořadníku na vůz (v rámci kvóty ČR) a vědělo se, kdy bude +- vyrobený (Chápu potřebu optimalizace barev a výbav - nicméně v rámci dní nebo týdne). U OIII je režim objednejte a čekejte. Až budeme chtít, auto vyrobíme a s trochou štěstí a snahy vám to 14 dní před výrobou oznámíme. Takže rozdílní lidé (i z ČR) s téměř identickými výbavami čekají naprosto neprůhledně rozdílně dlouho. Komunikace 0: čekal bych třeba po 3 měsících zprávu typu "váš vůz nemůžeme nyní vyrobit, mate ve výbavě to a to, prodloužení termínu je tolik a tolik. Nic. Prostě si zákazníku čekej mi na tebe ... a to hooodně z vysoka. To není CRM, ani plánování výroby, to je maximálně systematické a řízené kálení na (naštěstí jen některé) zákazníky. Chápu, že fyzické osoby nejsou pro ŠA a OIII cílovou skupinou, ale aby jim jednoho krásného dne, kdy se korporátní zákazníci v rámci tvrdé konkurence obrátí jinam, nechyběli...1 bod
-
1 bod
-
to není pravda, tomu kompresoru ve většině případů nic není a klidně může jako zdroj stlačeného vzduchu sloužit dalších 20 let - lednička většinou končí kvůli úniku média, nebo poručení parotěsnosti = v plášti začne kondenzovat voda a lednička permanentně teče. V tom servu je ovšem hlavní úloha oleje nikoliv mazání, ale přenos síly. Výměnou oleje samozřejmě nic nezkazíš, ale jsou to další vyhozené peníze a ztracený čas. Takhle by jsi v autě mohl preventivně měnit kde co.... Navíc pokud už ti ze serva začal olej mizet, tak novou nápní už ho nezachráníš.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Potkal jsem v baru jednu čipernou dámu.Mohlo jí být něco přes padesát, ale byla dobře udržovaná a skvěle jsme sebavili. Něco jsme popili, a pak se mne zeptala:"Už jsi někdy zkusil "domácí trojku"? To je sex s dcerou i matkou zároveň!""Ne", řekl jsem.Zase jsme něco popili a ona pak povídá:" Hele... jseš skvělej chlap, dobře se s tebou kecá.A dneska bude tvůj šťastnej den. Pojď ke mně, dáme si "domácí trojku".Šli jsme k ní.Odemkla, vešli jsme, a ona zavolala nahoru do haly:"Mami jsi ještě vzhůru?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
pava: ano presne tak Tady jsou aplikace, ktere komunikuji se SmartGate http://www.skoda-auto.cz/models/nova-fabia/Pages/konektivita.aspx1 bod